banner1046
banner1117
25 Haziran 2020 Perşembe 23:05
Bu görüntüler pandemi hastanesine yakışıyor mu?

Ülkemizde korona virüsün görülmesinin ardından pandemi hastanesi olarak faaliyet gösteren Gebze Fatih Devlet Hastanesi‘nde skandal görüntüler ortaya çıktı. Korona virüs hastalarının tedavi görmesi nedeniyle oldukça hijyenik olması gereken hastanenin dış mekanındaki camların oldukça tozlu ve kirli olduğu görüldü. Hastanenin en temiz tutulması gereken yerlerinden biri olan tuvaletlerin günlerdir temizlenmemiş görüntüsü ise mide bulandırdı.

Görüntülerle ilgili Gebze Fatih Devlet Hastanesi’nden gelecek açıklama oldukça merak edilirken vatandaşlar “Hastaneye maskesiz girildiğinde vatandaşa müdahale eden görevliler hastanenin temizliğine de müdahale etse iyi olur” yorumlarında bulundu.

Son Güncelleme: 26.06.2020 10:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir @Gebze 2020-06-26 11:12:09

Gebzeye bakış açısı değişmeli,çok büyük kapsamlı bir operasyonu hakediyor.

Avatar
sedat imamoğlu 2020-06-26 10:13:55

Zamanında bu hastanede bir ihaleye katılacaktım. Dereden çok sular aktığını fark ettim haramdır diye katılmadım o ihaleye. Belliki yöneticiler kanlarını haram para ile yoğurmuş ve emanet edilen milyarlık hastaneyi talan etmişler. vahlar olsun. Ahirette ne cevap verecekler bakalım.

Avatar
mücahid 2020-06-26 09:11:48

pisletenlerin kıranların elleri kırılsın

Avatar
Gebze 2020-06-26 01:22:58

Kocaeli de Gebze denen biryer var. Herekeden sonrası Gebze dir aslında. Gebze benim tabirimle Afro Kocaeli dir. Bütün kurumların partilerin Gebze de yaptıkları getirdikleri atadıkları vs vs ne varsa hep dandiktir. Heleki AKP nin oy deposu olan bölgemiz AKP den gerekli yatırımları alamamaktadır gerçi CHP de olsa o da aynı şeyi yapacak varsa yoksa izmit. Büyükşehir in sitesine gir 10 haber varsa en az 5 tanesi İzmit ile ilgili. Gebze'nin kaderi bu. Ayrıca bu hastanede herşey dandik seramikler defolu gözü as gören bile çözer kapılar bir yumruk değil tokat ile paramparça olur denemesi bedava

Misafir Avatar
Ersoy Kandemir 2020-06-26 11:12:09 @Gebze

Gebzeye bakış açısı değişmeli,çok büyük kapsamlı bir operasyonu hakediyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dehset 2020-06-25 23:41:08

Yazıkk emege yazık rezıllık

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-06-25 23:32:02

İl sağlık müdürü,hastanelerden sorumlu başkanı kaç kere denetlemiş,diğer hastaneleri de incelemeniz dileğiyle!

banner1048

banner354

banner599

banner820