banner1046
banner1038
23 Mart 2020 Pazartesi 21:35
Büyükakın Kocaelilere müjdeyi verdi

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın sosyal medya hesabında yaptığı açıklamada 27 Mart günü iSU Olağanüstü Genel Kurulundan önce müjdeyi verdi.  Büyükakın, abonelerin su kullanımındaki kademeli fiyat artışını kaldırdıklarını duyurdu. Öte yandan TÜFE'den kaynaklanan fiyat artışı da 1 Nisan tarihinden itibaren 2 ay daha ertelendi. Böylece vatandaşlar, önümüzdeki aylar suyu zamlı kullanmayacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şaban.sahin 2020-03-29 22:51:35

Yazıklar.olsun.sizingibilere.ulan.su.bir.aydir.bosa.akiyor.su.gunlerde.milletin.encok.suya.suya.ihtiyaci.var.su.parasini.veremiçek.insanımız.var.sizingibileri.Allaha.havale.ediyorum.....

Avatar
he 2020-03-27 11:34:02

faturalar tahsil edilmesin bitene kadar

Avatar
Emin siret 2020-03-24 11:50:19

Daha dün faturalar yazıldı bir ay sonra çıkacak faturaya zam yapsan ne olur yapmasan ne olur. KBB nin hiç bir doğru dürüst çalıştığını düşünmüyorum. Zaten bunlar karar alamazlar kararlar ankarada alınır bunlar uygular.

Avatar
İmam 2020-03-24 10:10:49

BİZİMLE ALAY EDİP APTAL YERİNE KOYUYORLAR. ZAM I 1 ay ertelemek yardım vay vay

Avatar
İZMİT,Lİ VATANDAŞ 2020-03-24 08:21:23

Yıllarca hem bu barajın maliyetini ödedik,hemde belediye,ye para bıraktık, şimdi benim alın terimle elde edilen suya ,zam ve uzatma safsatasını kimse söyleyemez gün millete sahip çıkma günüdür su ücretleri hayat normalleşene kadar uzatılmalıdır

Avatar
gulo 2020-03-24 08:12:36

Vijdansizlar 5 gun petsoneli calistir 5 gun tatil yaptir boylelelikle virus bulasmiyormus millete diyor evden cikmayin personeli olume terketmis

Avatar
Tekin KARA 2020-03-24 06:10:50

teşekkürler başkan, zor zamanlarda aldığınız kararlar çok iyi....

Avatar
Bünyamin @Devletini seven 2020-03-23 23:46:24

Allah CC. size sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin. iyiler kadar kötüler de ölecek çaldıklarını yiyemeyecekler çocuklarından çıkacak. Allah CC. zalimleri yerin dibine batıracak. müslümanların kanını akıttılar, namuslara ırzlara geçtiler, Allah'a değil insana tek adama taptılar. Allah zalimin zulmünü bitiriyor üzülmeyiniz

Avatar
Çalışan 2020-03-23 23:44:40

Toplu iş sözleşmemiz imzalandı zannettim bir an. Bir yük kalktı üstümden. Rahatladım. Huzur doldu gönlüme. Sonra haberi açtım. Yıkıldım, üzüldüm, kapatıyorum, yalnız bırakın beni...

Avatar
Asım Özkan 2020-03-23 23:14:14

Ne indirimi ya soytarılık yapmasınlar zammı yapmıyorlarmışta ya başkan bedava suya indirim yapacağına atık su bedelini kaldıracağına yok 2 ay zam yokmuş yazıklar olsun size nasıl halk adamısınız hep bizimi kazıklayacaksınız sizlerden utanıyorm.

Avatar
Gercek Dost 2020-03-23 23:13:10

Ne indirimi ya soytarılık yapmasınlar zammı yapmıyorlarmışta ya başkan bedava suya indirim yapacağına atık su bedelini kaldıracağına yok 2 ay zam yokmuş yazıklar olsun size nasıl halk adamısınız hep bizimi kazıklayacaksınız sizlerden utanıyorm.

Avatar
Yetmez 2020-03-23 22:44:50

İki ay ödeme almasanız ne olur sanki.

Avatar
Devletini seven 2020-03-23 22:37:51

Ya ne zamı insanlar ölüm derdinde ben zaten kokuşmuş Allahın adaleti uygulanmayan dünyadan gitmeye hazırım.

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-03-23 23:46:24 @Devletini seven

Allah CC. size sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin. iyiler kadar kötüler de ölecek çaldıklarını yiyemeyecekler çocuklarından çıkacak. Allah CC. zalimleri yerin dibine batıracak. müslümanların kanını akıttılar, namuslara ırzlara geçtiler, Allah'a değil insana tek adama taptılar. Allah zalimin zulmünü bitiriyor üzülmeyiniz

Beğenmedim! (1)

banner1048

banner354

banner820

banner1056

banner1040

banner599

banner1050