banner960
08 Haziran 2019 Cumartesi 12:59
Büyükşehir'de milyonluk kıyak, sona erdi..!
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nde eski başkan İbrahim Karaosmanoğlu döneminde büyük bir hanedanlık ortaya çıktı. Belediye başkanının etrafındaki kimnselerin gemisi bu hanedanlığa dahil edildi ve hızla yürüdü. Gemisini yürüten isimlerden biri de Ömer Polat'tı. Sadece bir danışman olarak iş başı yaptığı belediyede matbaa imparatorluğu inşa eden Polat uzun bir süre sonra matbaayı çocuklarına devretti. Polat'ın matbaası Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne yaptığı işlerle biliniyordu. Belediyede Polat'tan habersiz tek bir A4 kağıt basılamaz hale gelmişti. Sadece Polat'ın istemediği işler ihaleye çıkıyor, başka kimseleri yaptırılıyordu.

ÖZEL İŞLERİ TOPLADI

Ömer Polat'a milyonlar aktarılan sistem genellikle 'doğrudan temin' yöntemi ile işletiliyordu. Belediyenin yüz binlerce lira ödediği pahalı kuşe kağıda basılacak özel kitapları, ansiklopedileri Ömer Polat'ın matbaasından geçiyordu. 4 Mevsim Kocaeli Fotoğraf Yarışması'nın kitap basım işi de o özel işlerden biriydi. Söz konusu iş içins adece 2015 yılında ihaleye çıkıldı. Karaosmanoğlu'nun siyasetten ve belediyeden silinmesinina ardından Büyükşehir'in baskı deliği kapatıldı. Belediye 7 Mayıs'ta "4 Mevsim Kocaeli Ulusal Fotoğraf Yarışması Eserleri Kitabı Basımı" başlığıyla bir ihaleye çıktı. Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından çıkılan ihale için 4 firma dosya aldı.

İLELEBET SÜRSÜN

Dosya alan 4 firmadan 3'ü ihaleye katılmadı. İhaleye katılan tek firma olan Link Ajans Organizasyon Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi söz konusu baskı işini 225 bin lira bedelle aldı. İş için belediyenin belirlediği yaklaşık maliyet 238 bin 400 lira idi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nde baskı işlerinin yeniden ihale sistemine bağlanması, Ömer Polat'a yapılan, Polat'ın matbaasına milyonlarca lira kazandıran kıyakların da sonu oldu. Kent kamuoyu belediyede adam kayırmacılığın sona erdiği bu dönemin ilelebet devam etmesini umuyor.

BEDAVA REKLAMINI YAPMIŞTI

Hatırlanacağı üzere son olarak Ömer Polat'ın yine doğrudan temin yöntemi ile bastırdığı “Bilge Şehir Kocaeli Yemekleri” kitabında matbaanın reklamı yapılmıştı. Binlerce adet basılan Kocaeli yemekleri kitabı belediye tarafından çeşitli etkinliklerde ücretsiz dağıtılmış, söz konusu kitabın basımı için belediyeye binlerce lira fatura kesen Ömer Polat, kitabın girişine de kendi reklamını bastırmıştı. Matbaasının adresini, telefon numaralarını, sosyal medya hesaplarının adreslerini kitapta ilk sayfada yer alan künyeye geniş bir şekilde bastıran Ömer Polat, söz konusu kitabı tasarlayan Gram İstanbul şirketinin ise sadece ismini yazdırmıştı. Ömer Polat’ın şirketinin bütün bilgileri ücretsiz duyurulurken Gram İstanbul’la ilgili verilen tek bilgi, ismi olmuştu.

Son Güncelleme: 09.06.2019 08:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eski ak partili 2019-06-15 09:20:21

Oy moy yok kardesim, omer polat a laf atiyosunuz da namus bekcisi , yeni baskaninizin sag kolu altay in kadrolasmasini kendine biat etmeyenleri surdugunu, baskan yardimcisi olan kardesini gebzeden getirip isuya sessiz sakin isletmelere aldigini da yazin... artik gonul belediyeciligi de ak parti davasi da bitmistir. Bundan sonra oy moy yok. Bunlar elestirdikleri kaplan in yaninda bin kat daha cakallar!!!

