banner981
banner980
banner983
19 Temmuz 2019 Cuma 12:06
Başkan Hürriyet, temizliğe çıktı
Çevrenin temiz tutulması noktasında farkındalık yaratmak isteyen İzmit Belediyesi, Başkan Fatma Kaplan Hürriyet ile birlikte temizliğe çıktı. Saat 09.00’da üzerlerinde temizlik işçilerinin tulumlarıyla Yürüyüş Yolu’na inen Hürriyet, başkan yardımcıları ve daire müdürleri, vatandaşlar ile birlikte temizlik yaptı. Temizlik öncesi açıklama yapan Hürriyet, bu temizliğin sembolik olduğunu dile getirerek, “Kentimizin daha temiz olması adına etkinlik düzenlemek istedik. Bu kent hepimizin. En hassas olduğumuz bir konu. Göreve geldiğimizden beri planlamalar yapıyoruz. Vatandaşlarında bizlere ortak olmasını istiyoruz. Sembolik bir etkinlik ama hepimizim kapımızın önünü temiz tutmak görevimiz olmalı. Tabii ki de vatandaşın görevi çöp toplamak değil ancak bu kent hepimizin. Temizlik noktasında herkesin kurallara uyması gerektiğini düşünüyorum. Daha temiz bir çevre için kapısının önünü temizleyerek başlasın” ifadelerini kullandı.

ÇAĞRISINI TEKRARLADI

Gazetemiz aracılığı ile daha önce Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a çağrı yapan Hürriyet, bu çağrısını tekrarlayarak, “Çalışmamızı Yürüyüş Yolu’nda yapmamızın nedeni burası İzmit’in en görünen ve en çok kullanılan yeri. Senelerdir Yürüyüş Yolu’nda bir taş bile değişmedi. Buranın bir an önce elden geçmesi gerek. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı arayıp rica ettim. Gelin birlikte Yürüyüş Yolu’nun başından sonuna gezelim. Eksiklikleri tespit edelim. Burası Büyükşehir’in yetkisinde. Buranın taşlarını, çiçeğini değiştirmek istiyoruz dedim. Büyükakın, siz yapmayın biz yapacağız dedi, biz de o yüzden bekliyoruz. Kendisiyle Yürüyüş Yolu’nda birlikte gezmek istiyorum. Ben de onun yükünü almak istiyorum. Eksiklikleri birlikte tespit edelim, biz ne yapabiliriz onu konuşalım. İzmit’i güzelleştirmek istiyoruz. Bir an önce buranın bakımlı hale gelmesi gerekiyor” dedi.

“TEMİZ BİR ÇEVREDE YAŞAMA HAKKI”

Hürriyet, temizlik sonrası sosyal medyadan yaptığı paylaşımda ise şu ifadeleri kullandı: “Bu sabah İzmit'imizde vatandaşlarımızın çevre farkındalığını arttırmak, çocuklarımıza daha iyi yaşayabilecekleri bir dünya bırakmak için kolları sıvadık ve müdürlerimizle birlikte Yürüyüş Yolu'nda çevre temizliği yaptık. Temiz bir çevrede yaşama hepimizin hakkı. Temizliğin en kolay yolu kirletmemek. Vatandaşlarımızın da bu çabamıza destek vereceklerini ve daha temiz bir İzmit için hep beraber emek sarf edeceğini düşünüyorum.”











Son Güncelleme: 19.07.2019 12:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarafsiz 2019-07-25 09:50:36

Sayınnevzat doğan izmite yaptığı yatırımları ve sorunları kalmayınca FATMA hanıma çöpleri toplaması kalmış iyi olcak dedi iniz meğerse 31 aralıktan onceymis

Avatar
Katafak 2019-07-23 01:06:43

Bu kadar yorum yazılıyorsa işler yolunda. Havlamayı kesin. Kadın işini yapsın.

