banner1046
banner1038
07 Nisan 2020 Salı 16:26
AKP'ye koronavirüs anketinden büyük şok!

Özel, Meclis'te gündeme ilişkin basın toplantısı düzenledi.

Özgür Özel Meclis gündemine gelecek af yasa tasarısına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Özel, yeni düzenleme ile Fox TV Ana Haber Sunucusu Fatih Portakal gibi Erdoğan'ı eleştiren siyasetçi, gazeteci ve yazarların cezaevine gireceğini söyledi.

Daha sonra Tekalifi Milliye kararlarını okuyan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a tepki gösteren Özgür Özel "Günü geliyor Cumhuriyet'in kurucu kadrolarına sövüyor. Günü geliyor Atatürk'ün yaptıklarından örnek veriyor" dedi.

Ekonomik gidişatı da eleştiren Özgür Özel, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albarak'a tepki gösterdi.

Özgür Özel İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu da yalancılıkla suçladı. Özel, "At yalanı sayalım inananı. Süleyman Soylu'nun bütün olayı bu.

AKP iktidarının kutuplaşmadan beslendiğini belirten Özgür Özel "Tek gücünü var kutuplaşma. Oyunun farkındayız. Erdoğan'ı çıldırtacak lafları etmesini biliriz de gün o gün değil" dedi.

ANKET AÇIKLADI

Konuşmasının sonunda anket gösteren Özgür Özel "Sadece ve sadece halkın yüzde 61.2'si diyor ki 'hükümetin yurt dışından gelenleri karantinaya almasında geç kaldığını düşünüyormusunuz?' sorusuna yüzde 34 hayır diyor. 3 kişiden 1'i hükümet 'doğru' iş yaptı diyor. 3 kişiden 2'si ise 'yanlış' iş yaptı diyor. Tek adam kafasıyla yürürseniz böyle olur. Kendi seçmeninizde bile yüzde 50'ye, yüzde 45'lik oranla kötü yönettiğinizi düşünüyor. MHP'nin Meclis'te verdiği desteğin sahada verilmediğini rakamlar gösteryor" dedi.

Son Güncelleme: 07.04.2020 19:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kartepeli 2020-04-13 17:02:33

Hkn neoldu sana böyle

Avatar
Zem 2020-04-12 00:17:08

Bu özgür özel hangi ülkede yaşıyormuş??? Güneş balçıkla sıvanmaz.

Avatar
Kenan 2020-04-11 21:10:38

Maskeler ne oldu halen daha alamadık yurtdışına çatır çatır gidiyor sizlere güvenip eczaneden almadık şimdide zaten satmıyorlar bir çalışan olarak hiçbir şeyden faydalanmıyorum o zaman bu hükümet neden ben ve bizim gibi çalışanlardan dünya kadar vergi alıyor?

Avatar
Hkn 2020-04-10 23:25:30

Hep kandırdı bu anketçiler siz garip CHP lileri, yine boynunuz bükülecek seçimde.

Avatar
Arda 2020-04-09 18:51:29

Ne kadar begenmesekte başkan bu işi bir şekilde beceriyor dünya yıkılırken ekonomi kotuyken gene yikilmiyoruz bence basali eskiden en ufak birşeyde yıkılan türkiye bu kadar bela varken dimdik ayakta

Avatar
Balturk 2020-04-09 15:59:23

malesef bunlarda adlarına muhalefet diyor nasıl oy vereyim bunlara böyle bir zamanda bile rant çıkar karalama ayrışma kutuplaşma peşindeler. ülkeye acil adam gibi muahlefet lazım.

Avatar
Karabey 2020-04-09 07:06:11

Suriyeliye 40 milyar dolar harca en küçük bir sakatlık döneminde İban dağıt

Avatar
İzmit Li Demokrat 2020-04-09 01:41:59

Ah be özgür emin ol birdahaki seçimde pkk partiside size yetmeyecek anket paylaş sen adam olunda azıcık ülkeniz için ufacık ama ufacık bişey yapın

Avatar
can berk 2020-04-08 12:01:49

arkadaşlar kutuplaştırıcı yorum yapmayalım bu süreçte . sonrasında nasıl isterseniz öyle davranın.

Avatar
ali 2020-04-08 12:00:21

şu berbat ortamda dahi klawye kahramanlığımız coştukca coşuyor. kime oy verecekseniz verin. şu sürecte susun. milletin moralini bozmayın. rica ediyorum yeter artık . yorumlarınızı tekrar okuyun yakışıyormu

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-04-08 06:45:32

Akp bana göre 31 Mart günü AA yayınını kestiğinde finish çizgisini geçmiştir hemi de sonsuza kadar,kuyruğu dik tutma çabalarına da gülüyorum,ihi!

Avatar
Falsoluvurur 2020-04-08 02:49:44

O sandık gelecek hesap günü gelecek. Bak fenere bile 20 yıl sonra gömdük. Stadinda şampiyonluk kupası kaldırdık.

Avatar
Gerçek 2020-04-07 22:31:47

Özgür özel ve onun zihniyetindeki vatan ve müslümsn düşmanları virüs korkusundan alkol içe şçe anketide ters okumuşturlar hahaha

Avatar
Belediye 2020-04-07 21:39:50

Belediye seçimlerinde de troller inanmamıştı, sonra bir masum mor menekşe oldular.

Avatar
fetih 1453 2020-04-07 20:41:51

ohooooooo siz ilk seçimde görün şimdi bu para alan troller varya yine kahvelerde yancılık yapmaya başlarlar... az kaldı bu millet neyin ne olduğunu görüyor

Avatar
Okuyucum 2020-04-07 20:16:14

AKP Kocaeli'yi de kaybediyor maalesef.

Avatar
Okuyucu 2020-04-07 20:15:59

AKP Kocaeli'yi de kaybediyor maalesef

Avatar
YILDIZ 2020-04-07 19:43:05

BEN DEVLETİME GÜVENİYORUM
''Millet Olarak Yanındayız''

Zorunlu değilse evden çıkma!
''Mesafe'' kuralına uy!
Panik olma ama koronavirüsü ciddiye al!

Sağlık Sistemi Çökmemesi için Evden Çıkma!

Avatar
İzmit 2020-04-07 19:12:55

Troller coşmuşsunuz yine hayırdır gerçekleri duymaya tahhamülünüz yok mu?Daha durun durun hele bu memleketin varını yoğunu peşkeş çekenler ile birlikte çekeceğiniz çok azap olacak durun bakalım

Avatar
Vatandaş @Kemal 2020-04-07 19:10:57

Yorumuna bakınca seni pek bir şey zannetmeye gerek kalmıyor kendinizi şak diye belli ediyorsunuz

Avatar
enteresan 2020-04-07 18:53:34

çok enteresan güldüm resmen ,sırf palavra.

Avatar
Kemal 2020-04-07 17:22:21

zaten ilk işiniz anket :d bide gösterseniz şu anketleri kim yapmış nedir ne deyildir diye at yalanı gitsin dimi anketmiş hahaha siz milletide kendiniz gibi geri zekalı annediyosunuz

Misafir Avatar
Vatandaş 2020-04-07 19:10:57 @Kemal

Yorumuna bakınca seni pek bir şey zannetmeye gerek kalmıyor kendinizi şak diye belli ediyorsunuz

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mürteza 2020-04-07 17:03:46

Hahahahahha sizin anketinize nekadar güvenilirse artık

Avatar