banner1046
banner1135
banner1117
29 Haziran 2020 Pazartesi 15:21
Alemdar Caddesi bir anda kapandı, esnaflar ayaklandı!
İzmit Alemdar Caddesi, bugün trafiğe bir anda kapatıldı. Kapatma sebebi, gerçekleştirilecek alt yapı çalışması idi. 2 ay süre caddenin kapalı kalacağı öğrenilirken esnaflar, hiç kimseye haber vermeden böyle bir işe girişildiğini belirterek tepkilerini dile getirdi. İzmit Kent Merkezi Ticari Dayanışma Derneği Başkanı Murat Öztürk'ün de yanlarında bulunduğu esnaflar,Alemdar Caddesi’nde bir araya gelerek, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı caddeye açıklama yapmaya beklediklerini söyledi. Esnaflar, “Alemdar Caddesi esnafı burada, Başkan’ımızı bekliyoruz. Kimseye haber vermeden yapılan bu çalışma bizi üzdü. Pandemide kirasını, elektriğini, vergisini ödemekte zorlanan, evine ekmek götüremeyen esnafa sorulmadan yapılan bu çalışma bizleri mağdur etti. Tüm esnaflar olarak şu anda Alemdar Caddesi’nde açıklama beklemektedir” dedi. Büyükakın, esnafla görüşmeye gelecek mi merak ediliyor.











Son Güncelleme: 29.06.2020 19:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Can 2020-06-30 01:44:38

Esnaf haklı. Bilgi vermeden yapamazlar

Avatar
Kamaşullah Okutur @Izmitli 2020-06-29 21:07:44

Kardeş imla berbat Nokta virgül soru işareti yok. Pekiyi seni OKUTEN kimdi? hatta hiç okula gittin'mi?

Avatar
Kamaşullah Senisever @Mert Özcan 2020-06-29 21:04:12

Burası Atatürk'ün kurduğu Demokratik Türkiye Cumhuriyeti Belediye benim oyumla varsa tabi bana soracak sen burada boşuna kalabalık etme geldiğin Patagonya Cumhuriyetine geri dön.

Avatar
Hamaşullah Ayağınasıkar 2020-06-29 20:59:23

Hepiniz oradaydınız oy vermiştiniz şimdi Şarlayıp kafamızı şişirmeyin susun ve düşünün.

Avatar
Izmitli 2020-06-29 17:54:19

Belediye buyuk hata iki ay nedemek ya yaziklar olsun sizi okutane

Misafir Avatar
Kamaşullah Okutur 2020-06-29 21:07:44 @Izmitli

Kardeş imla berbat Nokta virgül soru işareti yok. Pekiyi seni OKUTEN kimdi? hatta hiç okula gittin'mi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Izmitli 2020-06-29 17:54:18

Belediye buyuk hata iki ay nedemek ya yaziklar olsun sizi okutane

Avatar
Mert Özcan 2020-06-29 16:58:09

Belediye çalışma yapmak için birde size mi soracak?

Misafir Avatar
Kamaşullah Senisever 2020-06-29 21:04:12 @Mert Özcan

Burası Atatürk'ün kurduğu Demokratik Türkiye Cumhuriyeti Belediye benim oyumla varsa tabi bana soracak sen burada boşuna kalabalık etme geldiğin Patagonya Cumhuriyetine geri dön.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sezgin 2020-06-29 16:53:32

Pandemi yasaklarinda yapmaain tam yasaklar kalkarken yapman yanlis baskan esnaf hakli

banner1048

banner354

banner599

banner820