banner984
banner980
banner1003
07 Kasım 2019 Perşembe 12:11
Durağın adı Plajyolu ama mahalleyle ilgisi yok

İzmit Plajyolunda yaşayan mahalle sakinleri, Pazartesi günü hizmete girecek tramvay durağının, ismi haricinde Plajyolu ile bir ilgisinin bulunmadığını iddia ediyor. Vatandaşlara göre durağın yeri, bölgenin önemli kurumlarından olan ve gün içinde binlerce insanın başvurduğu  İl SGK(Sosyal Güvenlik Kurumu) binasına bile kilometrelerce uzakta bulunuyor.

Büyükşehir Belediyesi tarafından, kampüs bölgesi ile plajyolu arası hat uzunluğunun 2,2 kilometre uzunluğunda olduğunun açıklanmasından sonra ise bölge sakinleri yetkililere şöyle seslendi: “Bu kadar kısa bir alan 2,2 kilometre uzunluğundaysa, yeni durak ve SGK arası en az 4-5 km uzunluğunda olmalı. SGK binası ise Plajyolu mahallesinin henüz giriş kısımlarında bulunuyor. Halep oradaysa arşın burada. Plajyolu sakinleri olarak, durağın mahallemizle ilgisinin olmadığını düşünüyoruz.”

Anahtar Kelimeler:
Plajyolu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ümit 2019-11-12 03:59:39

Tabana kuvvet

Avatar
Derince ulaşım 2019-11-10 22:31:51

Paljyolu bölgesi yahya kaptan bölgesi gibi ensesi kalınların mekanı hizmeti gariban bölgelerine kaydırın çenesuyu gariban mekani

Avatar
Ora bagyoludur 2019-11-09 15:47:25

Eski izmitliler ve izmiti bilenler oranin bagyolu oldugunu bilirler

Avatar
Mesut 2019-11-09 07:51:56

Belki birgun y.kaptandan derinceye tramvayla gidermiyoz

Avatar
hakikat 2019-11-08 17:29:29

Tramvay kcoaelinin geleceğidir. Kocaeli tramvay ile başka bir kent olacak.

Avatar
Kiraz 2019-11-08 16:00:42

Kocaeli hepimizin,gorus ayrimi olmaksızın hizmet eşit olmali

Avatar
Plaçkacılar @plajyolu çocuğu 2019-11-08 10:31:45

Plajyolu Cumhuriyet mah. chp % 70 oyu var, belediyeniz de CHP'NİN Fadimesi, GİDİN ONA YALVARIN İŞİNİZİ GÖRSÜN....Hani her şey daha güzel olacaktı?

Avatar
Koylu pazari ve sgk onemli 2019-11-08 07:29:23

Kampus bolgesinden sonra buraya durak yakismadi. Bi kac km ileriye sgk onlerine yapilmaliydi. Orda koylu pazarida var oraya gidenler yararlanirdi.

Avatar
Plajyolulu 2019-11-07 21:03:46

Bu tarz buyuk projeler yapilirken iyi dusunulmeli halka sorulmalidir. Artik olan oldu ins guzel biseyler olur

Avatar
plajyolu 2019-11-07 16:19:16

gidiş dönüş yoplam ray uzunluğudur, bi zahmet yürüyerek gelin iki adılık yere. sahil tarafına nasıl gececez tren yolu var. Asalaklık yapmayın. Bir işide beğenin. O hatta karşıya geçip kuruçeşmeye gidecek

Avatar
Cozum 2019-11-07 15:52:09

Izmit trafigini rahatlatmak icin metro metrobus ve tramvayi gelistirmeliyiz. Bpylece 50 yil trafik sorunu olmaz

Avatar
Sikinti var 2019-11-07 15:50:23

Plajyolunda arac sikintisi bulunuyor. Otobus cok az geciyor . duzenlemeye gidilmeli

Avatar
Kadir 2019-11-07 15:47:44

Plajyolu benim bildigim tren raylarinin karsisinda deniz tarafindaki bolge

Avatar
Derya 2019-11-07 15:33:11

Kaptandan gecen tramvay plahjyolundan niye gecmez?

