banner1046
banner1038
banner1066
13 Ocak 2020 Pazartesi 13:36
AKP İl eski yöneticisinden skandal paylaşım!
Adalet ve Kalkınma Partisi Kocaeli İl Teşkilatı’nda ve İzmit İlçe Teşkilatı’nda bir dönem yöneticilik yapan, şu an halihazırda Kocaeli Artvinliler Dernek Başkanlığı görevini yürüten Musa Coşkun’un sosyal medyadan yaptığı skandal paylaşım, görenleri hayrete düşürdü. Bir başkasının hazırlayıp sosyal medyaya attığı, kadınları kıyafetlerine göre kategorize eden görselde bir çarşaflı kadın ile bir elbiseli kadının yan yana yürürken çekilen fotoğrafı, üzerinde ise “Kapalı mektubu sahibi okur, açık mektubu herkes okur” notu yer alıyordu. Mehmet Ceylan isimli bir şahsın paylaşımı üzerinden bu görseli paylaşan Musa Özcan, böylece bu skandal ifadeleri onaylamış oldu. Özcan’ın paylaşımında kadınlardan bir sahibi olan eşyaymış gibi söz edilmesi de dikkat çekti. Şimdi merak edilen özellikle de AKP ve Kocaeli Artvinliler Derneği içinde yer alan kadınların, Özcan’ın bu paylaşımına ne tepki göstereceği.

Son Güncelleme: 13.01.2020 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdulsamed @cosmos 2020-01-14 09:27:28

La ilahe illAllah Muhammedun Rasulullah diyen Müslümandır. kapalı-açık farketmez. Ama Alşlahın kanunu kabul etmeyip haşa-ben Allah'ın kanunu kabul etmiyorum yerişne ben kanun koyuyorum -zinayı serbest bırakıyorum- diyen KIPKIZIL KAFİRDİR.

Avatar
kamil 2020-01-14 09:04:25

bende onaylamıyorum ama yazan akpartili olunca eleştir dur diğer görüşten olan bir sapık fikrliyi neden hiç yazmaz eleştirmessiniz onların halaretlerini görmezden geliyorsunuz

Avatar
cosmos 2020-01-14 08:54:10

sözün d oğru olması yerine göre doğru olacağını göstermez evet kesin doğru Allahın emri kapanmak ama insanlara da tercihlerinde saygı duymak lazım bilakis Allah serbest bırakmış bu konuda

Misafir Avatar
Abdulsamed 2020-01-14 09:27:28 @cosmos

La ilahe illAllah Muhammedun Rasulullah diyen Müslümandır. kapalı-açık farketmez. Ama Alşlahın kanunu kabul etmeyip haşa-ben Allah'ın kanunu kabul etmiyorum yerişne ben kanun koyuyorum -zinayı serbest bırakıyorum- diyen KIPKIZIL KAFİRDİR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devletini seven 2020-01-14 03:16:37

Hırsızlara laf yok hele kamuyu soyuyorlarsa şayet.

Avatar
Cemal 2020-01-14 01:03:02

Allah’ın varlığına , bir olduğuna , ahiret gününe inanan herkes hesaptan sonra cennete girecek.Asıl zorda olanlar inanmayanlar.sen kimsin ki insanları yargılıyorsun ? İnsanlara dinimizi sevdirmenin çok daha güzel yolları var. Postacı gibi davranmana gerek yok. Bir inanmayan bu verdiğin mesajı görünce ,keşke hemen iman etsede, yaklaşık 8 milyar insanın tamamı Allah’ın varlığına , bir olduğuna , ahiret gününe inansa.

Avatar
Bünyamin @Hikmet 2020-01-13 22:45:24

evet rattip erdoğan bitiyor akp bitiyor. hırsızlıkların yolsuzlukların işşsizlikten intiharların fakirlikten intiharların hesabını Aziz Milletimize vermeninizn zamanı geliyor. Milletin yayrgısından cezasından kaçışınız yok. Hepiniz hesap vereceksiniz.

Avatar
Ali 2020-01-13 22:16:58

Ayıptır ya şunlara bak. En büyük günah BEytül maldan çalmaktır. HİÇ bunlarla ilgili bir şey söylediniz mi?

