banner1046
14 Ocak 2020 Salı 20:27
Büyükakın resmen açıkladı: “Çöp tesisi Kandıra’ya yapılacak”

Kent gündemini uzun süredir meşgul eden katı atık bertaraf tesisin İzmit’e yapılmasından vazgeçilmişti. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Akademik Odalar Birliği ile yaptıkları ortak çalışmada katı atık yakma tesisinin Kandıra’ya yapılacağını açıkladı. Büyükakın yaptığı açıklamada şunları kaydetti. "Ilk günden beri aynı şeyi söylüyorum, Kocaeli’yi çöplük yapmayacağız dedim.  Biz de Kocaeli’yi çöplük yapmamak için aksiyon alıyoruz. İZAYDAŞ’ın artık depolama şansı kalmadı. Bunu 3 yıl önce demiştim ve bu 3 yıllık süre doldu. Akademik Odalar Birliğiyle paylaşımcı bir süreç içindeyiz. Yakma işlemi yapmayacağımızı adayken söylemiştim çünkü bakanlık sıfır atık projesini geliştirmişti. Biz de bertaraf etme yöntemiyle yürüyeceğiz. Bunun için iki önemli noktaya yapılması uygun görüldü. Biri batı yakasında diğeri İzmit’in bittiği Kandıra’nın başladığı F tipi cezaevinin güneyinde bir noktaya  kurulacak. Çevreye koku dışında  herhangi bir zararı yok. Ama bu koku kuzey ruzgarlarıyla yerleşim yerlerine varmıyor" dedi.

Büyükakın,  Akademik Odalar Birliğinin sürece katkı verdiğini ancak bir imza atmadıklarını ifade ederken onlar adına bir şey söylemenin doğru olmadığını ifade etti.

Son Güncelleme: 15.01.2020 08:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa 2020-03-01 12:08:55

Kandiraya Yeni Yapimina Baslanan Sut Ve Sut Urunleri Sanayisinin Yanina Yapilicak Olan Cop Tesisi Hangi Akla ve Mantiga Sigar Anlamak Mumkun Degil Gidin Kirac Bir Bolgeye Tarimin Olmadigi Insanin Bulunmadigi Yere Yapin Tesisisinizi

Avatar
Musa 2020-01-25 14:09:39

Eğri otur doğru konuş, hiç kandıra gibi bir yere çöl tesisi yakışıyor mu? Oranın daha çok tarıma, daha çok yeşile ihtiyacı var, turizm merkezi, yazın o yollar çok kalabalık oluyor, turistler çöp kokusu altında mı gezecekler, bu nasıl bir karar!!? Büyükakın ayağına sıkıyor, ilk seçimde gider, oraya çöp tesisi yapana kadar, duble yol inşaatına başla, köylerde imarı artır, yüzde 5 imar nedir yaa, yola cephesi olan tarlalara en az yüzde 25 imar ver, insanlar gelsinler ev yapsınlar, tarımla hayvancılıkla uğraşanlar, fena mı olur, yazık, protesto ediyorum, Ak partiliyim ama cidden bu yapılırsa oy vermem...çöp tesisleri bildiğim kadarı ile atıl bölgelere yapılıyor, ne tarımın ne de yerleşimin olduğu yerlere...

Avatar
Alacalarlı 2020-01-20 17:52:44

(İzmit rumuzlu arkadaş)Sen akçekesnin nasil bir yerde ve de cöplüğün yapılmak istenilenyeri biliyormusun yarin deniz giderken bu ne kokusu lan dersen agzin yamulur cevrede bir suru köy var tarila uğraşan akcekese su havzasi ta kandiraya kadar suyu akan deresi ve o ovada sebzenin üretildigi yer neden kaser olduk diye oflama Allah korusun tabiki istemem de ama hemen yolun kenarina yapilcakmıs hemen altinda enaz 10 belki 15 köy hayvanlarini sulayip sebze meyve yetiştiriliyor

Avatar
İzmit 2020-01-20 12:08:25

Zannedersinki kandıranın merkezine yapılıyor

Avatar
Alacalarli 2020-01-19 23:38:44

Vatandas tarlasina bir kontenir koymak istiyor yok su havzasi yok tarim arazisi diye ondan sonrada köye donüs için teşvik ediyorlar ulen babadan kalma yikık dokük bir ev var bes kardesiz nasil o eve sıgacaz bu vekiller başkanlar meclis üyeleri millet vekilleri bunu gundeme getirsin iki kisinin pisligi mi cok yoksa kocelinin pisligimi anlamiş deyilim gercek ten bizim gibi düşünenler yönetime gelmeli akpartiliyim üyesiyim veistifa edecem butun duyarlı ak partilileri de istifa etmeye davet ediyorum

