banner984
banner980
banner983
22 Eylül 2019 Pazar 16:42
Abhazya’da, 100 çocuğu sünnet ettirecek

Göç ettikleri topraklar ile bağlarını koparmayan Kocaeli’deki Abhazlar, burada çeşitli yardım faaliyetleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Son olarak Kocaeli Abhaz Derneği Başkanı Hasan Konca, Abhazya’daki Müslüman çocukların sünnetleri ile ilgili bir çalışma başlatıldığını açıkladı. Konca, Abhazya’da büyük bir organizasyon ile 100 çocuğun sünnet ettireceklerini ve çalışmaların sürdüğünü söyleyerek, “Önümüzdeki günlerde Abhazya’da büyük bir organizasyon ile 100 çocuğumuzun sünnetlerini gerçekleştireceğiz. Biz bunları yaparken önümüze yapılacakları da koyuyoruz. Abhazya’da birçok toplum yararına projeler geliştiriyoruz. Biz bu gücü Kocaeli’de yaşayan Abhazlar, bize destek verenler ve Abhazya’da yaşayan soydaşlarımızdan alıyoruz” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İKİZDERE-SELANİK 5341 TÜRKOĞLU TÜRK @sakaryali 2019-09-24 13:31:03

kılavuzumuz karga değil ,doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar o burada TERSOOODUR arkadaş ,kimse TÜRK IRKINI sahibi oldugu topraklardan kovamaz bunu telefuz dahi edemez sizin ne haddinize BAĞCIYI KOVMAK hayırdır AKILLI DA SİZ OLACAKSINIZ kimse olmayan aklıyla AKIL SATMASIN ,KÖRFEZDEN SEVGİLER !

Avatar
sakaryali 2019-09-23 22:19:20

5341 Çatlakmisin sen?
Önce Abazalar kadar Türkiyeye faydaniz olsunda obdan sonra konuş.
Bu adamlar gerek osmanli gerek Türkiye savaşlarinda herdaim milletin devletin yaninda oldular.
Irkcilik yapmayin
Sizin gibi ne söyledigini istedigini bilmeyenlerdir bu devletin milletin düşmani.
Cehaletle ihanet kardeştir.
AKILLI OLUN.

Misafir Avatar
İKİZDERE-SELANİK 5341 TÜRKOĞLU TÜRK 2019-09-24 13:31:03 @sakaryali

kılavuzumuz karga değil ,doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar o burada TERSOOODUR arkadaş ,kimse TÜRK IRKINI sahibi oldugu topraklardan kovamaz bunu telefuz dahi edemez sizin ne haddinize BAĞCIYI KOVMAK hayırdır AKILLI DA SİZ OLACAKSINIZ kimse olmayan aklıyla AKIL SATMASIN ,KÖRFEZDEN SEVGİLER !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hayrettin Yılmaz 2019-09-23 17:45:59

İzmit'te yaşayıp, ataları 1864 yılında Abhazya'dan göç eden ve halen Abhaya Cumhuriyetinde bulunan soydaşlarımız yardımınız beni duygulandırdı. Kocaeli'de TC yasalarına göre faaliyet gösteren Abhaz Derneğini Kutlarım.

Avatar
5341 YÖRÜKOĞLU @Apsart 2019-09-23 16:29:52

ABAZA arkadaş bu toprakları ATALARIM YOKTAN VAR ETTİ,cahillik derken duygusal olma senin ırkına hakaret yok ,boş yapma ...ATALARIMIN MİRASINA SAHİP ÇIKMAYACAĞIM DA NE YAPACAĞIM sen gitsene abazyaya yol orada ,yolun açık olsun git ülkene istediğin derneği kur,istediğini yap lakin burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ !!!

Avatar
Apsart 2019-09-23 15:38:29

5341 o kadar cahilsinki keşke hiç konuşmasan. Stk lar tüm hukuk devletlerinde mevcut anayasal yapılardır. Zoruna gidiyorsa tombul oğlanın kuzey koresine git orada yaşa. Orda dernek vakıf stk falan hiç yok.

Misafir Avatar
5341 YÖRÜKOĞLU 2019-09-23 16:29:52 @Apsart

ABAZA arkadaş bu toprakları ATALARIM YOKTAN VAR ETTİ,cahillik derken duygusal olma senin ırkına hakaret yok ,boş yapma ...ATALARIMIN MİRASINA SAHİP ÇIKMAYACAĞIM DA NE YAPACAĞIM sen gitsene abazyaya yol orada ,yolun açık olsun git ülkene istediğin derneği kur,istediğini yap lakin burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ !!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
5341 2019-09-22 17:35:57

ileride Surıye arapları Afganlar da bu tarz dernek kuracaklar o zaman sesini yükseltir sevgili halkım surıyelısını afganını korumuyorum o da yanlış bu da yanlış BURASI TÜRKİYE anayasa da her şey açık değil mi ?

Avatar
5341 2019-09-22 17:34:38

abhaz derneği nedir ÜLKEMİZDE T.C VATANDAŞI HERKES TÜRK değilmi anayasaya aykırı değil mi bu isimler ?

Avatar
izmitli 2019-09-22 16:46:33

iyi güzel bize ne faydası var izmitle ilgili konu ne

banner985

banner354

banner846

banner820

banner599

banner328

banner482