Avatar
Rasim 2019-11-07 15:29:57

Ben derimki bu proje zamaninda yanlis cizildi halktan fikir alınmadı

Avatar
... 2019-11-07 15:16:51

plaj yolu durağı diye geçiyor ama orasını plajyolunun p'si oluyor.plajyolu dedim mi şirintepe köprüsüne kadar gidiyor o alan. orada oturan a insanlar nasıl ulasım sağlıyacak. tramwaydan inip minibüse mi binicez.saçmalık!!!!!!

Avatar
Ayçin Yoloğlu 2019-11-07 15:14:55

Teknik anlamda yetersizliğin göstergesi. Bu planı hazırlayıp, projeyi sunanların hedefinin ne olduğunu henüz anlayak yok. Tahir beyin bilgisi var mı acaba?

Avatar
plajyolu çocuğu 2019-11-07 15:11:18

plajyolu'na yıllardır akpden oy çıkmadığı için yıllardır plajyolunun park, bahçe, yolları vs. bilimum yerleri bakımsız ve yenilik yapılmıyor. plajyolu izmit'in en özel ve değerli bölgelerinden biridir ancak akpde ciddi bir plajyolu fobisi var. güzel plajyolum.....

Misafir Avatar
Plaçkacılar 2019-11-08 10:31:45 @plajyolu çocuğu

Plajyolu Cumhuriyet mah. chp % 70 oyu var, belediyeniz de CHP'NİN Fadimesi, GİDİN ONA YALVARIN İŞİNİZİ GÖRSÜN....Hani her şey daha güzel olacaktı?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mesut Kaya 2019-11-07 15:10:55

Bu iş vatandaşı gerer bir an önce çözüm bulunması ve yanlıştan dönülmesi gerekir diye düşünüyorum!

Avatar
Peynir gemisi 2019-11-07 15:05:46

Lafla peynir gemisi yurumez, tramvayda plajyoluna ulaşmaz

Avatar
asım 2019-11-07 15:01:48

Chp li plajyolu hizmet daha çok bekler

Avatar
Ali 2019-11-07 14:41:48

Plajyolu dan gitmiyorda karşıya geçiriyorlar hattı ayıp ya koskoca sgk kurumu önü dururken aklabak acı badem hastanesinin ordan kuruçeşmeye veriyorlar hatti tam bir rezalet

Avatar
Ali 2019-11-07 14:41:17

Plajyolu dan gitmiyorda karşıya geçiriyorlar hattı ayıp ya koskoca sgk kurumu önü dururken aklabak acı badem hastanesinin ordan kuruçeşmeye veriyorlar hatti tam bir rezalet

Avatar
Davut 2019-11-07 14:36:29

Zorlama yapilan tramvay ancak bu kadar dogru olur

Avatar
Davud 2019-11-07 14:35:08

Kocaelinde zorlama plansiz projesiz yapilan tramvay bu kadar olur

Avatar
Davut 2019-11-07 14:34:43

Kocaelinde zorlama plansiz projesiz yapilan tramvay bu kadar olur

Avatar
hercai 2019-11-07 14:29:15

lafla peynir gemisi güzel yürüyor . maşaAllah .

Avatar
brokoli 2019-11-07 14:28:14

plajyolu sana 20 sene sonra gelir tramvay. bekle daha

Avatar
plajcı 2019-11-07 14:06:19

plajyoluna 20 yıldır peh hizmet yok anca diğer yerlerle eşitlendi.

Avatar
kuruçeşmeli 2019-11-07 13:04:54

Biz bu hattın kuruçeşmeye kadar yapılacağını biliyorduk neden plajyolunda bitti. İşe başalanırken kuruçeşye kadar ihale yaoıldı yazdınız ne oldu.

Avatar
Burhan 2019-11-07 12:48:47

Ne gerek var aylarca çalışıp masraf ederek plajyoluna tramvay getirmeye. Belediye bu işi masraf etmeden tek kelime ile çözmüş. Plajyolu durağı :)

Avatar
vatandaş 2019-11-07 12:42:38

Valla bende ilk açıldığından beri plajyoluna tramvay geldi diyordum ama kulak aşinalığından plajyolu ile ilgisi olmadığı aklıma dahi gelmemişti.

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482