banner830
banner887
banner883
15 Şubat 2019 Cuma 22:03
Başhekim  tarafını belli etti!
banner728

31 Mart yerel seçimlerine 44 gün kala belediye başkan adayları seçim çalışmalarına hız vermeye başladı. Seçim sonuçlarının en çok merak edilen ilçelerin başında gelen Darıca’da ise kıyası bir yarış var. Millet İttifakı’nın CHP’li başkan adayı Yakup Törk ve AKP’nin adayı Muzaffer Bıyık arasında kıyasıya geçen seçim yarışında seçimi hangi adayın kazanacağı belli değil. Adaylar da seçimi kazanmak için gece gündüz demeden çalışmalarına devam ediyorlar. Öte yandan yerel gazetelerde seçimle ilgili olarak anketler yapmaya başladı. Geçtiğimiz gün Darıca’da bulunan yerel bir gazete Darıca’daki seçimlerle ilgili olarak bir anket yaptı. Yapılan ankette oy veren isimlerden biri de Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Güneş oldu. Darıca Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Güneş yapılan ankette AKP’nin Darıca Belediye Başkan Adayı Muzaffer Bıyık’a oy verdiği görüldü. Bölgenin en büyük kamu kurumunun başında gelen bir ismin açık bir şekilde iktidar partisinin adayına oy vermesi kamuoyu tarafından tepkiyle karşılandı.

Son Güncelleme: 16.02.2019 09:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antişenmürçoşgillere hastır 2019-02-16 20:53:42

Sizin ben memur zihniyetinizi......Ula cemaatçiler konfederasyonuna dönmüş il sağlık müdürlüğünüzünde,çoşkununuzunda,sıfatınızında ne olduğunu herkes biliyor,sizler mi devleti ayakta tutuyor destek oluyormuşsunuz KOZMİT TAKOZ düşüncelerinizle,birkez daha sizin ben taaaaa

Avatar
Hüsnü Koyan @Muharrem Demirkol 2019-02-16 10:48:42

657 sayılı Devlet memuru kanununa tabi olanlar Oy verme hakkı sabit kalmak şartıyla açıkça Parti gözetemez Siyaset yapamaz. İlkokul mezunlarını Devlet memuru yapmadıkları için bunu bilmemen normaldir.

Avatar
Çoşkun @Muharrem Demirkol 2019-02-16 10:36:01

aktrol kamu hizmeti yapanlar görüş açıklayamaz seçim zamanı gider istediğine oy kullanır. 657 sayılı devlet meurları kanunu oku. kanun maddesi var. ama tabi siz kanun insan hakları hukuku anayasa babayasa falan tanımazsınız değilmi.

Avatar
Muharrem Demirkol 2019-02-15 23:47:02

Her ne kadar hastanenin Başhekimide olsa, oda herkes gibi bu ülkede oy kullanacak sade bir Vatandaş. Anketlerin ilçe genelinde ki analizine mi bakıyorsunuz yoksa ankete kim oy verdi onun mimlemesi mi?

Misafir Avatar
Hüsnü Koyan 2019-02-16 10:48:42 @Muharrem Demirkol

657 sayılı Devlet memuru kanununa tabi olanlar Oy verme hakkı sabit kalmak şartıyla açıkça Parti gözetemez Siyaset yapamaz. İlkokul mezunlarını Devlet memuru yapmadıkları için bunu bilmemen normaldir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Çoşkun 2019-02-16 10:36:01 @Muharrem Demirkol

aktrol kamu hizmeti yapanlar görüş açıklayamaz seçim zamanı gider istediğine oy kullanır. 657 sayılı devlet meurları kanunu oku. kanun maddesi var. ama tabi siz kanun insan hakları hukuku anayasa babayasa falan tanımazsınız değilmi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Abdülhamit han 2019-02-15 23:10:34

Partili imam olmayacagi gibi partili devlet gorevlisi de olmaz.

Avatar
Orhan 2019-02-15 22:22:32

vay hastaneyi adam etti, hastanenin sorunlarını çözdü de adam mı odu halka hizmet mi verecek. halkın emrinde değil iktidarın emir kulu köpeği olduğunu ilan etmiş.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328