banner1019
banner980
09 Ekim 2019 Çarşamba 12:12
Banliyö vagonları, 5 yıldır çürüyor
Hızlı tren çalışmaları sonrasında kızağa çekilen banliyö hattı treni Köseköy Lojistik Merkezi’nde atıl durumda bekliyor. Onlarca vagon 5 yılı aşkın bir süredir burada çürümeye terk edildi. Daha önce Gebze-Haydarpaşa arasında hizmet veren banliyö treni vagonları ve çekici üniteleri ile ilgili bir planın olup olmadığı da bilinmiyor. 5 yıl önce hizmet veren bu vagonlar Vagon fabrikasında bakımdan geçirilerek tekrar kullanılacak mı bilinmiyor. Çürümeye terk edilen bu vagonların ne olacağı vatandaşlar tarafından da merak ediliyor.



Son Güncelleme: 09.10.2019 15:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali topal 2019-10-10 00:54:30

Evsizler için kullanılabilir.

Avatar
21.yy LALE DEVRİ 2019-10-09 22:23:24

HER YERDE İSRAF,HER YERDE TORPİL ,HER YERDE RANT ......SONRA DA DEMOKRASİİİİİYİ ONLAR GETİRDİ HASSSSSS

Avatar
belediye niye zararda 2019-10-09 15:31:03

biz ne yaptık otobüs ithal edip, ithal ettiğimiz yakıt ile istanbul otobüs seferi yaptık. sonra belediye zarar ediyor...

Avatar
cenk 2019-10-09 15:26:25

tren istasyonu halka hizmet vermiyor. köseköy tren istasyonunda o mahallelinin bile haberi yok... tren istasyonu tren hurdalığı oldu....

Avatar
Ne Yapmalı 2019-10-09 15:25:02

fikri ışık bakan iken kaç kez söa verdi adapazarı tren seferi artacak diye. fakat bu trenler kullanılmak yerine çürütülüyor. minbüslerde halka eziyet devam....

Avatar
Ne Yapmalı 2019-10-09 14:52:22

ithal ederiz... nasılsa yöneticiler demiryoluna yapılan yatırımların büyüklüğü ile övünüyor...acaba kendi malları olsa böyle olur mu?

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-10-09 13:30:47

Dursun bu kamu malına işkence!

Avatar
Mert 2019-10-09 12:57:20

yöneticiler aşure dağıtıyor....ya memleket aptal oldu. aşure dağıtmakmı koskoca belediye başkanının görevi. gazete de haber yapıyor. yapın böyle sorunları halk okusun. gidip vagon ithal ediyorlar...

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482