banner922
banner887
21 Mayıs 2019 Salı 16:39
Aylık kirası 6 bin lira...  Doğan'ın  makam  aracını  iade ettiler!
banner919

İzmit Belediyesi eski başkanı Nevzat Doğan'ın yaklaşık 20 bin lira aylık kira ile bindiği BMW 7.40 sözde tasarruf tedbirleri kapsamında iade edilmiş yerine 6 bin lira kira ile Renault Talisman kiralanmıştı. CHP'li başkan Fatma Kaplan Hürriyet bu aracı da iade etti. Fatma Kaplan Hürriyet göreve geldiği günden bu yana kendisine ait olan Mercedes VİP minibüsü kullanıyor.

Son Güncelleme: 22.05.2019 08:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet turan 2019-05-28 03:58:05

Yalan 19000 tl

Avatar
Korfezli 2019-05-22 18:57:02

Nevzat doğan'ın bir sürü harfiyat tırcı var tırların plakası hep 41ND herekede çalışıyorlar bunu herkes bilir neyle aldı bu tırları

Avatar
Ersoy 2019-05-22 10:23:52

Hani Fiatla geziyordu?

Avatar
Hurriyet 2019-05-22 09:59:56

Ak partili olarak yazıyorum En başta biz bunları yaptık Sonradan oncekileri de gecip nefsimize uyup lükse ,paraya, makam mevkiye daldık Halkı unuttuk Halk adildir
önce sarı sonra kırmızı kart gösterir Neden diye sormaya bile hakkımız yok haber ortada

Avatar
Metin 2019-05-22 09:26:12

Derhal kamuyu zarara uğrattığı için 3 yol mevkiinde yapılıp sökülen trilyonlarca liraya malolan zararla ilgili kamu davası açıp imza veren meclis üyelerinden ve başkandan paraları tahsil etmek lagzim

Avatar
seçmen izmitli 2019-05-22 08:38:14

Bu Nevzat İzmit,in yani bizim paralarımızı çarçur ettiyse verin mahkemeye adalet yerini bulsun, yiyenin yanına karmı kalsın.Ben eşşek gibi çalışacağım benden kesilenlerle birileri keyif yapacak.

Avatar
Vatan seven 2019-05-22 00:42:02

Neler olmuş neler başkanım sen anlatta dinleyelim.bizim bildiğimiz iyi bir müslüman mütavazi yetimi gözetir devletin malını peşkeş çekmez.devletin malı ile saltanat sürmez.

Avatar
Devletini seven 2019-05-22 00:37:24

Bir sofi olarak oy vermiş biri olarak takipteyiz başkanım.beş yıl çabuk geçer iyisen fakirin yetinmin hakkını diğer sözde iyi müslüman sandığımız kişiler gibi olma oyumuzunda vebali var başkanım.

Avatar
abdülhamit han. 2019-05-21 23:06:27

Eğer bu adam aylık kirası 20 binlira olan o aracı kullandıysa Mevlam gün yüzü göstermesin burunlarından fitil fitil gelsin.AMİİİİİİİNNNN.

Avatar
metin 2019-05-21 21:42:48

Helal olsun Hürriyet başkana !!! VAllahi diğer haramzadeler sizi görüp kıskanıyorlar emin olun.Bir sonraki seçimlerde şuan yaptığınız hareket tarzı ve davranışlar, vatandaşın artı puanı olarak dönecektir...Kutlarım.

Avatar
İzmitli 2019-05-21 21:28:50

AKP liler analarının karnından koltuk ve makam aracıyla doğmuşlar,öbür taraftada yerleri garanti hepsinin tarikat şeyhi var bu şeyhleri onları cennete sokacak.
AKP li olmayanlara ne bu dünyada,nede öbür dünyada rahat yok!
Yiyin kusana kadar yiyin...Dünya size güzel AKPli yaratıklar.

Avatar
Çoşkun. 2019-05-21 20:39:04

Fatma Kaplan Hürriyet İzmitin İzmitlinin hakkkını parasını yedirtmiyor, helal olsun.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner921

banner328