banner881
banner887
banner883
01 Şubat 2019 Cuma 13:34
Bayram’dan Büyükakın’a tramvaylı mesaj!
banner728
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin elle tutulur bir-iki projesinden biri olan Tramvay, dönemin Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Tahir Büyükakın’ın imzasının bulunduğu önemli atılımlardan biri oldu. Şehir içi ulaşımda büyük kolaylık ve konfor yaratan Tramvay, İzmit halkı tarafından tüm olumsuzluklarına rağmen sahiplenildi. Gün içerisinde binlerce yolcu taşıyan Tramvay’da 2.2 Km’lik 2. Etap çalışmaları da sonuçlandı. Yeni eğitim ve öğretim döneminin ilk haftalarında hizmete açılması planlanan Akçaray tramvay hattının 2. etabında ilk test sürüşünü ise Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri İlhan Bayram gerçekleştirdi. İlhan Bayram, genel anlamda çok vitrine çıkmayı seven biri değil. İşini düzgün yapan, tribünlere oynamaktan hoşlanmayan bir bürokrat profili çizen İlhan Bayram, bu kez yeni hatta ulaşıma açılacak olan Tramvay’ın başına geçip test sürüşü yaptı. Bayram’ın bu hareketi yeni dönemde genel sekreterliğe devam etme isteği ile Tahir Büyükakın’a mesaj niteliğinde algılandı. Ancak kulislerden edinilen bilgilere göre Büyükakın, İlhan Bayram’a çok sıcak bakmıyor. Bayram’ın da Büyükakın ile çalışmak için çok hevesli olmadığı fakat daha sonra fikir değiştirdiği iddiaları da gelen bilgiler arasında.


Son Güncelleme: 01.02.2019 15:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cesur yürek 2019-02-03 12:01:33

Kartepe de sorunu çözüm eşmeden başlayın hizmede Hüseyin üzülmez kendi belirlediği yerlere hizmet verdi doktor sorunu var ortapeti cildiye yok

Avatar
Cesur yürek 2019-02-03 11:59:17

Eşmeden başla tramvay yapımına Kartepe sorunlar büyüdü doktor sorunu var Hüseyin üzülmez kendi belirlediği yerlere hizmet verdi

Avatar
Cesur yürek 2019-02-03 11:56:50

Eşmeden başla darıcaya kadar tramvay olmalı kartepedir ulaşım sorunu var her yazıda dile getiriyorum Hüseyin üzülmez Uzunçiftlik de sadece kendi belirlediği yerlere hizmet verdi bulunduğum Kartepe de doktor sorunu var ortapeti cildiye yok size oyda yok kimse küsüra bakmasın

Avatar
ali 2019-02-02 02:10:26

çok gec kalındı yarımca körfez hattı bile şu anda bitmesi gerekirdi daha eksik olan çok şeyler var tranvay eski seckin işkembe viracına geldiğinde sesden durulmuyor araçlar tranvay yolunu kullanıyor bunun için önlem alınmıyor. eşkişehir ve bursa tranvay hattına bakın görün.

Avatar
atatürkçü 2019-02-01 21:51:11

iki elim yakanda ilhan bayram karını sekreterini emekli ettinmi ??? senin yatacak yerin yok toprak kabul etmeyecek seni dağıttığın ailerin vebali boynunda karını sekreterini otogara yollada adamlığını göreyim söz milletin sıra bizde ilhan bayram

Avatar
Leyla Çulha 2019-02-01 19:31:15

Körler sağırlar birbirini ağırlar. Mardin paçalı taklacı güvercinleri hatırladım. Yanlış anlaşılmasın, kimseye bir şey söylemiyorum öyle aklıma geldiydi :)

Avatar
Taksi mağdur 2019-02-01 19:01:04

Bu kasıntı suratsızda bize yardımcı olmadı Taksilere Taksimetreye ZAM konusunda ALLAH CC havale ediyoruz aaahhh çekiyoruz 8 seneye girdi kıyafetine bak fors hava makam gösteriş oysa bizler ezildik gitti vergilerimizi bağkurumuzu şöferler odasına aidatımızı yatıramıyoruz İNŞALLAH tez zamanda dualarımız kabul olurda görürüz

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-01 17:22:29

Kandıra yolu YAPILAMAMIŞ alt geçitlerin hali ortada!Yağan yağmurlarda başarılarınızı gördüm!

Avatar
Mümtaz 2019-02-01 15:38:10

Binbir zorlukla tamamlanmış hatta 3 durak ilave etmek bir başarı kriteri değildir. Bu mahiyette genel sekreterlik koltuğuna kibirsiz, egosuz ve sevecen bir ismin gelmesi daha isabetli olacaktır.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328