Avatar
Alacalarli 2020-01-19 23:38:25

Vatandas tarlasina bir kontenir koymak istiyor yok su havzasi yok tarim arazisi diye ondan sonrada köye donüs için teşvik ediyorlar ulen babadan kalma yikık dokük bir ev var bes kardesiz nasil o eve sıgacaz bu vekiller başkanlar meclis üyeleri millet vekilleri bunu gundeme getirsin iki kisinin pisligi mi cok yoksa kocelinin pisligimi anlamiş deyilim gercek ten bizim gibi düşünenler yönetime gelmeli akpartiliyim üyesiyim veistifa edecem butun duyarlı ak partilileri de istifa etmeye davet ediyorum

Avatar
Alacalarlı 2020-01-19 23:25:26

Kim lan bu bunyamin sen özelmi tutuldun öküz öküz konusuyon hakikaten varmı bu bunyamini taniyan ne icmis aynısindan ben de istiyorum ulen zehir diyorlar isteruk diyon kopek cifligini de sen istedin sanirim cok istiyorsan kendi köyun varsa kandirali oldugunuda sanmıyorum gerci de bana bünyamini getirin leeennn

Avatar
Kandıralı 2020-01-19 16:35:12

Aksiyon almış mış hikaye. Nasıl olsa köylünün sesi çıkmaz.Bir kaç yalakada yorum yazmış kandıralıya iş imkanı çıkacakmış çoktu umurunuzda sankı. Sıkıyorsa kullar, yuvacık, başiskele dağlarına al aksiyonu görelim.Adnan Turan nerede niye sesin çıkmıyor. Eğer gerçekten kandıralıysan ilk senin itiraz etmen lazım. AKP bu aksiyonlarla ayağınıza sıkıyorsunuz.

Avatar
Mehmet 2020-01-19 15:22:19

Kocaelinin pisligini kandiralilarin cigerlerine terk edemezsini hain belediye baskani

Avatar
Tuncay 2020-01-17 12:04:42

Çöp fabrikası Yiyorsa Başiskele ye yapın. Hemde Yuvacığın ortasına onlar hak ediyor.
Kandıra ses çıkarmaz nede olsa dimi. Kandıra Belediye baskanida Başiskele dekileri temsilen orada zaten. Yazık ki ne yazık.

Avatar
Büyuk şehir calısanı 2020-01-17 01:38:46

büyksehirde calisan kandiralilar manavlar neden sesiniz cikmiyor bu mu sizin sagda solda yazip cizmeniz birtanenizde yanlis yapiyorsunuz diyemiyorsunuz

Avatar
Tufan @Bünyamin 2020-01-16 10:53:28

Lan Benjamin ilk defa bir AKP'Lİ için olumlu yorum yaptın, tarihe geçti bu! Yok yok, acaba sen GERÇEK Bünyamin misin?

Avatar
Özkan Ergül 2020-01-16 01:18:31

Kandıra turistlik ve tarımsal bir yer yanlış secim başkanım.

Avatar
Hüseyin ümit kalaman 2020-01-16 01:14:42

Akın mıdır nedir bilmem ama o güzel doğaya o güzel manzaraya o güzel tarım araziye bu yapılır mı. O bölge kokudan geçilmez. Kesinlikle karşıyım. Yanlış bi karar. O bölgede ikamet eden insanlar ne yapacaklar. Tarlaya bağa bahçeye gücenecekler mi. Gerçekten yazık çok yazik.

Avatar
MESUT 2020-01-15 23:26:04

Aldıkları oyların karşılığını veriyorlar daha ne istiyorsunuz

Avatar
Manav 2020-01-15 22:48:18

Neden başiskeleye değil

Avatar
sosyetik kro 2020-01-15 19:20:47

izmitin göbeğine kurulacak değildiya önceki başkan umuttepe hastanesini oraya çöpü getirecektiya la şaka gibiydi tahir beyi takdir ediyorum kandıra adına sevindim sanayi kalkınması olacak kalkınacak kandıra kalkınacak bir dahaki dönem daha çok akpartiye oy çıkacak kandıradan inşAllah kandıramızda maşAllah Alah nazarlara getirmeye inşAllah

Avatar
Gandıralı. 2020-01-15 11:53:10

F tipi markamiz oldu.
Çöp tesisi referansimiz.
Yolumuz hikaye,gosb ara gazi.
Yillardir 50 bini geçmez sayimiz mahkumuz
gebzeye,cayirovaya,izmite.
Vekilimiz trabzonludur,erzurumludur,gumuşhanelidir.
Ama oya geldimi en yuksek biz veririz.
Seven s.....r, s....n sevilir demisler
Yerli vekilimiz hiç olmadi ama en yuksekyedir oyumuz

Avatar
Gandıralı. 2020-01-15 11:48:50

F tipi markamiz oldu.
Çöp tesisi referansimiz.
Yolumuz hikaye,gosb ara gazi.
Yillardir 50 bini geçmez sayimiz mahkumuz gebzeye,cayirovaya,izmite.
Yerli vekilimiz hiç olmadi ama en yuksekyedir oyumuz

Avatar
Bünyamin @Ahmet 2020-01-15 11:10:48

yav he he :))))) lan babandır kandıra düşmanı

Avatar
Bünyamin @Faruk 2020-01-15 11:10:00

sayın faruk bir önerim var tüm buradaki yorumculara herkese ibret olsun. tarım bakanlığına sor Türkiyede ne kadar tarım arazisi; yatırım-otoyol-köprü-baraj, organize sanayi bölgesi olarak kullanılmıştır.