Avatar
Hikmet 2020-01-13 22:07:06

O ak partiyi TAYYİP ERDOĞAN da cirpinislari diyen kişiler siz de hiç bir şey bilmiyoör aklıniz sıra algı veya spekülasyon yapiyorsunuz ..Son kamu oyu arastirmasinda % 54 oranı CUMHUR İTTİFAKI ve de AKDENİZ münhasır bölge tam teyid olsun onaylanan bu oranın % 60 çıkacağı söyleniyor. .ekonomi kat kat düzeltme ye gidiyor..siz aç tavuk lar ..kendinizi buğday ambarinda görüyorsunuz. .

Misafir Avatar
Bünyamin 2020-01-13 22:45:24 @Hikmet

evet rattip erdoğan bitiyor akp bitiyor. hırsızlıkların yolsuzlukların işşsizlikten intiharların fakirlikten intiharların hesabını Aziz Milletimize vermeninizn zamanı geliyor. Milletin yayrgısından cezasından kaçışınız yok. Hepiniz hesap vereceksiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Remzi 2020-01-13 22:00:21

Beş para etmez ..değersiz mah luk adnan senin ne haramzade olduğunu belediyede iken herkes biliyor

Avatar
Kartepeli 2020-01-13 19:16:14

ulan .... ac malum sayfalari hangisi daha fazla kani bozuk

Avatar
Ateşoğlu 2020-01-13 18:12:08

Önce yaptığın haberi düzelt oraya Musa Coşkun yazmışsın bilmiyorum farkındamısın

Avatar
Adnan 2020-01-13 17:55:06

Bu resmi bu şekilde yorumlayarak paylaşmak şerefsiLşktir kendi pis zihniyetlerini n ürünü beyinsiz pislikler kendi. Zihniyetleri çocuklara tecavüz ederken Sesiz kalan lar

Avatar
Hasan Bey @Ömer 2020-01-13 17:33:45

Edepsiz aktroll seni,ezik herif seni

Avatar
Ömer 2020-01-13 16:44:05

Adamsın helal olsun

Misafir Avatar
Hasan Bey 2020-01-13 17:33:45 @Ömer

Edepsiz aktroll seni,ezik herif seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
ayhan 2020-01-13 15:27:25

SÜPER

Avatar
Cumhuriyet 2020-01-13 14:52:55

Aşırı baskıcı bir ortamda büyütülerek hurafeler ile dimağ doldurulursa olacağı budur.Açıkçası ciddi bir ruh hastalığının emaresidir.Milletin edebini,adabını giyseye yormak ve bunun üzerinde hastalıklı yorumlar yapmak normal bir ruh halinin ürünü değildir..Ben artık bu tiplerin özel bir misyonu olduğunu düşünüyorum o misyonda halkı İslam dininden soğutmak ve bu misyon bilinçli ve sistematik bir hal aldı

Avatar
Arkadaş 2020-01-13 14:46:51

Ensar Vakfı ve değişik isimler ile ortaya çıkan bir takım kurslarda da bu zihniyetin ne haltlar yediğini gördük ve görmeye de devam ediyoruz.Bilinçalatlarından bastırılmış duyguları fışkırıyor,ne kadar yaşanmamışlıkları varsa hayvani dürtüler ile dillerine,davranışlarına vuruyor.Çağdaş olmayı anadan üryan gezmek olarak algılayanlar ile İslam dinini sadece kapanmak olarak kabul eden ve açık gezeni namusu eksik olarak gören ,iki hastalıklı fikrin arasında kalkdık ne yazık ki..

Avatar
Kadın 2020-01-13 14:41:05

Yorum dahi yapılamayacak bir paylaşım....okumak ne demek???? Ne okuyon ???? Hayirdir

Avatar
Behçet Macar 2020-01-13 14:33:05

Öfarz da tayyip erdoğanın zinayı serbest bıraktıktan sonra zina rekoru kıranları yazmamış akpli münafık :))))))

Avatar
Bünyamin 2020-01-13 14:19:32

tayyip erdoğan akp kan kaybediyor. sıkıştıkça türbanı ıstıpgündemi değiştirmeye çalışıyor. . şimdi bunu paylaşan musacık özcan akpli provakatör götü yiyosa buraya çıkacak merve kavakçıyı açlıklayacak kaçmak yok

banner1048

banner354

banner820

banner1056

banner1040

banner599

banner1050