Avatar
Al Sana Mama @Tufan 2019-07-20 10:57:42

Senden başka Kuduran yok baksana, 4 ayrı kişiye cevap yetiştiren sen......Avukat'ın avukatı olmuşsun haberin yok, Cehapeli olmadığın halde !

Avatar
Şinasi Ufuk 2019-07-20 10:52:17

Milletin gözünü boyamaktan,tribünlere oynamaktan başka yapabileceği işi yok..Elden başka bir şey gelmez,parasız iş de yapılmaz,naçar vaziyette illüzyon yaparak seçmeninin gönlünü okşar ama ortaya ciddi bir ESER koyamaz...5 yılı KAYIP İzmitimin.

Avatar
Ayhan @Tufan 2019-07-20 08:38:31

yani şimdi hortumlama sırası bizde diyorsun..alkışşşş

Avatar
izmitli 2019-07-20 08:37:19

şov yapmayı bırak çalış istersen .ortalıkta ne zabıta var ne teftiş eden kaldırımlarda motorsikletlet arabalar sandalyeler masalar..bırak onları çöpçüler toplar.yorumlara bakıyorum ihale alacak yada mama arayan yorumcuların var yeterince

Avatar
Ali 2019-07-20 00:07:07

bu kadın resmen sov yapıyor kimi kandırıyon bizde inadık ha ha ha

Avatar
Er Yada Geç 2019-07-19 23:03:38

Bu kadından bel.başkanı olmayacak anlaşılan işi gücü fotoğraf vermek günü kurtarmak, vizyon olmayınca böyle olutormuş demekki

Avatar
Tufan @Ayhan 2019-07-19 20:44:54

tiyatro dediğin 5 liralık yatırımı, boyalı sahte kandırmaca etkinlikleri Milletin gözüne sokup diğer yandan milyarlarca lirayı hortumlamaktır gerçek tiyatro. Millet uyandı mamanız kesildi bağırın kudurun

Misafir Avatar
Ayhan 2019-07-20 08:38:31 @Tufan

yani şimdi hortumlama sırası bizde diyorsun..alkışşşş

Beğenmedim! (1)
Avatar
adil @serdar kara 2019-07-19 17:51:25

Zamanında yeterince yediniz doktorunuzdan ondan olabilir...Nasıl da içinize oturuyor fesatlığınızdan kıvranıyorsunuz ...Akp izmiti mahvetti.Hürriyet hanım eski haline getirecek inşAllah...

Avatar
Cumhuriyet 2019-07-19 17:38:35

Akp liler alışkın değildir bu görüntülere,başkanları genelde koruma orduları ile dolaşır yada makamlarından çıkmaz ve halka yüksekten bakar.Bir şey daha dikkatimi çekti muhalefete yada Fatma Hanıma ait her haberin yorum kısmında belirli tipler zincirini koparmışçasına hakarete varan yorumlar yapıyorlar,beyler bakın bu inkar ve nefret dilinden sıyrılın sıyrılmazsanız ileride ki çok acı sonuçlarına katlanırsınız ve çok sevdiğiniz akp nizinden sonunu daha hızlandırırsınız ileride bu dilinizin acısını çocuklarınız çeker etki ve tepki meselesi bu..

Avatar
Ayhan 2019-07-19 17:26:51

ne zaman tiyatroyu bırakıp gerçek meselelere el atacaksın

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-19 20:44:54 @Ayhan

tiyatro dediğin 5 liralık yatırımı, boyalı sahte kandırmaca etkinlikleri Milletin gözüne sokup diğer yandan milyarlarca lirayı hortumlamaktır gerçek tiyatro. Millet uyandı mamanız kesildi bağırın kudurun

Beğenmedim! (4)
Avatar
Yelmer 2019-07-19 17:16:00

Görüntüle olmuyor bu iş pazar yerleri yikanmadi leş gibi biz işyerleri evleri yakın olanlar sivri sinekten iş yerinde duramıyorum siz gelmeden iş bitiminde gece mutlaka yikanirdi gösteriş yapacağınıza bir zahmet bakiverin

