banner1046
banner1117
14 Haziran 2020 Pazar 12:10
Böyle salgın mı biter! Arapça müzik eşliğinde REZALET!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ve uzmanlar tarafından Covid-19’a karşı sosyal mesafe ve maske konusunda yapılan uyarılar devam ederken, Taksim Meydanı’nda “bu kadarına da pes” dedirten görüntüler kameraya yansıdı. Meydanda toplanarak eğlence düzenleyen yaklaşık 50 genç, korona virüs önlemlerini adeta hiçe saydı.

Dünyada 450 bin, Türkiye'de ise 4 bin 792 kişinin ölümüne neden olan yeni tip korona virüs vakaları hızla artmaya devam ediyor. Özellikle normalleşme adımları ile birlikte vatandaşların sokağa çıktığı bugünlerde Sağlık Bakanı Fahrettin Koca ve uzman isimler, vatandaşları alınan önlemlere uyulması konusunda her gün uyarıyor.

Dün akşam ise Taksim Meydanı'nda bir araya gelen ve Suriyeli oldukları tahmin edilen yaklaşık 50 yabancı uyruklu genç, müzik partisi düzenledi. Gençlerin çoğunun maskesiz olduğu ve sosyal mesafe kuralının hiçe sayıldığı görüldü. Gençlerin sık sık müzik eşliğinde dans ettiği gözlemlendi. “Bu kadar da olmaz” dedirten anlar kameralar tarafından kaydedildi.

Ülkemizde virüs salgınının sona ermesi için bir dizi tedbir alınmış, 65 yaş ve üstü vatandaşlar ile 20 yaş altı gençler uzun süre evlerinde durmak zorunda kalmıştı. Ayrıca 2 ve 4’er günlük sokağa çıkma yasakları uygulanmıştı. Normalleşme sürecine girdiğimiz ancak vakalarda yükselişin görüldüğü şu günlerde yabancı uyruklu bu şahısların yaptığı tam anlamıyla rezalet.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hango 2020-06-21 07:14:34

millet ittifakı suriyelileri geri postalıcam demezsse oy yok bundan sonra kim alayını geri gönderirse oyum onadır

Avatar
Adnan 2020-06-15 00:26:51

SAĞOL REİS

Avatar
Esnaf 2020-06-14 18:50:07

Arkadaşlar sıkıyı görüp memleketini terk eden kim olursa olsun o insanlardan artık fayda değil zarar gelir.

Avatar
Ülkücü 2020-06-14 17:18:38

Bunların milletimize bela olacağı zaten belli idi,Tayyip Erdoğan’ın milletin sırtına yüklediği bir musibet.

Avatar
İzmitli 2020-06-14 16:19:14

Bünyamin o zaman çağırda evinin önünde oynat hatta bir kaç tanesinede yok sadece bir tanesine savaştan kaçtığı için evini açıp geçimiin sağlayarak yardımcı olabilirsin.

Avatar
Ahmet 2020-06-14 15:07:17

Bunları görüyorsunuz da Caddebostan'da Karşıyaka'da, Kordon'da sarmaş dolaş dans edenleri niye görmüyorsunuz?

Avatar
Bünyamin @erdal 2020-06-14 15:01:24

salgının sorumlusu Suriyeliler değil. pyd-yi işidi suriyeye sokup katliam yapıp bu Müslüman kardeşlerimizn yurdundan edilmesine sebep olanın ve onun peşinden koşan senin gibi Allahsız sahte müslümanların canını alsın.AMİN AMİN AMİN

Avatar
N.S. 2020-06-14 13:29:15

Esat bunların ülkelerini tarumar etmedimi? Bunlar hangi ülkenin insanları? Oturup ülkeleri için üzülüceğine ülkeleri elden gitti vatansız kaldıklarınamı seviniyorlar?

Avatar
N.S. 2020-06-14 13:18:27

Ey devleti yönetenler nerdesiniz? Bu olumsuzluklara göz yumuyorsunuz sonrada bizler gibi kurallara riayet edenleri evlere hapis ediyorsunuz. Olmaz. Devleti yönetenler görevlerini layıkı ile yapmalılar.

Avatar
erdal @Bünyamin 2020-06-14 13:18:18

cahil bünyamin ortada salgın var eğlenme şekline bakın diyor haber.Allah senin gibilerin bu ülkeden tez zamanda canını alsın

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-06-14 15:01:24 @erdal

salgının sorumlusu Suriyeliler değil. pyd-yi işidi suriyeye sokup katliam yapıp bu Müslüman kardeşlerimizn yurdundan edilmesine sebep olanın ve onun peşinden koşan senin gibi Allahsız sahte müslümanların canını alsın.AMİN AMİN AMİN

Beğenmedim! (4)
Avatar
Bünyamin 2020-06-14 13:06:08

eğlenmek gençlerinde hakkı. tebrik ediyorum gençler.

Misafir Avatar
erdal 2020-06-14 13:18:18 @Bünyamin

cahil bünyamin ortada salgın var eğlenme şekline bakın diyor haber.Allah senin gibilerin bu ülkeden tez zamanda canını alsın

Beğenmedim! (1)

banner1048

banner354

banner599

banner820