Avatar
Mert 2019-06-11 12:50:22

Haram zıkkım olsun

Avatar
salim özgüven @Mustafa 2019-06-10 16:42:02

mustafa kardeşşşş...tahir beyle gurur duyuyorsun yaaa....sen yıllardır bir partizan olarak karaosmanoğluyla da gurur duyuyordun....ne oldu ...yıllardır malı götürürken hiç sesin çıkmıyordu....şimdi vur abalıya .....

Avatar
Mesut 2019-06-10 05:27:34

Munafık kafirden önce gelir. İşte şirket kurub milletin parasına göz koymak. Karaosmanun oğluda çıkmış geçenlerde ahkam kesiyor. Baban yemedi dürüst ayakları. Allaha hesabınız var.amma dünyalık görseydik be gözlerimizle.

Avatar
Serkan 2019-06-09 22:56:09

Yetimin hakki kimseye yar olmaz.

Avatar
Ak partili 2019-06-09 15:12:42

Yeni yönetimle muhalif baris gazetesi kanka nolacak tahir baskan bu senede size verir isi siz basarsiniz

Avatar
Vatandaş 2019-06-09 13:14:24

Her sakalliyi müslüman sanma. Yüce ALLAH ne diyor. Aldatan sizi ALLAH ile aldatmasin. Topluca yediler. Iksirincaya kadar yediler. Yemeye de devam edecekler.

Avatar
Mustafa 2019-06-09 12:39:18

Bir akpartili olarak gurur duydum tahir başkanla başarılarının devamını dilerim Rabbim kolaylık versin

Misafir Avatar
salim özgüven 2019-06-10 16:42:02 @Mustafa

mustafa kardeşşşş...tahir beyle gurur duyuyorsun yaaa....sen yıllardır bir partizan olarak karaosmanoğluyla da gurur duyuyordun....ne oldu ...yıllardır malı götürürken hiç sesin çıkmıyordu....şimdi vur abalıya .....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Süleyman 2019-06-09 00:27:41

Yorum şu nedenler sultansüleyman dolmuşabiner evinegide.. ?

Avatar
Gh 2019-06-09 00:15:12

Tuyu bitmemiş yetimin hakkı ve hacı Ömer hiç birbirine yakışmamış

Avatar
Yuvacik 2019-06-08 23:06:32

Allaha nasil hesap vericek kul hakki yiyen bu sahte muslumanlar..yetimin ihtiyac sahibinin hakki yenirmi?
24 saat ALLAHA HAVALE ediyorum bu vicdansizlari.birde sahte kabadayi yavsak ogullari yokmu aman aman ALLAH cezalarini vericek bizde duyucaz gormesekte..

Avatar
Haydar 2019-06-08 23:00:33

Allah hepsinin ibonun belasınıversin ibo ya da zehirzıkkım olsun

Avatar
Memet 2019-06-08 22:44:27

Bunlar işte din iman diye naralar atıp sofiyim diye ortalarda gezip milletin parasını çalan hain haramzadelerdir. Karaosmanoğlu’nun da ne olduğu ortaya çıkmıştır . Sen yıllarca din öğretmenliği yapıp öğrencilere derste haramı anlat , ama siz yerken sıkıntı yok. Sakalınıza tüküreyim , cebimizden çaldığınız her kuruş kendi payıma haram zıkkım zehir olup boğazınızda düğümlensin de ölün inşAllah. Gün yüzü görmeyin inşAllah

Avatar
Aladdin kara alikahay 2019-06-08 21:02:40

Tebrikler tahir başkan

Avatar
Devletini seven 2019-06-08 19:06:59

Akpli. olarak çok iyi tanırım.Çok Dergilerini çöpe attırdılar. Allah en kısa zamanda sebep olanlarıda bildiği gibi yapsın.

Avatar
Adalet 2019-06-08 18:45:34

Allah bu hırsız takımına lanet eylesin

Avatar
Cumhuriyet 2019-06-08 17:49:57

Haksız kazanç sağlayanın da yanına kar kaldı şimdi de yeni bir rantçıya yol açıldı çünkü akp rant üzerine kurulu sadet zinciridir rantsız yapamaz bir Ömer’i gider diğer Ömer’i gelir..

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-06-08 16:37:40

Bu şahsı en çok eleştirenlerden biri olarak ileride çok büyük sıkıntılara gebe olarak 9 doğuracağına inandığımı belirtmek isterim.

Avatar
Ozgur 2019-06-08 16:01:26

Vay sakalına sictigim vayy

Avatar