banner960
21 Temmuz 2019 Pazar 15:06
Durumu olmayanlara, damatlık Hürriyet’ten
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, durumu olmayan evlenecek çiftlere yeni yuva kurarken maddi ve manevi olarak destek vermeye devam ediyor. Hürriyet, İzmit esnafının da desteği ile damat adaylarına 15 adet damatlık hediye edecek. İhtiyacı olan damat adayları hediye damatlıklar için İzmit Belediyesi’ne gelerek başvuruda bulunacak.

Yardımlarından dolayı esnafa teşekkür eden İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet ise, “Esnafımıza bu güzel düşüncesi için teşekkür ediyorum. Düğün sezonundayız. Maddi durumu olmayan gençlerin damatlık ihtiyaçlarını karşılamak için aracı olacağız. Esnafın dayanışma içinde olması güzel bir davranış. Güzel bir sosyal sorumluluk projesi. Birbirimize yardım etmek çok önemli. Hizmetin, insanın ve vicdanın siyasi partisi olmaz” diye konuştu.





 

Son Güncelleme: 21.07.2019 16:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülcan @İZMİTLİ ÖMER 2019-07-22 11:12:00

Ömer kardeş.. gofretler çiçekler çikolatalar, bowlingler falan filanlar kimi gittiği belli değilken neden çıkıp hesap sormadın. belediyecilik kendine ve kurumlara değil vatandaşa hizmettir. buda ihtiyacı olana hizmettir. benim evim yandı da belediye bırak tadilat için yardım etmeyi bir kutu boya vermedi. bilmem anlatabiliyor muyum..

Avatar
izmitli @Tufan 2019-07-22 09:38:50

anlaşılan şu an sen belediyenin kapısındfa kemik bekliyorsun

Avatar
Ayhan 2019-07-22 09:37:24

cicili bicili işlerle başkanlık sana yakışır

Avatar
izmitli 2019-07-22 08:37:06

bu tür şovlarla vatandaşın gözünde biraz daha küçülüyorsunuz. belediyenin görevimi damatlık dağıtmak.. yazık. zamanında tablet ve bisiklette dağıttılar..yazık ki ne yazık..asıl işiniz bu mu. şov şov... ne farkınız var ?

Avatar
Tufan @İZMİTLİ ÖMER 2019-07-22 02:50:46

belediye ödeyecek nolcak. İzmitin maddi durumu yeterli olmayan gençlerine harcanacak. İzmiti soyan akp köpekleri mama yiyemeyecek kuduyorsunuz ulan mamanız kesildi bağırın havlayın kudurun ulan.

Misafir Avatar
izmitli 2019-07-22 09:38:50 @Tufan

anlaşılan şu an sen belediyenin kapısındfa kemik bekliyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tufan @İzmitli Vatandaş (mi) 2019-07-22 02:46:37

aktrol sen git annenle dalga geç şerefsiz

Avatar
Bayan dj 2019-07-22 00:05:41

Kinalarinida biz yapalım başkanım destek vermeye gönüllü yüm

Avatar
İzmitli Vatandaş (mi) 2019-07-21 23:48:59

Anladığım kadarıyla yardımı esnaf yapmış, reklamı F. Hürriyet. Esnafa teşekkür ederim. Fakat koskoca belediye sadece 15 kişiye mi yardım edecek?esnafın 15 desteğine belediye 150 damatlık eklerse bir şey olur. Ayrıca yetim hakkı yemeyen belediye bunun masrafını bir yerden bulmalıdır. (zira gofretin bile hesabını soran Hürriyet zaten kendi cebinden öder)

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-22 02:46:37 @İzmitli Vatandaş (mi)

aktrol sen git annenle dalga geç şerefsiz

Beğenmedim! (1)
Avatar
adil 2019-07-21 17:34:40

Valla helal olsun.Şimdiye kadar hiç bir başkan, basit de olsa halkı düşünerek böyle bir şey yapmadı.Çünkü akılları basmıyordu varsa yoksa rant peşinde oldular hep.Ben evlendiğimde yıllar önce, belediye hediye olarak yemek takımı battaniye vb. hediyeler göndermişti bu düşünceliliktir...Yanındayız Hürriyet hanım...

Avatar
İZMİTLİ ÖMER 2019-07-21 15:18:56

SORMASI AYIP TA BU DAMATLIGIN UCRETINI KIM ÖDEYECEK. BAŞKAN HÜRRİYET ÖDEYECEKSE HELAL OLSUN. FAKAT BELEDİYE ÖDEYİP FATURAYI VATANDASA KESECEKSE YUHHHHHHHH

Misafir Avatar
Gülcan 2019-07-22 11:12:00 @İZMİTLİ ÖMER

Ömer kardeş.. gofretler çiçekler çikolatalar, bowlingler falan filanlar kimi gittiği belli değilken neden çıkıp hesap sormadın. belediyecilik kendine ve kurumlara değil vatandaşa hizmettir. buda ihtiyacı olana hizmettir. benim evim yandı da belediye bırak tadilat için yardım etmeyi bir kutu boya vermedi. bilmem anlatabiliyor muyum..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tufan 2019-07-22 02:50:46 @İZMİTLİ ÖMER

belediye ödeyecek nolcak. İzmitin maddi durumu yeterli olmayan gençlerine harcanacak. İzmiti soyan akp köpekleri mama yiyemeyecek kuduyorsunuz ulan mamanız kesildi bağırın havlayın kudurun ulan.

Beğenmedim! (1)

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner964

banner328