banner887
banner896
banner898
31 Ocak 2019 Perşembe 10:10
Cengiz Topel için devreye o isim girdi!
banner728

Kartepe’de bulunan askeri havaalanının sivilleştirilmesiyle birlikte 2011 yılında resmen açılan Cengiz Topel Havalimanı Sabiha Gökçen’in gölgesinde kalmaktan kurtulamadı. AKP’lilerin seçim dönemlerinde dillerinden düşürmediği havalimanı 2 kez kapılarını kapattı. Son dönemde uçuşlara açılan ancak Kocaelililer için yalnızca Trabzon uçuşlarının yapıldığı Cengiz Topel, Sabiha Gökçen Havalimanı’nın yedeği olarak görev yapmaya başladı. Gökçen’e iniş yapamayan uçaklar, zorunlu inişlerinin neredeyse tamamını Kocaeli’ye yaptı. Bir de hac ve umre için düzenlenen özel turlarda uçakların havalanması için kullanılan Cengiz Topel’i Kocaeli genelinde yetkililer unuttu, sahipsiz bıraktı. Bu kez ise devreye giren isim ilimizin en tepesindeki isim Vali Hüseyin Aksoy girdi.

Cengiz Topel’e gerekli uçak seferlerinin yapılması ve bu konuda olumlu adımların atılması için Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy, Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı’yı ziyaret ederek bir görüşme gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen görüşmede Kocaeli Valisi Hüseyin Aksoy Cengiz Topel Havalimanından şu anda gerçekleştirilen uçuşlar ve yapılabilecek uçuşlar ile ilgili THY Yönetim Kurulu Başkanı Arıcı ile fikir alışverişinde bulundu.

Son Güncelleme: 31.01.2019 11:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akdenizli @Sami Kanatsız. 2019-02-01 12:15:53

ORDU-GİRESUN KARADENİZ DEĞİL Mİ?

Avatar
Gelgel 2019-01-31 14:28:11

Bunlardan bir pok olmaz....çeninizi yormaya değmez. beceremediler, beceremiyecekler.... bu iş adam işi. bunların işi değil.

Avatar
PİLOT 2019-01-31 14:04:18

ADANA
ERZURUM
DİYARBAKIR
ANTALYA
İZMİR
SAMSUN
DİREK SEFER + HERGÜN ANKARA AKTARMALI

Avatar
Teksoy Görevde @izmitli 2019-01-31 12:08:26

Beeen Sadettin Teksoy; bu işi ancak ben çözerim,bekleyin göreceksiniz.

Avatar
koray 2019-01-31 11:57:47

bu şehre Ankara aktarmalı uçuşta ihanettir. Kocaeli gibi bir kentten doğu Marmara illerininde ortak havaalanı olan Cengi Topel'den en az 7 8 ile direk uçuş olmalı. Trabzon harici, Ankara, İzmir, Antalya, Gaziantep, Adana, Erzurum, Ordu-Giresun, Diyarbakır ve Şanlıurfa illerine ve yaz döneminde Bodrum, Dalaman ve Kıbrıs'a her gün tarifeli uçuşlar başlatılmalı

Avatar
Leyla Çulha 2019-01-31 11:48:11

Önünüzde yakın bir zamanda seçim var galiba. Valla bundan önceki seçimlerde yedik ya, artık yemiyoruz haberiniz olsun. Ha, bir de kendisine %26 zam verip de memur ve emeklisine %10 zam veren cumhurbaşkanına ve partisine oy yok bizden. Artık uyandık geç olsa da.

Avatar
SAHİPSİZ ŞEHİR 2019-01-31 11:25:23

sahipsiz şehirin sahipsiz havalimanı.

Avatar
Vatandaş41 2019-01-31 11:23:52

nerede o fikri ışık denen yalancı ? defalarca söz vermişti beyfendi...yalancı bunlar inanmayın. seçim kapıya dayanınca hep aynı senaryao

Avatar
ADAM 2019-01-31 11:21:56

her seçim öncesi aynı nane...

Avatar
izmitli 2019-01-31 11:21:11

beceremezler. daha öncede beceremediler. yine beceremiyecekler.

Misafir Avatar
Teksoy Görevde 2019-01-31 12:08:26 @izmitli

Beeen Sadettin Teksoy; bu işi ancak ben çözerim,bekleyin göreceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sami Kanatsız. 2019-01-31 10:26:20

Kocaelinde ve Ankara'da siyaset Karadenizlilerin tekelinde olduğu müddetçe Trabzondan başka yere sefer olmaz Halbuki Ankara bağlantılı iç hatlar ve Anyalya İzmir direk seferleri Cengiz Topel'e ilgiyi uçurur.

Misafir Avatar
Akdenizli 2019-02-01 12:15:53 @Sami Kanatsız.

ORDU-GİRESUN KARADENİZ DEĞİL Mİ?

Beğenmedim! (0)

banner892

banner893

banner894

banner820

banner482

banner889

banner890

banner891

banner895

banner879

banner328