banner1046
banner1038
banner1066
23 Mart 2020 Pazartesi 13:38

TRT'de yayınlanan uzaktan eğitim programı EBA TV'nin başlamasından hemen önce, çocuklara eski Başbakan Adnan Menderes'in idam sahneleri detaylı bir şekilde izletildi. Derslerden önce öğrencilere Demokrat Parti belgeseli izletildi. Çocuklara gösterilmemesi gereken Adnan Menderes’in idam sahnesi detaylı şekilde anlatıldı. Ayrıca ders aralarında çocuklara ilahi dinletildiği de görüldü. 

Koronavirüs ile mücadele konusunda Milli Eğitim Bakanlığının adımları günlerdir takdir toplayıp alkış alırken uzaktan eğitim programı sırasındaki bu uygulamalar, sosyal medyada tepki uyandırdı. 
 

Son Güncelleme: 23.03.2020 16:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandas 2020-03-29 02:30:16

Bunu yapan Menderes'in torudunur oda akp nin siyasi ayagidir o kadar

Avatar
Nazif 2020-03-24 17:19:38

MEB.Ziya beyefendi,suçlulara ne yapacaksınız merak ediyorum.O gencecik nesillerin kafalarını mı karıştımak istiyorsunuz.Eğer bunu hazırlayıp gösterenlere birşey yapmayacaksanız istifa edin,ilk derste sınıfta kaldınız,tam anlamıyla çuvalladınız.Yazıklar Olsun.Emekli bir öğretmen olarak MEB.olamazsınız siz...

Avatar
Cemal 2020-03-23 18:47:54

Bu haber vasıtasıyla Allah rahmet eylesin diyelim. Milli eğitim bakanı da bu görüntülerden rahatsız olmuş. Bu işin başında olan kişi sen değilmisin ? Bunun milyonlarca gence izlettirileceğinden haberin falan mı yoktu. Madem rahatsız oldun. Bunu yapan sorumluya ne yaptın ? Kendi okullarında da ders aralarında ilahi dinlettiriyormusun ? Gelelim dini müfredata . Ülkemizde ilkokuldan lise sona kadar herhafta din dersi var. Sizce yüzde kaçı gusul abdesti almayı , namaz abdesti almayı, duaları biliyordur. Namazların kaç rekat sünnet, kaç rekat farz olduğunu biliyordur ? Hiç istatistik bir çalışma yaptınız mı ? Sadece sınav zamanları ezberle sonra unut. Eğitim bu değil. Sadece din dersi için değil; aynı şey matematik, fizik , kimya ve diğer branş dersleri içinde geçerli. Amaç not alıp geçmek. Geçmek için ezberlemek . Bir müddet sonrada unutmak. Demek ki eğitim sistemi yanlış. Ders saatleri çok uzun , çoçuklar odaklanamıyor. Konuları anlamayınca ipin ucuda kaçıyor. Bir türlü zevkli hale gelmiyor eğitim. Bakalım bu uzaktan eğitimde ne olacak çoçukların başarıları görücez

Avatar
Karasu 2020-03-23 17:19:49

Ortaokul çağındaki çocuğa idam sahneleri izletilir mi ? doğrular böyle mi anlatılır

Avatar
YUVACIKLI 2020-03-23 17:03:41

Bir nesli üzerine yalanlarla kurulu Tarih kitaplarıyla uyutulmaya çalışılsada işe yaramadığının en güzel örneğidir. Bir Ülke Başbakanı Haksız yere Adnan MENDERES'i bile asılma doğrularını öğrenmesinin yanlışı nedir ? Ama doğrular bir kesimin uykularını kaçırıyor ki Beğenmeyenlerden bu anlaşılıyor

Avatar
Derinceli 2020-03-23 16:57:01

Birilerinin zoruna gitsede. Artık bu ülkenin yeni nesli gerçekleri öğrenecek

Avatar
İzmi̇tli̇ 2020-03-23 16:41:35

Bu olay gerçek değilmi . Adnan Menderes İDAM edilmedi mi ?

Avatar
İZMİTLİ 2020-03-23 15:04:16

Doğruları izlemenin hiç bir sakıncası yok

Avatar