banner960
banner981
25 Şubat 2019 Pazartesi 14:07
Başkan’ın kayınbiraderi, İzmit Belediyesinde işe başlamış!
banner944
İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ın, Kandıra Belediye Başkanı Ünal Köken’in eşi Elif Köken’i, 2015 yılının kasım ayında belediyeye bağlı İzmit Kadın Sosyal Yaşam Merkezi’ne genel koordinatör olarak ataması AKP içinde tepkilere neden olmuş, haber gazetemizde çıktıktan kısa bir süre sonra iddialara göre dönemin Başbakanı Ahmet Davutoğlu’na dosya gitmiş ve talimat ya da tepkiler üzerine Elif Köken, birkaç gün içinde istifa etmek zorunda kalmıştı. Ne Nevzat Doğan, ne Ünal Köken ne de Elif Köken’den konuya dair bir açıklama yapılmamış, öyle ki Elif Hanım, bir süre sosyal medya hesabını bile dondurmuştu.

Köken ailesi, bu olayın yanı sıra İzmit’ten aldığı evlerle de gündeme gelmişti. Kandıra’da kiralık evde oturup, İzmit’ten ikinci lüks dairesini satın alan Ünal Köken, aday yapılmaması durumunda ikamet edeceği yeri İzmit olarak belirlemişti anlayacağınız. Zaten Kandıra’da ikamet etmediği, İzmit’te gelip gittiği konuşuluyordu. Ve ne Nevzat Doğan ne de Ünal Köken, tekrar aday gösterilmedi. 31 Mart’ta her iki başkanın da görev süresi sona erecek ancak dostlukları belli ki baki kalacak! Köken, İzmit’e tamamen taşınmanın hazırlığında olsa gerek ki belediye başkanlığı döneminde Kandıra Belediyesi Satın Alma Müdürlüğünde işe aldığı ve memur yaptırdığı kayınbiraderi yani Elif Köken’in kardeşi Cihan Y., İzmit Belediyesinde 20 gün kadar önce işe başlamış. Cihan Y.’nin kadrosu, Kandıra Belediyesinden İzmit Belediyesine taşınmış! Cihan Y., İzmit’te oturup, Kandıra Belediyesindeki işine mi geliyordu, yoksa o da mı 31 Mart sonrası Köken ailesi ile birlikte İzmit’te taşınacak bilinmiyor.

Son Güncelleme: 25.02.2019 16:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dadaş 2019-02-27 01:50:07

Eee başka ne beklenirki dünde bugünde yarında bu tarz torpiller kayırmalar hep olacak

Avatar
Kandıralı 2019-02-26 12:56:05

Haram zehir olsun hesabı sorulur elbet vicdansızlar para hırsı bürümüş gözlerini hadi kuldan utanmıyorsunuz Allah tandamı utanmıyorsunuz. Hesabını bi kaç yetim doyurup giydirip sevindirince verebileceklerini sanıyorlar bilhakis yanıluyorlar

Avatar
kemal 2019-02-26 09:35:35

atın haksız yere geldiyse atsınlar bimere bildirin cumhur başkanına şikayet edin atsınlar bu kalitesizleri ben zavallı bir vatandaşım beni kimse dinlemez sayın valim emniyet müdürüm a.k.p bu şahsiyetsizlerin yüzünden kaybedecek

Avatar
Ayhan Gezer 2019-02-25 23:32:21

bizim evlatlarımız 2 üniversite ile işsiz dolaşsın.Bunlarda böyle yapsın.iğrençsiniz .

Avatar
Devletini seven 2019-02-25 22:56:18

Ersoy abimi iyi dinleyin.ihalelerde kamunun neçin her partinin adamı yok belediyelere müfettiş gidiyor niçin her partiden bir adam yok.yanlarında.bakın bazı başkanlara akrabalarını kazalara oturtmuşlar.nasıl köşeyi dönmüşler nasıl zarar ettirmiş imansızlar.birde çoğu Allahın huzuruna çıkıyor.Beş vakit.ne diyor Peygamberimiz.Devlet malından bir lokma yiyenin.cenaze namazı kılınmaz demiyorum....

Avatar
kandıralı 2019-02-25 15:20:42

Milleti kış günü işten çıkarıp kayın biraderini işten al. ahirette verirsiniz hesabını. gerçi imamlara belki torpil vardır. tövbe Allahım.

Avatar
Kandıralı 2019-02-25 15:16:47

Kandıra belediyesi mazotunu bile alamıyor cengiz kan a laf söylüyordular 10 trilyon borcu varmış belediyenin haram zıkkım olsun bu ve yanındakilere hergün izmit e giden araç sayısı 10 müdür sözde haramcılar

Avatar
Özkandıralı 41 2019-02-25 14:47:00

Arkadaş seni ben derli toplu dürüst bir insan ve Allah için çalışan bir hoca bilirdim lakin yanılmışım bu Ünal Köken benim tanıdığım Ünal Köken değil fırıldak fırsatçı helalı unutup haram yiyen isu da iken tek dairesi 1 aracı olan gitmiş kandırada bilinen 2 lütfen daire hemen evin petrolün yanında izmitte 2 triblex daire bunların hepsi bld bşk.lığı döneminde evet Ünal Ağa bu hesabın Allah katında bir cevabı olması lazım ben bir kandıralı olarak sana kul hakkımı helal etmiyorum haram zıkkım olsun

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-02-25 14:12:01

Olurda benim belediye başkanlığım dönemim olursa peşin peşin söylüyorum,kimse beklenti içinde olmasın,HAKEDEN HAKETTİĞİ YERDE OLACAKTIR yapacağımız sınavlarla,hee bu arada sınav komisyonunda her partinin temsilcisi olacak:)

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921