banner984
banner980
banner983
09 Ekim 2019 Çarşamba 14:21
Belediye başkanı, Atatürk düşmanını ödüllendirdi!

Çayırova Belediyesi’nin ilk kez düzenleyeceği kitap fuarı tepkilere neden oldu. 4 Ekim’de Çayırova Necmettin Erbakan kültür Merkezi’nde açılan ve 4-13 Ekim tarihleri arasında açık kalacak olan kitap fuarına Çayırova Belediyesi Yavuz Bahadıroğlunu da davet etmişti. Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi ve organizasyonu hazırlayanlara tepkiler çığ gibi büyümüş, sivil toplum kuruluşları, siyasi partiler ve vatandaşlar yazarın programının iptal edilmesi yönünde açıklamalarda bulunmuştu. Tepkilere karşı sessiz kalmayı tercih eden Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, yazarın programını iptal etmedi, Bahadıroğlu dün Kocaeli’ye gelerek kitaplarını imzaladı. Yavuz Bahadıroğlu ile fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmeyen Çiftçi sosyal medya hesabı üzerinden de bu fotoğrafları paylaşarak, “"Osmanlı'da Aile Hayatı ve Günlük Yaşam" konulu söyleşisi ile fuarımıza değer katan kıymetli yazarımız Yavuz Bahadıroğlu'na katılımlarından dolayı şükranlarımı sunuyorum. #ÇayırovaKitapFuarı” notunu düştü.




 

Son Güncelleme: 09.10.2019 15:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
milliyetçi @Sami Taşdemir 2019-10-10 12:00:48

muhafazakar milliyetçi biri olarak söylüyorum, ülkenin kurucu iradesine, en basit deyimiyle vatanı muhafaza etmiş Atatürk'e hakaret eden kansızlardan ne muhafazakar olur, ne de vatandaş olur. Takipsizlik kararı verilmesi de Türk Hukukuna güveni sarsmıştır demek isterdim, ancak Türk Hukukunda zaten 9 şiddetinde bir deprem var!

Avatar
İZMİTLİ 2019-10-10 08:46:46

Fotoğrafın tümüne şöyle bir bakıyorsun..Ondan sonra içinden geçenleri haykırıyorsun.. Rahatlıyorsun..

Avatar
Sami Taşdemir 2019-10-09 21:15:48

Yaptığınız haber tam bir medya manüplasyonu. Dava açılmış ama takipsizlik kararının verildiğini yazmamışsınız. Farklı görüşlere, özellikle de muhafazakar bakışa karşı en ufak tahammülünüz yok. Ama sizi üzecek bir şey söyleyeyim ; hep baktığınız yerde kalacaksınız.

Misafir Avatar
milliyetçi 2019-10-10 12:00:48 @Sami Taşdemir

muhafazakar milliyetçi biri olarak söylüyorum, ülkenin kurucu iradesine, en basit deyimiyle vatanı muhafaza etmiş Atatürk'e hakaret eden kansızlardan ne muhafazakar olur, ne de vatandaş olur. Takipsizlik kararı verilmesi de Türk Hukukuna güveni sarsmıştır demek isterdim, ancak Türk Hukukunda zaten 9 şiddetinde bir deprem var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2019-10-09 19:57:44

Ok oku kenefte bulurmuş.Kenef kafalılar birbirilerine iltifatta bulunup bir kenef kafalıya ödül vermişler uzatmaya da gerek akape nin ne olduğu herkesin malumu sahi bu belediye başkanın fetö bağlantıları ne oldu var mı bir gelişme

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-09 14:40:10

Allah hepsinin belasını vere!

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482