banner920
banner887
21 Mart 2019 Perşembe 10:37
Bu araç, bu plaka ile nasıl dolaşıyor?
banner919

Türkiye, 10 gün sonra seçime gidiyor. Tüm illerde olduğu gibi Kocaeli’de de halk, kentlerini 5 yıl boyunca yönetecek isimleri sandık başına giderek belirleyecek. Yerel seçimler öncesi malumunuz bazı partiler ittifak kararı aldı. AKP ile MHP, Cumhur ittifakıyla; CHP ile İYİ Parti ise Millet ittifakıyla seçime girecek. Giydirilmiş seçim araçları kentin dört bir yanında seçim şarkıları çalarak dolaşıyor. Kent, afişlerle, parti bayraklarıyla kaplanmış durumda. Ve bunlara ek, kimi vatandaşlar desteklediği ittifakları belli etmek için şahsi bazı hareketlere imza atıyor ve bunu yaparken de yasaları çiğneyebiliyor. Bu fotoğraf İzmit’te çekildi. Siyah bir özel aracın, plakasının üzerini kırmızı üstüne altın rengi ile yazılmış “CUMHUR İTTİFAKI” ifadesiyle kapattığı görüldü. Şimdi bu plaka, yasal mı? Şahıs adı ve soyadı ile yüksek bir ücret karşılığı plaka almak mümkün elbet. Ancak her isim soy için bir adet plaka işlenebiliyor. Bu şahıs, koca Türkiye’de “Cumhur ittifakı” ifadesi adına plaka alan tek isim mi, yoksa kafasına göre plakasının üzerini bu ifade ile mi kapattı merak ediliyor. 2 siyasi partinin oluşturduğu bir ittifakın adıyla özel şahsi bir araca plaka alınabiliyor mu, alınamıyor mu? Trafikte rahatlıkla dolaşan bu aracın sürücüsü bu araçla bir suça karışsa ne olacak? Bu, ittifaka da dolaylı yoldan sıkıntı yaşatmaz mı?





 

Son Güncelleme: 21.03.2019 11:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
izmitli 2019-03-24 21:18:47

ersoy kandemir herseýe yorum yapmasan olmuyormu?eksikmi hissediyirsun kendini

Avatar
Şevki Düzeltir @Ersoy KANDEMİR 2019-03-22 09:49:15

Siz davet etmeye devam edin'de benden söylemesi, GE LE MEZ LER. Onlar Cumhur İtifakı mitingine gitmişler ne'de olsa işin ucunda 2 saat beleş fücretli mesai var.

Avatar
Vatandaş 2019-03-22 08:18:42

Vah güzel ülkem vah kimlerrrr kimlerle beraber akp ve mhp nasıl oluyorda o kadar çamur atıp biraraya geliyor.bunlara oy yok oraya millet ittifakı yazsa bakın ne oluyo

Avatar
Neziroğlu 2019-03-22 00:10:27

Parasını öde trafiğe bağış yap istediğin özel plakayı yazdır aracına tak. Düşündüğünüz gibi olmayabilir, bence araştırıp yorum yapalım.

Avatar
Selcan 2019-03-21 22:55:31

Herkes kafasına göre kardeş size ne.

Avatar
Ersoy KANDEMİR 2019-03-21 22:26:50

Emniyetten sorumlu vali yardımcısı,Ysk başkanı ve trafikten sorumlu emniyet müdürünü KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ ADAYI olarak göreve davet ederim.

Misafir Avatar
Şevki Düzeltir 2019-03-22 09:49:15 @Ersoy KANDEMİR

Siz davet etmeye devam edin'de benden söylemesi, GE LE MEZ LER. Onlar Cumhur İtifakı mitingine gitmişler ne'de olsa işin ucunda 2 saat beleş fücretli mesai var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Eski ak partili 2019-03-21 20:36:40

Kavuğun tekidir REİS ölünce bırakınca nereye Kaçacan. ALLAH CC ne diyor her canlı ölümü tatacak sende seninki öldümü nereye gidecen

Avatar