banner920
11 Temmuz 2019 Perşembe 10:29
Cami derneği  icradan  ahlı mal aldı!
banner919

İzmit kent merkezinde yer alan Çınarlı Cami bir süre önce ibadete kapatılmış, yıkılarak rekonstrüksiyon yöntemiyle yenisinin inşa edilmesi için çalışmalar başlamıştı. Eski cami yıkıldıktan sonra Çınarlı Cami Yaptırma ve Yaşatma Derneği bölgede otoparkçılığa başlamış, bölgeyi çevirerek park eden araçlarda para toplamıştı. Gazete Barış’ın haberi sonrasında cami derneğinin otoparkçılık işi sona erdi. Otoparkçılık sonrasında da derneğin kolay yoldan kâr sağlamak için iş yapmaya devam ettiği öğrenildi. Cami derneği son olarak Kocaeli 3. İcra Dairesi tarafından satışa çıkarılan Çınarlı Cami arkasındaki bölgede bulunan 2 dairenin satış ihalesine girdi. Vatandaşların “ahlı mal” olarak gördüğü, “ağlayanın malı gülene yar olmaz” diyerek satın almadığı daireleri gözüne kestiren dernek yönetimi toplam değeri 400 bin lira olan iki adet daireyi 150 bin liraya satın aldı. Söz konusu satış icra dairesinde de şaşkınlık yarattı.

Son Güncelleme: 12.07.2019 08:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İslam Türközü. 2019-07-12 11:44:31

Bu Müslüman geçinenlerin asıl dini Para Meshebi fırsatçılık Rabbi Dolardır anlamayan aymazlara duyurulur.

Avatar
Sami 2019-07-11 20:07:56

Burda asıl amaç düşene bir cami derneğinin vurması burada ahlaklı insanı Nasıl yetiştirecekler çünkü kendi yaptıkları ahlaksızca benim senin camiye verdiğim yardımı bu şekilde kullanmaları aglaksızca ben Hakkı'mı helal etmiyorum dernek yönetimine

Avatar
Anıl Yankaya @Ayhan 2019-07-11 15:54:27

Müslüman değilsin keşke Hıristiyan olsaydın Hristiyanlara hakaret etmezdin. Kara kirli parayı sadece kilise değil, havra, sinagog bile kabul etmez.

Avatar
Ümit 2019-07-11 15:23:32

Ben camiye tardım yapıcam onlar dernek adında icradan mal alıcak müftü caiz diyormu❓Acaba adam zaten düşmüş Ada'mın borcunu ödeyip alsalardı bari

Avatar
izmitli 2019-07-11 14:21:24

o yolun üzerindeki kilise bunu yapsaydı acaba bu yorumcuların hepsi ne konusacaktı.chp zihniyetliler gidin taşa duvara aglayın

Avatar
Ömer @Ayhan 2019-07-11 13:48:23

Senin boğazından, çoluk çocuğunun boğazından haram lokma geçmiş. Ahlı mal almayı savunuyorsun Allahsız akpli

Avatar
Meryem ALTINKAYNAK 2019-07-11 13:10:46

Aslında bu derneklerin tamamla fes edilmeli kuran kursunun idaresi nde derneğin hiçbir katkısı yoktur hem idareciyiz hem temizlikçi hem öğretmeniz hem psikoloğuyuz kursun. Öğrencilerin verdiği aidatlar yetmiyor dernekler kesinlikle fesh edilmeli..

Avatar
Ayhan 2019-07-11 10:43:02

ahlı mal alınmaz diyen vatandaşlar ihaleyi alamamıştır.acaba ona düşseydi 2 daireyi 150bin lirayı hemen nasıl verirdi.dinime küfreden hristiyan olsa bari

Misafir Avatar
Anıl Yankaya 2019-07-11 15:54:27 @Ayhan

Müslüman değilsin keşke Hıristiyan olsaydın Hristiyanlara hakaret etmezdin. Kara kirli parayı sadece kilise değil, havra, sinagog bile kabul etmez.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ömer 2019-07-11 13:48:23 @Ayhan

Senin boğazından, çoluk çocuğunun boğazından haram lokma geçmiş. Ahlı mal almayı savunuyorsun Allahsız akpli

Beğenmedim! (3)
Avatar
Izmit 2019-07-11 10:42:41

Sözde dini kullanan vatandaşın malına zorla çöken senin benim.paramla haram işliyen o derneğe kimse bağiş yapmasin

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328