banner960
banner981
25 Şubat 2019 Pazartesi 16:34
Doğan, giderayak Baran’ın yeğenini belediyeye almış!
banner944
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 12 Ocak’ta Kocaeli’de köklü bir değişikliğe imza atmış, açıkladığı belediye başkan adayı listesinde 12 ilçe belediyesinden 11’inde mevcut başkanları tekrar aday göstermemişti. İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, Büyükşehir Belediye Başkan adaylığını ilan etmesi ve İzmit Belediyesi için tekrar aday olmaması nedeniyle tekrar aday yapılmamıştı. Öyle ki Sibel Gönül’ün aday yapılmasında etkisi bile olmuştu. Başkanların tekrar aday yapılmadığı diğer ilçelerde -Derince- hariç adaylar ile mevcut başkanlar her ne kadar yan yana görünseler de adaylar nazı geçecek durumları yok. Adaya nazı geçecek tek belediye başkanı ise Nevzat Doğan. Bundan dolayı olsa gerek, başkanlıkları bitecek olan isimlerin belediyelerinde çalışan kimi dost ve akrabaları, kadrolarını İzmit Belediyesine taşıtmaya başladı. Kandıra Belediye Başkanı Ünal Köken’in kayınbiraderinin ardından şimdi de Körfez Belediyesi Özel Kalem Müdürü Emrah Çoban’ın, İzmit Belediyesine kadrosunu taşıdığı konuşuluyor. Kamuoyunda hakkında çok da iyi bir algı oluşmayan, Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran’ı yönlendiren isim olarak bilinen, Baran’ın öz yeğeni Emrah Çoban’ın, kadrosunu İzmit Belediyesine taşıdığı öne sürüldü.

BÜNYAMİN DAL MI ARACI OLDU?

Emrah Çoban’ın yeni gelecek yönetimle çok tepki çeken bir isim olduğu için anlaşamayacağı, bu nedenle de İzmit Belediyesine kadrosunu aldırtmak için arasının iyi olduğu Bünyamin Dal’ı aracı kıldığı, Nevzat Doğan’ın da eski ortağı Dal’ı kıramayıp Çoban’ı işe aldığı iddia edildi. Konak Hastanesi’nin eski yöneticilerinden olan Bünyamin Dal, malumunuz FETÖ’nün bir dönem Kocaeli’de en çok bilinen ismiydi. FETÖ’ye cemaat denildiği dönemlerde, bu yapı ile olan yakınlığı biliniyordu. Dal, 17-25 Aralık operasyonları sonrasında da hükümet ve Cumhurbaşkanı aleyhinde paylaşımlarda bulunmuştu. 15 Temmuz darbe girişimi sonrası her ne kadar milli irade nöbetlerine katılsa da üzerindeki algıyı kıramayan Dal, Özel Konak Hastanesinden ayrılmak durumunda kalmıştı. İstanbul’da ünlü bir caddede diş polikliniği işleten Bünyamin Dal’ın, Emrah Çoban’ın İzmit Belediyesine alınması için ricacı olduğu, Doğan’ın da Dal’ın ricasını kırmadığı, kendisinin de yakinen tanıdığı Çoban’ı işe aldırdığı konuşuluyor.

SİBEL GÖNÜL, NE DİYECEK?

Peki, bu duruma Sibel Gönül ne diyecek? Sibel Gönül, 31 Mart’taki seçimden zafer ile ayrılırsa hakkında çok da iyi bir algı oluşmayan Emrah Çoban ile çalışmak isteyecek mi? Keza, Fatma Kaplan Hürriyet için de diğer adaylar için de bu geçerli. Doğan, giderayak başka belediyelerdeki kadroları İzmit Belediyesine toplamaya devam edecek mi merak ediliyor.
Son Güncelleme: 26.02.2019 08:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat Taş 2019-02-26 11:44:18

doğu karadeniz şövenizmi

Avatar
Teşkilat 2019-02-26 11:07:53

Reisin sayesinde makam ve sermaye sahibi olanlar 17 yıldır bu partiye bişey kazandırmadıkları gibi,aksine gerçek partilileri küstürmek ve ötekileştirmek için ellerinden geleni yaptılar.
Nevzat Doğan bu ve buna benzer atamalarla şuan bıçak sırtı olan izmit seçimlerinde ak partiye zarar verdiği açıkça ortada,
Sakın bu çobanı başımıza amir mudür yapma Doğan giderayak.Zaten lise mezunuymuş olamaz ama müdür olarak gelecem diyomuş coban...

Avatar
Lale Gezer 2019-02-26 10:05:36

Hüloooğğğğ öz yeğen belediye başkan yardımcısı olarak senelerdir paşalar gibi çalışıyor ama Nevzo yemedim, yedirmedim diyor hüloooğğğ.....

Avatar
Mustafa Kadıköy 2019-02-26 10:03:06

Öz yeğeninin kocası Güray Oruç'u da kentte başka bir belediye başkan yardımcılığı yapacak adam kalmadığı için Yay Market'ten Belediye Başkan Yardımcılığı görevine getirmişti :)))

Avatar
Hesap 2019-02-26 10:00:36

Ne yani hakkında bu kadar iddia olan birisi şimdi elini kolunu sallaya sallaya gidecekmi?
Sonra diyor ki baziları bu memleket neden düzelmiyor...Tabi düzelmez hiç kimseden hesap sorulmazsa,tüyü bitmemiş yetimin hakkının hesabı sorulmazsa!
Yapanin yanına kar kalirsa bu memleket düzelmez hemşehrim...
Körfeze hiç bir emeği yokken,körfezin geleceğiyle oynayanlardan biri olan bu şahıs bu kadarda kolay gidememeli...
Körfezde kalıp belediyenin PARKLARINDA oynamalı...

