banner960
banner981
16 Ağustos 2019 Cuma 16:36
Başkan kendine yatak odası yaptırmış!
banner944
İzmit Belediyesi yaklaşık 10 yıl önce Tarih Koridoru projesine başladı. Proje kapsamında İzmit Kapanca Sokak’ta yer alan tarihi konaklar restore edildi. 2011 yılında restore edilen Yeşil Konak ‘Belediye Müzesi’ olarak hazırlandı. Konağın giriş katında 30-40 ayrı parçadan oluşan küçük bir sunum bölümü oluşturuldu. 31 Mart seçimlerinin ardından İzmit Belediyesi AKP’den CHP’ye geçti. CHP’li yetkililerin incelemeleri sonrasında tarihi konağın cihannüma katının yatak odası yapıldığı ortaya çıktı.

ÖZEL TASARIM AVİZELER

İzmit Belediyesi'nin AKP’li eski başkanı Nevzat Doğan tarafından kullanıldığı iddia edilen odanın ziyarete kapalı olduğu, kilit altında tutulduğu görüldü. Eşsiz bir İzmit Körfezi manzarasına sahip olan lüks odanın girişinde geniş bir hol ve duşakabin bulunuyor. Cihannüma katının altında ise misafir ve oturma odası ile geniş bir plazma TV dikkat çekiyor. Yatak odasında, holde ve diğer bütün odalarda klima, yatak odası dahil bütün tavanlarda ise özel tasarım avizeler yer alıyor.

YEŞİL KONAK TARİHİ

Ahşap kagir bina 1927 yılında Osman Zeki Akköseoğlu tarafından yaptırılmıştır. Geç Osmanlı-Erken Cumhuriyet dönemi mimari özellikleri olan 20.yy başlarında inşa edilen ve 2009 yılında istimlak edilen yapı TOKİ - İzmit Belediyesi işbirliği ile 2011 - 2012 yılları arasında aslına uygun olarak yeniden yapılmıştır. Konak günümüzde Belediye Müzesi ve İpek Halı Dokuma Kursu olarak hizmet verdi.












Son Güncelleme: 17.08.2019 15:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Savas 2019-08-21 08:30:03

Komunun malını hor kullanmıs derken... bu reiste hic yok zaten bir yüzügü var..Allah hidayet versinde şu at gözlüklerini alsın sizlerden artık

Avatar
Hasan 2019-08-18 08:44:44

Bir zamanlar Belsada da başkan makam odasının arkadında gizli bir oda çıkmıştı arşivlere bakın

Avatar
Hacı 2019-08-18 01:38:14

Yazık memleketime kimlere neler vermiş vergileri ile zaten 7,40 bmw makam arabası vardı

Avatar
Baki Demet 2019-08-18 00:33:11

İZMİT SOKAKLARINDA BAŞKANLIK YAPTIKTAN SONRA GEZEMEYEN..EN TERBİYESİZ VE KOMLEKSLİ..KENDİNİ FASULYE ZANNEDEN KOMLEKSLİ,,BİR CANLI

Avatar
Vatandaş 2019-08-17 19:59:50

Sabahattin bey.Çok güzel kim olursa olsun.kamuyu zara uğrattıysa şayet biletini kesmezse AKP.yani. bizlerin yıllarca oy verdiğimiz parti bir sonraki seçim daha çok zorlanaçak.

Avatar
Gölcüklü 2019-08-17 19:54:08

Bu lüks yaşam saltanatı nereden geliyor..

Avatar
Naciye 2019-08-17 16:15:00

Yuh yani yiye yiye bitirdiler ulkeyide kentimizide yeşil konakli sende onun bankamatik memurusun galiba

Avatar
Zeynep 2019-08-17 11:22:55

Yazıklar olsun !!!!!

Avatar
Yeşil Konaklı 2019-08-17 10:33:49

Cihannuma katından yatak odası olur,başka bir şey olmaz...Eee boş mu kalsın,başkanın özel misafiri geldiği zaman önemli kişilere misafirhane olur,1-2 günlüğüne.Koca yapı da bir işe yaramış olur...Öküz altında buzağı arayanlar da avucunu yalar yalar durur...Çekemeyenler çatlasın,patlasın.

Avatar
İZMİT @Devletini seven 2019-08-17 09:56:41

ORDA KALDIĞINI BİLENLER HAKKINDA DA YASAL İŞLEM YAPILMALI.

Avatar
Devletini seven 2019-08-17 02:23:02

Doğruysa Reisim kessin cezasını yok öyle bedavadan oy .keseçeksin kim kamunun malını hunharça kullanmış.kimki.kamunun malına hainlik yapmış keseçeksin.cezasını ki oy versin. Bu insan Akpye.yok iiislamı kullanarak devletin malını bitirmişlerdir.inancı zayıf insanlar bile yöneltti Türkiyeyi bir gıram zarar vermedi.kamunun malına.

Misafir Avatar
İZMİT 2019-08-17 09:56:41 @Devletini seven

ORDA KALDIĞINI BİLENLER HAKKINDA DA YASAL İŞLEM YAPILMALI.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet 2019-08-16 18:33:52

Bu adamı çok överlerken çevremde ben hep ya derdim insanın yüzüne,içinin pisliğ vurur ben bu adamın bakışlarından hiç hazzetmiyorum derdim şimdi o arkadaşlar baya mahçup ama ben haklı olduğum için hiç sevinmiyorum bunun daha ne haltları çıkacak bakalım ama umarım yanına kâr kalmaz..

banner354

banner846

banner820

banner482

banner599

banner328

banner921