banner1046
10 Temmuz 2020 Cuma 12:11
Cemaat CHP’li diye imam cenaze namazını bıraktı

İzmit’te akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. İzmit Kuruçeşme’de teyzesinin cenaze namazı kılınan Onur Ay isimli bir vatandaş, cami imamı Ahmet T'nin teyzesi Zeynep Gürbüz'ün cenaze namazını cemaat CHP’li diye  kıldırmadığını iddia ederek sosyal medyasından şu ifadeleri paylaştı: “ Kocaeli/İzmit Kuruçeşme merkez camii imamı olan kişi teyzemin 06.07.2020 tarihi ikindi namazını takiben kılınması gereken cenaze namazında başı açık kadınlar var diye, CHP İl teşkilatı ve milletvekillerince çelenkler gönderildi diye (yani aslında meftanın çevresi CHP'li diye)

İNSAN AYIRMAMALI

Namazı müezzine kıldırıp, meftanın defin törenine katılmamış ve telefonlarını da açmamıştır. Orada taziyeye gelen imam bir aile dostu sayesinde defnedilen teyzem ve biz; başlarının çaresine baksınlar edasıyla yalnız bırakıldık. Bu topraklarda devletin herhangi bir kurumundaki herhangi bir görevlinin - ki bu islam kaideleriyle görevini icra etmesi beklenen, insan ayırmaksızın hoşgörülü ve herkesten önce ölüye saygılı olması gereken bir zatsa - hizmeti reddetmesi gibi bir lüksü yoktur. Böyle olması öğretmenin, doktorun, hakimin, belediye çalışanının vs keyiflerine, politik görüşlerine hatta giyimine tipine bakarak hizmet vermemesini hoşgörmek demektir... Hoşgörü ve kucaklama ile donatılmış olması gereken, büyük çoğunluğu müslüman olan bu ülkede hizmet vermeyi seçen bir imamın bu yaptığı ne dine, ne vicdana, ne görev bilincine sığar!!!

Yetkili kurumların dikkatine!!!”"

Son Güncelleme: 10.07.2020 13:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2020-07-19 09:24:56

EDEPYAHU EDEP bunlar zaten cenaze namazı kılmaya değil şov yapmaya gelmişler bunların oraya geliş amacı şov yapman Allah aşkına SEN ŞU PARTİLİSİN SEN BU PARTİLİSİN diye bir ayrımın olmayacağı yer camilerde böyle bir şey olmaz hele hele hocalarımız yapmaz ÇAMUR AT İZİ KALSIN ZİHNİYETİ BU hocalarımızı SEVİYORUZ.

Avatar
Vatandaş 2020-07-15 21:14:21

Cenazede kadınların başı açık olunca, rahmetli cehenneme filan mı gidiyor anlamadım? Elin dış mihrakları Mars'ta marul yetiştiriyor; bizimkiler hâlâ başın mı açık, bilmem neren mi kapalı diye tartışıp duruyor. Yazık....

Avatar
Zeki55 2020-07-14 18:34:18

Olayın tam olarak böyle olduğunu düşünmüyorum.paylaşımı yapan arkadaşa da yalan söylüyorsun demiyorum.
Ancak muhtemelen bu olayın öncesi ve o esnada bir takım tartışmaların tatsızlıkların ve sinir uçlarına dokunan konuşmaların olduğunu zannediyorum.imam hatip de bir insandır.bazı insanların konuşmaları ve tavırlarını hiç olmamış kabul edip namazı huzur ile kıldırmasına mani olaylar olmuş olabilir.bu durumda namazı kıldırmamış olması namazın kabulu açısından doğru bir davranıştır.Allah sabır versin

Avatar
Akgun 2020-07-12 22:17:36

Imamı görevi cenaze düzenini sağlamaktır. Kafasına göre işine gelmeyenin cenasine dönüp gitmek değildir. Umarım temiz bir dayak yerde bir daha bir şeye cesaret edemez hıyarağası

Avatar
Akgün 2020-07-12 22:17:16

Imamı görevi cenaze düzenini sağlamaktır. Kafasına göre işine gelmeyenin cenasine götünü dönüp gitmek değildir. Umarım temiz bir dayak yerde bir daha bir şeye cesaret edemez hıyarağası

