banner1046
banner1117
02 Ekim 2020 Cuma 16:00
Doktorun yazdığı ilaç karaciğerine zarar veriyordu

Özel hastanede hizmet veren doktorun yazdığı ilaçla ilgili sıkıntılarını anlatan vatandaş şu ifadeleri kullandı: “Bronşit sebebi ile verilen antibiyotiklere rağmen iyileşemeyince Özel hastaneye gittim. Birkaç gün önce başka bir hastanede çektirdiğim ciğer filminin CD'sini yanıma almıştım. CD'yi açamadıklarını öne sürerek yeniden ciğer filmi çektirdiler. Hem boşuna radyasyona maruz kalmış hem de boşuna tekrar ödeme yapmış olduk. Doktora 10 gündür 2 farklı antibiyotik kullandığımı belirtmeme rağmen olabilecek en güçlü antibiyotiği reçete etti. İki gün sonra cildimi kızarıklıklar kapladı. Başka bir hekime göründüğümde son uzun süreli ve kuvvetli antibiyotik kullanımından dolayı karaciğerimin ve böbreklerimin zarar görmeye başladığını derhal son yazılan ilacı kesmem gerektiğini söyledi.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820