banner960
banner981
11 Eylül 2019 Çarşamba 15:36
Belediyeden İzmitçe uyarı!
banner944

İzmit Belediyesi yapmış olduğu uygulama ile vatandaşları hem uyardı hem de gülümsetti. Parklara gelişigüzel atılan çöplerin önüne geçmek amacıyla vatandaşlara uyarıda bulunan Belediyenin Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri üzerinde İzmitçe uyarıların bulunduğu tabelaları parklara yerleştirdi.

Şehir merkezindeki parklara konulan ve üzerlerinde “Buraya izmarit dikmeyiniz biz diktik yetişmiyor” ve “İzmit çocuğu yere çöp atmaz boolumm” gibi yazıların bulunduğu tabelalar, vatandaşların ilgi odağı oldu.

Son Güncelleme: 11.09.2019 17:17
Anahtar Kelimeler:
İzmit Belediyesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet Özdemir 2019-09-12 15:18:25

Sedat Efe sus kes sesini, cevap veremeyince konuyla alakasız şeyler üzerinden laf söylemeye çalışma. Ne güzel yapmış işte Fatma Başkan gençlere yönelik bir hareket. Hazmedemiyorsun insanların ufak şeylerden mutlu olmasını gelmişsin nefret kusuyorsun. Atatürk yazmaya korkuyorsun daha gelmişsin bana Atatürk'ün dil konusundaki çalışmalarını oku diyorsun. Asıl sen oku biraz, kafan açılır. Burada insan arkadaşına boolum der, İzmir'de çekirdeğe çiğdem derler ne var bunda seni rahatsız edecek. Kesilen maaşın çoktu herhalde pis troll bir kere yetmemiş de iki kere yazmışsın aynı mesajı. Fatma Başkan canımız bizim. Daha neler neler yapacak başkanımız, İzmit'imizi hakettiği güzelliğine kavuşturacak, sen de çatır çatır çatlarsın hasedinden.

Avatar
Kaan 2019-09-12 08:57:16

Gereksiz

Avatar
Sedat Efe @Mehmet Özdemir 2019-09-12 01:44:53

Lehçe nedir ağız nedir öğren öyle yorum yaz. Dünyaya sığır gelmişsin sığır gitme, kendini yetiştir biraz. Biat kafasından çık, liderinin yanlışlarını da görmeyi bil. Mustafa Kemal'in Türk dili çalışmalarını oku kendini yetiştir biraz...

Avatar
Mehmet Özdemir 2019-09-11 21:45:50

Yazdım anam adımı da nolcak? Adımı görünce benim açık adresim mi vahyolunacak sana? Türkiye'nin her yerinde yerel ağızlar vardır, her yörede oraya özgü sözler vardır sana kaba gelmesi kötü bir şey olduğu anlamına gelmez. Booolum sözünde ne gibi bir yanlış var da bunu söyleyen insanları kendince aşağılıyorsun? Asıl senin gibiler bizim önümüzdeki en büyük engel. Hayatında bir kere gülmemişsin, eğlenmemişsin gelip insanların mutlu olmasına dil uzatıyorsun hasetinden. Küfür mü var orda, hakaret mi var? Belli zaten hazımsızlığından neye bozuk olduğun. Senin de mi maaşını kestiler bankamatik memuru? Kiralık arabanı mı aldılar yoksa altından? Ülkenin dört bir yanından geliyoruz, açtı insanlar artık gözünü, bitireceğiz yakında sizin saltanatınızı pis parazitler. Hakettiğiniz yere döneceksiniz artık. Yok öyle halkın vergileriyle sefa sürmek artık

Misafir Avatar
Sedat Efe 2019-09-12 01:44:53 @Mehmet Özdemir

Lehçe nedir ağız nedir öğren öyle yorum yaz. Dünyaya sığır gelmişsin sığır gitme, kendini yetiştir biraz. Biat kafasından çık, liderinin yanlışlarını da görmeyi bil. Mustafa Kemal'in Türk dili çalışmalarını oku kendini yetiştir biraz...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sedat Efe @Özsedat hakikiefe 2019-09-11 18:47:58

Özsedat daha adını bile yazmıyorsun. Kara cahil ve tinerci olduğun belli. Senin gibileri CHP'den şutlamak gerekir. Senin kafandakiler bitiriyor zaten CHP'yi..

Avatar
vatandaş 2019-09-11 17:57:08

bumu vaad edilen hizmet ? yazık..

Avatar
izmitli 2019-09-11 17:56:40

yakışık olmamış...

Avatar
Özsedat hakikiefe 2019-09-11 17:47:11

Sedat Efe saçma sapan konuşma İzmit gençliği yıllardır bu ağzı kullanıyor. Ne tinerciliğimiz kalmış ne Ata'mıza saygısızlığımız. Fatma Başkan güzel yapmış böyle hareketleri İzmit'imizde görmek güzel devamını bekliyoruz. Sedat git ötede yap trollüğünü

Misafir Avatar
Sedat Efe 2019-09-11 18:47:58 @Özsedat hakikiefe

Özsedat daha adını bile yazmıyorsun. Kara cahil ve tinerci olduğun belli. Senin gibileri CHP'den şutlamak gerekir. Senin kafandakiler bitiriyor zaten CHP'yi..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Sedat Efe 2019-09-11 16:57:09

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet son günlerde oldukça haksız biçimde hedef yapıldı ve üzerine çok gidildi. Ancak saldırıda bulunanlara da malzeme vermemek gerek.İzmit Belediyesi'nin hazırladığı bu levhada Türkçe katledilmiş, ''be oğlum'' kaba hitabı ''boolum'' biçiminde yazılmıştır. Bu laf tinerci ağzıdır ve İzmitçe diye uyduruk bir söylemin eseridir. Mustafa Kemal'in Türk dilinin yüceltilmesi ve geliştirilmesi için TDK'yı kurduğu ve Türk dili için yaptıkları düşünülürse torunlarının karıştırdığı bu halt Atamız'ın kemiklerini sızlatacaktır. Türk dili oyuncak, belediyecilik müsamere değildir.

Avatar
İzmitli 2019-09-11 15:41:17

He şöyle İzmit i azıcık gülümsetin gülümse İzmit park tabelaları komik oldu o kadar kafa yormuştum bu İzmit nasıl gülğmseyecek diye:)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921