Avatar
Bünyamin @Ilker 2020-01-15 11:06:34

yav he he :)))) lan babandır kandıra düşmanı

Avatar
Ilker 2020-01-15 10:46:19

Lan Bünyamin ne yalaka adamsin

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-01-15 11:06:34 @Ilker

yav he he :)))) lan babandır kandıra düşmanı

Beğenmedim! (1)
Avatar
gulf 2020-01-15 09:28:13

Bir tane doğası bozulmamış temiz havası olan ilçemiz vardı onun da içine ediyorlar sağolsunlar

Avatar
Yüce Remzi 2020-01-15 09:19:03

Bunlar kandira ve kandırmalıyım diyenlerle dalga geçiyor... büyük bir utanmazlık, aymazlik örneği veriyorlar .... bizi alttan alıp pembe tablolar ve gerçekleşmeyecek hayalleri ile kandırma ve kandiralilarin oylarını devşirmeye çalışıyorlar yazık... Izmitte yaşayan seçmen kandıralı hemşerilerim uyan artık altarnatif düşünmeye kendini alıştır... . belediye olarak ırkçılık ta yapılıyor bunlar bizden bunlar bizim çocuklar...

Avatar
Faruk 2020-01-15 00:32:02

Tarım bölgesinde aldığınız karara bakın, Kocaeli de bir orası kalmıştı zehir kimyasal çevreye salınmayan oranında içine edin, nerede bu bölgenin vekilleri tek kelime ettiğiniz yok, bölge halkı bu olaya yüksek sesle haykırması gerekli

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-01-15 11:10:00 @Faruk

sayın faruk bir önerim var tüm buradaki yorumculara herkese ibret olsun. tarım bakanlığına sor Türkiyede ne kadar tarım arazisi; yatırım-otoyol-köprü-baraj, organize sanayi bölgesi olarak kullanılmıştır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Adnan 2020-01-15 00:09:10

Adnan turan neredesin başka yazılacak hikaye varmı ? Hikayeler yazacaktık şaka gibi

Avatar
Ahmet 2020-01-14 23:49:41

Lan bünyamin ne ekmek kapısı..dalgamı geçiyon çöp tesisi kuruluyo fabrika değil .. Çok meraklı isen kendi evinin bahçesine kur çöp fabrikasını

Avatar
Ahmet 2020-01-14 23:49:23

Lan bünyamin ne ekmek kapısı..dalgamı geçiyon çöp tesisi kuruluyo fabrika değil .. Çok meraklı isen kendi evinin bahçesine kur çöp fabrikasını

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-01-15 11:10:48 @Ahmet

yav he he :))))) lan babandır kandıra düşmanı

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ali Haydar 2020-01-14 23:11:17

Kandıra Belediye başkanı ne işe yarar!!?? niye Kandıra'ya sahip çıkmıyor Yeşil Kandıra çöplük olmamalı!!! çöpünüzü İzmit'te bertaraf edin yada Gölcükte!!!

Avatar
Kamil 2020-01-14 22:48:38

Gandıralılar sever çöp kokusunu, yeter ki para gelsin

Avatar
gejo @Bünyamin 2020-01-14 22:45:46

:))) krize girdim

Avatar
Kandıralı 2020-01-14 22:14:30

Hay ben sizin aksiyonunuza.bumudur kandiraya verdiğiniz değer.adnan turan nerdesin hiç sesin cikmiyo

Avatar
Bünyamin 2020-01-14 21:10:58

bölgemiz ve Türkiye için hayırlı olsun. kandıralı vatandaşlarımız ekmek yiyecek. yatırım ve bölge insanı kandıralı vatandaşlşarımız ekmek iş sahibi olacaklar. ikisi birarada. kim ülkemiz in sanı için yatıtın yapıyor ekjmek yediriyorsa başımızın üzerinde yeri var.teşekkürler büyükakın

Misafir Avatar
Tufan 2020-01-16 10:53:28 @Bünyamin

Lan Benjamin ilk defa bir AKP'Lİ için olumlu yorum yaptın, tarihe geçti bu! Yok yok, acaba sen GERÇEK Bünyamin misin?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhammed Mehdi Kandıralı 2020-01-14 21:09:52

Kandıra,yi sahipsiz bulmuşlar çöp yuvası yapmak istiyorlar ayıp be gidip izmite,gölcüğe yapın çöp tesisini turizm ilçesini çöplük yaptırmanız.

Avatar
Bünyamin 2020-01-14 21:08:06

büyükakını gönülden tebrik ediyorum. tesis sadece marmara için değil ülkemiz için çok önemli.ülkesini seven kandıralı vatandaşların fedakarlığı ülkemiz ve milletimiz için takdire şayandır.

Misafir Avatar
gejo 2020-01-14 22:45:46 @Bünyamin

:))) krize girdim

Beğenmedim! (2)

banner1048

banner354

banner1152

banner599

banner820