banner1046
banner1117
17 Ekim 2020 Cumartesi 19:46
“Açız” diyen vatandaşa bakın ne dedi!

Derince’de bir vatandaş Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün’ün hesabına “Biz açız bayrak bizim ama başkası ne oluyor” yazdı. Vatandaşa cevap veren Başka Aygün “Belediye’ye gel açlığını giderelim” yanıtını verdi. Bu olaya sosyal medya hesabı aracılığıyla tepki gösteren Derince Belediyesi CHP Meclis Üyesi Rıza Özcan Elden şu ifadeleri kullandı: “Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün “Belediye’ye gel açlığını giderelim” derken, umarım seçimden seçime hatırlayarak kömür ve makarna ile göz boyamaya çalıştığınız halkımıza karşı gerçekleştirilen sözde yardımlara benzemez...

“SİZDEN SADAKA DEĞİL İŞ İSTİYOR”

Çünkü milletimiz, dağıttığınız kömür ve makarnayı artık kendisi almak istiyor...Yani anlayacağınız Sayın Aygün bu halk sizden sadaka değil iş ve emeğinin hakkını istiyor...”

Son Güncelleme: 18.10.2020 09:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Iskorpit 2020-10-21 07:29:19

Bunamış bu adam

Avatar
çenedağ derince 2020-10-19 15:33:13

arkadaşlar kimse kusura bakmasın başkanımıza kimse çamue atamaz derincede kim aç kalmış söylesin herkese ulaşıyor başkan Allah razı olsun ondan

Avatar
Ismail 2020-10-19 11:28:21

Bu halktan kopukluk bu alaycı uslubun bu yuksekten bakısın bedelini taptıniz koltuklariniz gidince bir bir ödeyeceksiniz

Avatar
tarkan p 2020-10-18 22:07:32

ne oldum degil ne olacagim nekadar anlamli bir soz seni o makama getirenler indirmesinide bilir zavalli makam duskunu kibir abidesi

Avatar
Korfezli 2020-10-18 18:23:13

Zeki bey umarim bu yazi size ulasir. Vekilliginiz doneminde bir mektup vermistim size vergi kaciriliyor diye ama mektubu hic okumadiniz biliyorum cunku okusaydiniz sirkete baskin olacagini biliyordum. Ama devlet zarara ufratilmis kimin umrunda degilmi . Yaziklar olsun ulkeyi soydunuz bitirdiniz.

Avatar
Mehmet 2020-10-18 17:47:55

Kardeşim ne diyecek gel yardımcı olalım demiş. Öküz altında buzağı aramayın ayıptır zeki Başkan asla kibirli birisi değildir günahını almayın

Avatar
Recep 2020-10-18 17:09:48

Pis muhalefet seçilmiş insana sizin yaptığınız yorumlar yakışıyormu bide bunu düşün

Avatar
Recep 2020-10-18 17:09:27

Pis muhalefet seçilmiş insana sizin yaptığınız yorumlar yakışıyormu bide bunu düşün

Avatar
Ersoy’dan Vatandaşa 2020-10-18 12:49:22

Ben hep doğru konuşurum da senin idrak yolların yeni açılmış bence!

Avatar
Siz açız diyen adama inanıyormusunuz??? Hemde kocaelide! Halbuki her münibüs durağı iş ilanları ile dolu yerel gazeteleri saymıyorum. Buna rağmen birçok yer çalıştıracak eleman bulamıyor. Ha Başkanın uslubu hoşmudur! Onu bilmem 2020-10-18 12:33:23

Avatar
Sahaf 2020-10-18 11:47:31

Zeki bey başkan olmadan önce vekilimiz di!
O zamanlarda verdiği sözü tutmazdı! Bir gün kendisine verdiği sözleri neden tutmadığını sorduğum da "ben Izmit'de değilim şimdi " diyip geçiştirdi. Deme ki ne yapmak lazım;sözünde duracak erdem sahibi yöneticileri seçmek. Herkese selam ve sevgiler

Avatar
Hasan Yiğit 2020-10-18 11:25:34

üslubu yanlış olabilir ama belediye başkanı ne yapsın, belediye iş bulma kurumumu? O zaman her iş bulamayan belediyenin kapısına dayansın

Avatar
vatandaş 2020-10-18 10:47:57

boş konuşmanin boş yorumcuları maksat saldırı olsun bir insanın gözü tok olmadikca gönlü hep aç olurmuş hem iş begenmezsiniz hem aciz dersiniz asgari ücreti beğenmezsiniz onada şükur demeyip avare gezersiniz sonrada saldıracak yer ararsiniz.tabi covid19 öncesine göre dir yorumum.

Avatar
Ahmet 2020-10-18 10:17:27

Belediyelerin görevi millete hizmet etmektir.
Bu hizmetlerdeki istihdam haricinde vatandasa iş bulma görevide yoktur, imkanıda.
Açlığının sinirini kardeş bayrağına saldırarak gidermekte ne oluyor.
Az bile demiş.
Aç isen iş bulacaksın, yok bulamıyor isen valiliğe , kaymakama veya belediyeye gidip durumunu anlatıp yardım isteyeceksin

Avatar
hacı 2020-10-18 09:41:51

Selamünaleyküm arkadaşlar.Bunlar kibir abideleri olmuşlar.Milletimizden kopmuşlar yollarını şaşırmışlar.Ama işleri bitik kibir abidelerinin.

Avatar
Derince 2020-10-18 08:33:54

Yetmiş yaşındaki kişiyi belediye başkanlığı koltuğuna ututturursanız buda böyle der

Avatar
Vatandaş @Ersoy Kandemir 2020-10-18 02:50:45

Ersoy sana ilk kez hak veriyorum bu kez haklısın, doğru konuşmuşsun.

Avatar
Zynp07 2020-10-18 01:26:13

Ne kadar çirkin bir üslup. Ya bunlar nasil seçiliyor hayret ediyorum. Adamin onurunu kırmadan cevap yazamamis mi. Kac yasinda insan daha önce yuksek yerlerde çalışmış. Hic yakışmadı.

Avatar
Ersoy Kandemir 2020-10-17 20:15:14

Balık yemeyi değil balık tutmayı öğretebiliyormusunuz Zeki efendi onu söyleyesiniz sosyal medyadan!Heh

Misafir Avatar