banner1046
banner1135
banner1117
14 Ocak 2020 Salı 21:45
Çetin Emeç’in ismi gidiyor ‘Köse’ geliyor

Çetin Emeç’in adını taşıyan köprünün yenilenmesinin ardından Kocaeli Büyükşehir Belediyesi üst geçidin ismini bir türlü yerine takmamıştı. Çetin Emeç isminin yerine konulmaması tartışmalara neden olurken Büyükşehir Başkanı Tahir Büyükakın bugün yaptığı toplantıda üst geçidin isminin eski İzmit Belediye Başkanı Erol Köse olarak değiştirileceğini söyledi. Büyükakın Çetin Emeç’le bir sorunlarınu olmadığını Erol Köse’ye eski başkan olarak böyle bir şey yapmak istediklerini söylerken mecliste AKP grubunun da olumlu baktığını Erol Köse’nin de olur verdiğini söyledi .

Son Güncelleme: 15.01.2020 08:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zihni S. @Batu 2020-01-16 10:09:54

Erol Köse adı zaten yeni yapılan bir köprüye verildi,eskisi çürüdü,yıkıldı,söküldü.

Avatar
Batu 2020-01-15 12:46:16

Çetin Emeç Köprüsü artık izmitliler ile bütünleşmiştir. Eğer illada Erol Köse bir yere verecekseniz yeni yapılan bir yere verin. Onaylamıyor ve çok yersiz buluyorum.

Misafir Avatar
Zihni S. 2020-01-16 10:09:54 @Batu

Erol Köse adı zaten yeni yapılan bir köprüye verildi,eskisi çürüdü,yıkıldı,söküldü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mülayim Çoksert @güler varoçlu 2020-01-15 10:29:49

İstanbullu Çetin Emeç senin ataların mı oluyor?. O bir gazeteciydi,1990 da cinayete kurban gitmişti....Erol Köse bu şehrin insanı ve 45 yıl önce İzmit Belediye başkanıydı.

Avatar
güler varoçlu 2020-01-15 09:19:46

çok çok üzüldüm..ATALARIMIZA ve DEĞERLERİMİZE yapılan bu tutumlar içimiz acıtıyor.bu sabah gene içimiz acıtt BAŞKAN kararı.Çetin Emeç isim,i kaldırılıyor yerine Erol Köse geliyor muş.Erol Köse ismini yeni bir yer açılışına koyabilirsiniz.yorulduk artık lütfen bırakın bu alt beyninizdeki olumsuz düşünceleri.ve uygulamaları SN.bAŞKANIM.

Misafir Avatar
Mülayim Çoksert 2020-01-15 10:29:49 @güler varoçlu

İstanbullu Çetin Emeç senin ataların mı oluyor?. O bir gazeteciydi,1990 da cinayete kurban gitmişti....Erol Köse bu şehrin insanı ve 45 yıl önce İzmit Belediye başkanıydı.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Körfezli 2020-01-15 08:32:13

Çetin EMEÇ gibi vatansever bir insanın ismini silin yerine belediye başkanlığı döneminde İzmit'i yiyip bitiren birinin ismini verin.tamda size yakışacak bir hareket.Nasıl olsa ortak noktanız var ''-yemek-''...

banner1048

banner354

banner599

banner820