banner980
18 Ocak 2020 Cumartesi 14:56
Araplar o AVM’nin en büyük müdavimi!

İlimizde hizmet veren Outlet Center AVM, ünlü markaların outlet ürünlerini barındırması nedeniyle rağbet görüyor. Özellikle Araplar, soğuk havaya aldırış etmeden Outlet Center’da alışveriş yaptığı gözlemlendi. Yapıyor. AVM çalışanlarından edinilen bilgilere göre Arap turistlerin 2 bin TL’ye kadar alışveriş yaptığı öğrenildi. Çalışanlar, bu sayının yaz aylarında Arap turistlerin de çoğalmasıyla daha da arttığını ifade ettiler.

Son Güncelleme: 19.01.2020 08:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarafsız41 2020-01-19 14:19:12

Yazık insanın insandan nefret etmesi ne kadar kolay olmuş.

Avatar
Objektif @Turizmci 2020-01-19 10:03:33

Herkes kendi penceresinden bakıyor. Milletin sitemi eminim mültecileredir. Turistlerle bir sıkıntıları olduğunu düşünmüyorum. Ama malesef kurunun yanında yaş da gidiyor.

Avatar
öğrenci @Turizmci 2020-01-19 01:33:31

Vatandaşı durumunu kim görüyor peki ? Zengin arap turist kadar tabi ki alışveriş yapamazsın ama durumlar iyi olsa gene insanca bir şeyler alabilecek kadar alırsın ,ordan oraya neresi ucuz diye gezmezsin. Anca cukkalamayı bilin...

Avatar
Turizmci 2020-01-19 00:09:21

Ben de bizim insanımız i anlayamıyorum. Sadece geçen hafta gezdirdigim aile izmitteki avmler ve çarşıdan 50000 tl lik alışveriş yapıp dondu ülkesine.bu arap karşıtı arkadaşlar acaba esnafın durumunu görmüyorlar bilmiyorlar mi. Hangi türk bu kadar alışveriş yapıyor. Bizim zengin vatandaşlarımız bile bu kadar alışveriş yapmıyordur.

Misafir Avatar
Objektif 2020-01-19 10:03:33 @Turizmci

Herkes kendi penceresinden bakıyor. Milletin sitemi eminim mültecileredir. Turistlerle bir sıkıntıları olduğunu düşünmüyorum. Ama malesef kurunun yanında yaş da gidiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
öğrenci 2020-01-19 01:33:31 @Turizmci

Vatandaşı durumunu kim görüyor peki ? Zengin arap turist kadar tabi ki alışveriş yapamazsın ama durumlar iyi olsa gene insanca bir şeyler alabilecek kadar alırsın ,ordan oraya neresi ucuz diye gezmezsin. Anca cukkalamayı bilin...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kartepeli 2020-01-18 22:55:32

bu iyi gidin heryerde afgan pakistanli var is bulamiyoz bularin yuzunden 19 ay askwrlik yaptim bu memleketi yabancir sardi AAllah getireninde beasini versin

Avatar
Arap karsiti 2020-01-18 20:30:45

Bu araplardan nefret ediyorum suriyelilerdende ulkeyi ne hale gwtirdiler olmayan hastaliklar tekrar piyasaya cikti heryerde bunlar yakinda kendi ulkemizde parya olmazsak iyidir esnafa bir hatirlatma yapmak isterim hersey para degildir yakinda mal satacak dukkaninizda kalmayacak ulkemizden defolup gitsinler yeter

Avatar
Mücahid 2020-01-18 19:25:44

İnsanlarımızın arap vatandaşların gezip para harcamasına neden sinir olurlar anlamıyorum. Alman veya fransızlar içinde aynı şeyi düşünüyorlar mı acaba?

Avatar
dila55 2020-01-18 18:52:13