banner1046
banner1117
26 Haziran 2020 Cuma 12:33
“Doktor olduğuna inanmıyoum”

Kocaeli Derince Eğitim Ve Araştırma Hastanesi’nde çalışan bir doktorla ilgili şikayetini, sikayetvar üzerinden yazan Onur isimli vatandaş şu ifadelere yer verdi: “Kendisinin diploması olduğundan şüpheliyim. Sağlık Bakanlığına müfettiş göndermeleri için mail attım. Cevap gelene kadar da mail atmaya devam edeceğim. Hatta bizzat gider şikayette bulunurum. Kesinlikle doktor değil. Bir şekilde doktorum diye kandırmış. Tıp fakültesini okuduğuna asla inanmıyorum. Lütfen birisi kendisiyle sadece 2 dakika konuşsun.

Bir cümle kuramayan adam nasıl doktor olabiliyor anlamıyorum. Sanki sokakta arkadaşıyla konuşuyor. Hastalıkla ilgili zerre bilgisi yok. Hasta ile kesinlikle ilgilenmiyor. Benimle ilgilenmedi diye yazmıyorum bunları. Benden önce bir sürü hasta girip çıktı içeri. Hepsini takip ettim. “

Son Güncelleme: 26.06.2020 13:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şensoy 2020-06-26 22:33:52

Haberi okuyunca ersoy aklıma geldi.ersoy içinde eminmisiniz doktora benzemiyor diyorlar.

Avatar
Şensoy 2020-06-26 22:29:16

Haberi okuyunca ersoy aklıma geldi.ersoy içinde eminmisiniz doktora benzemiyor diyorlar.

Avatar
İzmit 2020-06-26 16:57:55

%1’lik dilime gir sonra 6 sene fakülte oku üstüne uzmanlık yap sonra senin %1’lik derece ile girdiğin sınavın barajını bile geçememiş insanların senin doktorluğunu değerlendirsin ne kadar garip

Avatar
ersoy @cemil yapar 2020-06-26 15:04:29

Kosaderci,fettullah seven,sevenlerle hareket eden ,Bank Asya hesabını Ağustos 2016da kapatan,maklube yiyen,radardaki villanın çatılarında Kosader toplantılarına giden,iftiracı ve yalancı,korkak bir de Adil Öksüzün arkadaşı Hüdaverdi Adamı Kocaeliye çağıracak kadar ileri gittiği kısmına özetinde yer vermemişsin tamamlamak ve halka doğru bilgi vermek istedim,heh!

Avatar
ARENA @Hakan 2020-06-26 14:09:17

İsim cisim herşey var burada sadece ifşa edilmemiş

Avatar
Hakan 2020-06-26 13:59:50

Böyle saçma sapan bi şikayet olabilir mi. İsim yok. Gittği bölüm yok. Çamur at izi kalsın. Buna aracılık edenlere de yazıklar olsun. Hiç bi haber değeri elle tutulur bi yeri yok

Misafir Avatar
ARENA 2020-06-26 14:09:17 @Hakan

İsim cisim herşey var burada sadece ifşa edilmemiş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mete 2020-06-26 13:28:34

Doktorların çoğu aynı durumda.Okuldan mezun olduktan sonra kafaları boşalmış bilgi veya etik davranışlara ait hiç bir şey kalmamış.Bunların 5 yılda bir tekrar sınavdan geçmesi ve başarılı olamayanların görevlerinden alınması gerekiyor.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-06-26 13:12:04

Vatandaş hakkını arıyor yok mu il sağlık müdürlüğünde yetkili bir tane,o hastanenin hasta hakları birimi yok mu,başhekimi yardımcıları yok mu,hastanelerden sorumlu başkan,başkan yardımcısı ,uzman yok mu ,il sağlık müdürü yada vekaleten de olsa bu konular medyaya düşmeden müdahale edecek bir tane birim yoksa eyyy Şenol Ergüney ve ekibi ,bir dönem daha idarecilik yapsanız bu ile ne katacağınıza inanıyorsunuz?

Avatar
cemil yapar 2020-06-26 12:58:50

Böyle il sağlık müdürü olduğu sürece ....... falan filen .... Ersoy yorum özeti

Misafir Avatar
ersoy 2020-06-26 15:04:29 @cemil yapar

Kosaderci,fettullah seven,sevenlerle hareket eden ,Bank Asya hesabını Ağustos 2016da kapatan,maklube yiyen,radardaki villanın çatılarında Kosader toplantılarına giden,iftiracı ve yalancı,korkak bir de Adil Öksüzün arkadaşı Hüdaverdi Adamı Kocaeliye çağıracak kadar ileri gittiği kısmına özetinde yer vermemişsin tamamlamak ve halka doğru bilgi vermek istedim,heh!

Beğenmedim! (0)

banner1048

banner354

banner599

banner820