banner881
banner887
banner883
23 Nisan 2019 Salı 10:04
Büyükşehir personelinden skandal paylaşım!
banner728

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Mehteran Komutanı Ferhat Akbulut, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na yapılan saldırı ve linç girişiminin ardından skandal bir paylaşıma imza attı. Akbulut sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Kılıçdaroğlu’nun darp edilmesinden dolayı mutlu olduğunu ifade etti.

Ferhat Akbulut’un paylaşımında şu ifadeler yer aldı: “Belki çoğu kızacak yadırgayacak ama yalan söylemekten se doğru söylemeyi yeğlerim kılıçtaroğluna atılan yumruk çok hoşuma gitti çok sevindim ohhhhh dedim valla
ağzı burnu kırılmadı diyede çok çok üzüldüm”

Son Güncelleme: 23.04.2019 11:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2019-04-23 23:57:54

Kendi dayak yese, çoluğu çoçuğu dayak yese, torunu varsa torunu birkaç kişi tarafından dövülse , linç edilmeye çalışsa, vereceği ilk tepkisi bumu olurdu acaba ?
Yada şöyle dermiydi? Kendisi gibi demeç verene , senin Allah belanı versin dermiydi ? Adalet bu mu dermiydi? Linç edenler serbest bırakılıyor böyle adalet mi olur dermiydi??

Avatar
Çeçenler... 2019-04-23 22:52:55

Gün gelir akp çöker gider. Senide kucağa oturtup hoplatırlar davulcu

Avatar
Gazi 2019-04-23 19:31:49

Bir gazi olarak yaziyorum bu zihniyet pkk gibi feto gibi aynidir.millete ihanettir.Ic savas istemektir.Nokta.

Avatar
sez 2019-04-23 18:32:02

Bu kadarmı seviyesizlik olur,inanmak mümkün değil.

Avatar
chp li 2019-04-23 18:11:45

it ürün kervan yürün böylesi köpekler ancak havlamayı bilir..

Avatar
Çoşkun 2019-04-23 17:34:14

hep söylüyoruz. akpde birşey değişmedi. sadece ihanetin hırsızların yüzü değişti. zihniyet-karakter(sizlik) hiç değişmedi-değişmeyecek.

Avatar
Yakamozum 2019-04-23 17:26:39

Bu evrim geçirmemiş daha hayvan oğlu hayvan

Avatar
Oğuz 2019-04-23 16:56:07

Atatürke çirkin ifadelerde bulunan kişi daha geçenlerde belediyede işe alındı..o ödüllendirliyorsa diperlerine çanak tutmuş olur..

Avatar
Cem yıldırım 2019-04-23 13:03:14

Biz hangi ara insanlıktan bu kadar uzaklaştık.İslam ahlakı önce öğretmek lazım

Avatar
Kadın 2019-04-23 12:50:53

Hırgürü neden bu kadar severler....bir insanın siddete ugramasına alkış tutanlar aynı siddeti gosterebilenlerdir....yazık cok ayıp..kimse kimseye vuramaz saldiramaz bu ne kendinibilmezliktir...kaldı ki herseyi inceleyin irdeleyin ve dusunun ki ona othaf edilen seyleri kimler yaptı kimler sebep verdi....yazik be

Avatar
Esnaf 2019-04-23 12:15:38

Bu olaya alkış tutanlar, pardon ama gerçekten sizin ciğeriniz beş para etmiyor. Ciğersiz insanlarsınız. Kusura bakmayın ama IQ olarak 70 - 80 civarında yer alıyorsunuz. Yani moron diye tabir ettiğimiz puanlamanın bir tık üstündesiniz. O da klavye kullanabildiğiniz için.

Avatar
Latif Koyar 2019-04-23 11:34:11

AKP genel başkanını yeren iletiye beğendim butonunu tıklayan adama İzaydaştan çıkış verdiniz açtığı davada Mahkeme iade kararı verdi işe başlatmadınız söz konusu sizin CHP genel başkanına hakaret eden yandaş olunca ne karar vereceksiniz sizin adaletinizi şimdi görelim çakma Müslümanlar

Avatar
Sevenovember 2019-04-23 11:22:06

Derhal görevine son verilmeli.

Avatar
Arap Atasözü 2019-04-23 10:17:23

Bir kaç yıl önce benzer olay Bakan Bekir Bozdağ'ın başına gelince K.K ne dedi biliyormusunuz ."Rüzgar eken fırtına biçer"......Şimdi kendisi acaba ne biçiyor, OT'MU?..Aktif siyasiyken Demirel'in meşhur bir lafı vardı Ecevit'e 40 yıl önce, "Men dakka dukka"....

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328