Avatar
serdar kara 2019-07-19 16:31:21

5 dakıka yaprak topla 40 dakıka poz ve roportaj ver... ızmıt lıler artık bırseylerı yemedıgı ıcın sız ordasınız Fatma Hanım.. Lütfen.. (YEMİYORUZ )

Misafir Avatar
adil 2019-07-19 17:51:25 @serdar kara

Zamanında yeterince yediniz doktorunuzdan ondan olabilir...Nasıl da içinize oturuyor fesatlığınızdan kıvranıyorsunuz ...Akp izmiti mahvetti.Hürriyet hanım eski haline getirecek inşAllah...

Beğenmedim! (6)
Avatar
Tufan @Burçak 2019-07-19 15:02:54

söylediğin doğru ancak belediye içinde hala başkana hizmet ettirmek istemeyen sabote etmek isteyen akpli piçler var İzmit halkı biliyor farkında

Avatar
Tufan @Trkn 2019-07-19 14:58:36

İzmiti İzmit halkınıu artık soyamıyorsunuz mamanız kesildi kudurun ulan

Misafir Avatar
Al Sana Mama 2019-07-20 10:57:42 @Tufan

Senden başka Kuduran yok baksana, 4 ayrı kişiye cevap yetiştiren sen......Avukat'ın avukatı olmuşsun haberin yok, Cehapeli olmadığın halde !

Beğenmedim! (1)
Avatar
kemal 2019-07-19 14:55:09

iyi olmuş kolay gelsinde gazetetiler ne ayak sadece halk görsün isterdim reklam olmuş sanki

Avatar
kenan 2019-07-19 14:51:18

göstermelik temizlik yapılıyor.Tavşantepe-Yenişehir-Yeşilova yani AKP ye oy veren yerler rezalet pislik içinde..Hürriyet hanıma duyurulur

Avatar
Trkn 2019-07-19 14:14:30

Evet günlük rutin işimiz fotoğraf vermek. Bu yerine getirildi. Şimdi sırada demogoji var.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-19 14:58:36 @Trkn

İzmiti İzmit halkınıu artık soyamıyorsunuz mamanız kesildi kudurun ulan

Beğenmedim! (5)
Avatar
tarık 2019-07-19 14:06:25

Helal vAllahi...Şimdiye kadar izmitte bu kareyi hiç bir belediye başkanından göremedik.Varsa yoksa hava attılar hep...Elalemin parasıyla havayı herkes atar.Mesele halkın yanında olup onların isteklerini yapmaya çalışmakta.Orası hizmet makamı bunu en iyi anlayanlardan şuan Hürriyet hanım var...

Avatar
Burçak 2019-07-19 12:51:37

Belediyeden nasıl nemalanırım, iş kapar veya ise girer miyim diyen ne kadar yiyici tayfası asalak varsa oraya toplanmış. Partinin kuruluş yılında partinin bayramlasmasinda partiye uğramayan tipitipler en başta poz kesiyor. Sinifi belli olmayan lunpen cahil partililer ordusu Fatma hanıma yoldas olmuş. Ilk okul mezuni adamlar koordinatör yapılmış. Yazıklar olsun. Fatma hanımı da yürüş yolunda değil kozlukta, kireç ocaklarında çöp toplarken görmek isteriz. Ara mahalleler pislik içinde.

Misafir Avatar
Tufan 2019-07-19 15:02:54 @Burçak

söylediğin doğru ancak belediye içinde hala başkana hizmet ettirmek istemeyen sabote etmek isteyen akpli piçler var İzmit halkı biliyor farkında

Beğenmedim! (4)
Avatar
Tufan 2019-07-19 12:48:12

Başkan İzmiti İzmit halkını soyan hainleri hırsızları puştları da belediyeden temizle

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482