banner1046
banner1117
17 Eylül 2020 Perşembe 18:51
Belediyenin sunucusu da istifa etti

İzmit Belediyesi’nin sunucusu olan ve 13 Ağustos’ta CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in katılımıyla gerçekleşen toplu açılış töreninde sunuculuk yapan Fethi Çeviker sosyal medya hesabı aracılığıyla istifa ettiğini duyurdu. Çeviker yaptığı açıklamada şu sözleri kaydetti: “İzmit Belediyesi bünyesinde almış olduğum görevden 03.09.2020 tarihi itibariyle ayrılmış bulunmaktayım. Görev sürem boyunca elimden gelenin en iyisini kent için ortaya koymaya çalıştım. Pandemi sürecinin de etkisiyle ortaya çıkan zorluklara rağmen çabaladım çabaladık.

“DİNLENİP, ÜRETMEYE DEVAM”

Özellikle finalde konservatuar ve GSF oyunculuk hazırlığında olan ve başvuran 11 arkadaşımın 9 unun okullara yerleşmesine vesile olmak gurur verdi. Benimle birlikte yola çıkan arkadaşlarıma , saygı içerisinde çalıştığımız belediye çalışanı ve idaricilerime, belediye başkanımıza teşekkür ederim. Şimdi biraz dinlenip üretmeye katmaya nefes almaya devam. Güzel hayaller mutlaka güne kavuşur.”

Çeviker’in istifasıyla birlikte İzmit Belediyesi’nden bu ay toplamda dört kişi işten ayrıldı. Belediyede istifaların daha fazla olduğu da konuşulanlar arasında.

Son Güncelleme: 17.09.2020 23:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet @Cem yuldırım 2020-09-18 11:10:58

Köy mü olmuştu yoksa köylere hizmet mi gelmişti bir araştır bakalım önceki dönemde köylere ve İzmit'e neler yapılmış. Fatma hanımın başkanlığı bitince neler yaptığını sıralasınlar bakalım. Nevzat Doğan döneminde yapılanların açılışını yapmaktan başka ne yapıyor???

Avatar
Yüzdeelli 2020-09-18 08:20:22

Hiç düşünmeden sırf akp gitsin diye beceriksiz bir kadına oy verenler acaba şimdi verdikleri oyun karşılığına bakıyorlar mıdır? Fatma Kaplan da diğer chp belediyelerindeki başkanlar gibi yan gelip yatıyor. Bir tane icraatı yok. Belediyeyi çalıştıramıyor. Kapasitesi yetmiyor. Leyleğin ömrü iki lak lak. Varsa yoksa hep şov peşinde. Kılıçdarı çağırıp akp'nin yaptığı işlerin açılışını yapıyor. Bu chp apartman yönetemez dediğimizde; ama akp de yandaşı zengin ediyor, diyenler anlasın artık! Akp'si de CHP'si de kendi adamına koltuk çıkar. Chp belediyesi Akpliye iş verir mi? Sen vatandaş olarak hizmet edene oy vereceksin ki hizmet alabilesin. Yoksa böyle aval aval bakarsın.

Avatar
Cem yuldırım @Ali 2020-09-18 07:49:43

Neden pişman olalım İzmit e huzur geldi.3 dönemdir İzmit köy olmuştu.

Misafir Avatar
Mehmet 2020-09-18 11:10:58 @Cem yuldırım

Köy mü olmuştu yoksa köylere hizmet mi gelmişti bir araştır bakalım önceki dönemde köylere ve İzmit'e neler yapılmış. Fatma hanımın başkanlığı bitince neler yaptığını sıralasınlar bakalım. Nevzat Doğan döneminde yapılanların açılışını yapmaktan başka ne yapıyor???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2020-09-17 20:14:09

Gülümseyin olur bunlar İzmit bunu hakketti yanlız çok garip Bi durum var en çok oy verenler pişman

Misafir Avatar
Cem yuldırım 2020-09-18 07:49:43 @Ali

Neden pişman olalım İzmit e huzur geldi.3 dönemdir İzmit köy olmuştu.

Beğenmedim! (1)

banner1212

banner1048

banner354

banner599

banner820