banner1046
banner1135
banner1117
08 Temmuz 2019 Pazartesi 10:33
Derince leş gibi kokuyor!

Derince Limanı Kurban Bayramı’na kısa süre kala adeta büyükbaş hayvan nakliye merkezi haline geldi. Limana geçtiğimiz günlerde gemilerle çok sayıda büyükbaş hayvan nakliye edildi. Limandan TIR’larla başta Marmara bölgesindeki iller olmak üzere farklı şehirlere nakledilen hayvanlar limanda bekletildikleri süre içinde bölgede yoğun bir kokuya sebep oldu. Sadece liman ve çevresi değil, Derince’nin merkez mahallelerine kadar hissedilen koku, hala giderilemedi. Yetkililerin herhangi bir müdahalede bulunmadığı hayvan kokusu limanda yer alan büyükbaş hayvanların tamamının nakliye edilmesinin ardından birkaç gün içerisinde kendiliğinden dağılması bekleniyor.

Son Güncelleme: 08.07.2019 12:29
Anahtar Kelimeler:
Derince Limanı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derince 2019-07-09 11:44:38

Kurunun yanında yaşta yanıyor gönül isterki koku sadece makarnacıların evine gitsin ama malesef

Avatar
ersoy 2019-07-08 20:12:14

akındandır geldiğinden beri kötü kokular gitmek bilmedi!

Avatar
Vatandaş 2019-07-08 17:51:54

Gerçekten artık bu kokudan bıktık. Çevre ve şehircilik bakanlığını arıyorum. Şikayet kaydı oluşturuyorlar. Bugün şikayetiniz sonuçlandı sizi arayacağız diye mesaj attılar. Ne arayan var ne soran. Durumdan şikayetçi arkadaşlar siz de arayın 181’i. Belki sesimizi duyarlar!

Avatar
Ayşe 2019-07-08 15:02:35

Sadece derince değil değirmendere de kokuyor

Avatar
Derince 2019-07-08 14:59:40

Mersincik mahallesine asfalt istiyoruz !

Avatar
Vatandaş 2019-07-08 13:53:18

Yaz günü camlar kapalı içerilere haps olduk

Avatar
Sıcaktan nefes alamıyoruz 2019-07-08 13:50:28

cam açınca da bu iğrenç kokudan dolayı yemek yiyemez olduk. genzimiz yanıyor sidik ve b.k kokusundan. Yetkililerin Allah belasını versin

Avatar
Samet ÖZER 2019-07-08 13:23:06

Tütünçiftlik Güney mahallesinde oturuyorum buraya kadar geldi koku cuma gece 11 gibi başladı öğürerek uyandık ailecek sabaha kadar sürdü uyuyamadık hava sıcak pencereleri kapatsan sıcaktan kapatmasan kokudan uyuyamıyorsun cumartesi gecesinde aynı şekilde öyle basit bir koku da değil eşyalara işleyen ağır bir koku bu bir değil iki değil her ay iki bazen üç oluyor birde hafta sonlarına geceye denk getiriyorlar çoğunluk işciyiz birgün izin yapıcaz dinlenicez onuda yapamıyoruz

Avatar
Derince MERSINCIK MAHALLESI 2019-07-08 11:18:51

Mersincik mahallesinin yolları ne zaman asfaltlanacak ?

Çavuşlu sokak?

banner1048

banner354

banner599

banner820