Avatar
O zanan derhal istifa etmali çünko o vatandaşin parasilla. O gögrevi yapiyor böyle muslümanlik olmaz bu imam nasil bir imam diyanet işleri başkani. Belki. İlgilenir inşallah 2020-07-11 23:32:23

Avatar
O zanan derhal istifa etmali çünko o vatandaşin parasilla. O gögrevi yapiyor böyle muslümanlik olmaz bu imam nasil bir imam diyanet işleri başkani. Belki. İlgilenir inşallah 2020-07-11 23:31:24

Avatar
Arap 2020-07-11 17:13:27

Cenaze namazinda bayanlarin hepsi basi kapali olmalidir bence hoca dogrusunu yapmis Ben akp li degilim ama o cenaze benim olsa bayanlardan rica ederim basortusuz katilmayin rahmetliye cemaata hocaya saygili olmaliyiz gorusum bu

Avatar
Mnr 2020-07-11 02:03:40

Kadınlar zaten namaza durmuyor çevredede olabilir bu hocayı ilgilendirmez. Gorevden tabiki alınması lazım ama nerde

Avatar
Kadir Eroğlu 2020-07-10 19:09:11

Allah rahmet eylesin geride kalanlara da sabır versin. Devlet memurlarının siyasi görüşü olamaz. Din işiyle uğraşan kişilerin ise hem devleti hemde diyanetbi hemde meslek mensuplarını yıpratıcı bir harekettir.Sırf AKP'li diye değil ama insan olmadığı için ben böyle bir imamın arkasında saf tutmam. İşte bu yüzden yani on numara cahil yetiştirdiği için imam hatiplerdeki kalitede sorgulanmalı

Avatar
Hak ve İslam 2020-07-10 15:31:27

Doğru olabilir mi?İnsanlık dışı diye düşündüm,yorumlarda Onur Ay Beyin paylaşımını okuyunca insanlığımdan utandım.İmam olan kişi maalesef Dini’ni öğrenememiş.İslamın felsefesini ve Peygamberimizin hayatını ,hoşgörüsünü okumuş olsaydı bu insanlık dışı davranışı yapmazdı.Üzücü olan insanların camiden uzaklaştırılmaso,bizim mahalle camisinde şimdi değil korona öncesi bile cemaat iki,üç kişiye düşmüştü .İmamın bir daha görev yapmamak üzere görevine son verilmesi gerekir

Avatar
mskyd 2020-07-10 15:19:00

Ayrıca cemaat CHP'li diye değil, cemaatten bir kısım bayanların başlarının açık olmasına ve namaz kılmaya uygun olmamasına tepki olarak kıldırmadığı anlaşılıyor.

Avatar
Suleyman can 2020-07-10 15:12:29

Onur ay kardesim basin sagolsun cami imamina gelince gorevden alinmasi lazim ama basi acik bir sekildede cenaze namazina gelinmez burdada sizin hataniz var basi acik hanimlar cenaze namazinda olmazki sende cok iyi biliyorsun tekrardan basin sagolsum

Avatar
mskyd 2020-07-10 15:12:22

İmam Hatip cenazeyi gerçekten ortada bırakıp gittiyse gerçekten hoş olmamış, hatta soruşturma dahi geçirmesi ve cezalandırılması gerekir kanaatindeyim.
Ancak İslami değerlere saygıdan bahsediyorsak, camiye gelen cemaatinde İslami değerlere saygılı olması gerekirdi.
Hıristiyan kadınlar bile kiliseye giderken, tarihi camileri ziyaret ederken başlarını kapatıyorlar

Avatar
Onur Ay @Selim 2020-07-10 14:35:09

Durumu yaşayan ve bu paylaşımı yapan benim. Maalesef doğru...

Avatar
Selim 2020-07-10 13:10:15

Ihtimal vermediğim bir vaka.inş doğru değildir

Misafir Avatar
Onur Ay 2020-07-10 14:35:09 @Selim

Durumu yaşayan ve bu paylaşımı yapan benim. Maalesef doğru...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-07-10 12:25:56

Daha neler duyacağız töbe töbe!

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820