Avatar
can 2019-02-26 09:28:15

çok dürüst ya nevzat doğan denilen şahsiyet adam din öğretmenini izmit kulüp müdürü yaptı siz neden bahsediyorsunuz daha inceleyin neler çıkar yatacak yeri yok bu şahısın senden iğreniyorum

Avatar
İzmit 2019-02-26 08:44:55

Körfezi bitirmişler sıra izmitemi geldi?
Baranida danışman olarak alsaydi bari..
Ne iş yapacak ki burada?
Duyduğuma göre hiç bir vasfı yokmuş...
Bünyamin dalın kayınçosu ve baranın yeğeni olması dışında...
Yok hani haberimiz olsunda kırmizı halılı karşılama yapalım kendisine...
Acaba gelişiyle buradaki hangi arkadaşımızı yerinden edecekler usulsüz ve etik olmayan bir şekilde...

Avatar
Cühela 2019-02-26 08:33:55

Krallık bitti şimdi ırgatlık zamanı

Avatar
Körfez den bir kişi 2019-02-26 00:21:15

Emrah çoban makamlar gelip geçidir artık anlamışssındır

Avatar
S.gezer 2019-02-25 23:26:55

HANİ DİYOR YA NEVZAT DOĞAN... NE YEDİRDİM NE YEDİM..YA BU ADAM İZMİT HALKI İLE KAFA YAPIYOR..BEN ONA SORMAK İSTERİM ..SİYATÇENİN ÖLÜM GÜNÜ SİYASETİ BIRAKTIĞI ZAMANDIR.....ŞU YANİ.. KİMSE YARINDAN SONRA BU ADAMI DİKKATE ALMAYACAK. ADAM YERİNE KOYMAYACAK. HANİ ŞİMDİ KENDİNİ KRAL ZANNEDİYOR YA..O ZAMAN ONLARCA KEZ YÜZLERCE KEZ ÖLECEK..EY GİDİ NEVZAT DOĞAN..Bİ DE İZMİT SOKAKLARINDA BAŞI DİK GEZMEK VARDI..ALLAH SANA HİDAYET VERSİN.

Avatar
şişko 2019-02-25 23:11:24

Şu barana bak ya ! İki lafı bir araya getiremezdi tuhafiyeciyken şimdi manda gibi şişmiş göbeğiyle yemiş yemiş atamamış, kalkmış iş bitiricilik yapıyor eşini dostunu doldurdu belediyeye.Sen artvinin yüzkarasısın...Hangi yüzle gezecen körfez sokaklarında yemediğin nane kalmamış, senin gibi sahtekar dinci olmaz olsun.

Avatar
Çoban 2019-02-25 21:51:38

Bu emrah çoban cok beddua aldı.
Personele cektirdiginden tutunda,bekediyedeki atamalara,belediyenin kimlerle iş yapacağina,saymakla bitmez daha binlerce şey...
Allah gitdiği yerde de hayatı boyuncadz yüzünü güldürmesin.
Bakalım oradada buradaki gibi herkesin ißine karışıp talimatlar yağdırabilecek mi?

Avatar
Körfezli 2019-02-25 21:28:46

Körfezli sen ne algısindan bahsediyosun neymis orada gorevi memur mu?
Şirket çalışanı mı?
Basın yayin mi?
Nevzat doğan yerini değiştir di mi?
Şimdi hangi ünvanla gidecek oraya?
Ne iş yapacak?
Burnuma yine ali cengiz oyunu kokuları geliyo ya!
Kokusu çıkar yakında!
Sana tavsiyem bu arkadas ne mezunu araştır?
O kadar üniversite mezunu varken luse mezunu birinin sırf dayisı ve eniştesi var diye bu kadar imkan ve makam verilmez insana!

Avatar
Doğruysa 2019-02-25 19:12:18

Bu haber doyruysa kesin altında başka biseyler çıkar çok iyi takip etmek lazım bu izmite gitme işini.
Ne olarak gidecek?
Ne iş yapacak?
Kadrosu ne olacak?
Tıpki emlak mudur vekilligi yapan tekniker kadrosundaki Nurdan Zorlueri usulsüz bir şekilde asaleten mudur yapan baran yeğeninide kesin yasal olmayan bir yöntemle gonderecektir izmite!
Bu atama işlerine bakan devlet kurumu neresiyse bir müfettişle bu atamaları inceletnesi gerek!
Birde körfezin belediye baskan adayları bu atamaları iyi inceletneli?

Avatar
Körfezli 2019-02-25 18:34:36

Sayın çobanın İsmail Baran seçilmeden önce çalıştığı yer İzmit belediyesi özel kalemdeydi.yaptığı hareketler hoş olmasada böyle bir algı yaratmayın

Avatar
İzmitli 2019-02-25 17:52:23

Neymiş ki bu arkadaşın kadrosu çok merak ettim.Biz onu baranın kötü polisi olarak duyduk izmitte.Baranin yegeni olması dışında herhangi bir yeteneği,uzmanlığı varmı ki acaba?
Daha öncede burada basinda çalışan bir elemanmış.

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921