banner881
banner887
banner883
27 Şubat 2019 Çarşamba 10:53
262 Towers’ın  Firma yetkilileri:  Haberleri  Onaylamıyoruz!
banner728

Kocaeli’de inşa edilen 262 Towers projesinde Türk ortak Burçin Şahin hisselerini bedelsiz devrederek ayrılmış, bu olay soru işaretlerine sebep olmuştu. Şahin’in ayrılığından sonra dün Bambau ve Rekan firmaları ile firmaların Arap sahibi Muhammed Al kattan adına bir açıklama yayınlandı. Al Kattan’ın Burçin Şahin tarafından 20 milyon lira dolandırıldığı belirtilen açıklama sonrasında firmaların yeminli müşaviri ve avukatı bir açıklama yayınladı. Şirketler adına yapılan söz konusu açıklamayı ve bu açıklamayla ilgili haberleri onaylamadıklarını ifade eden Sabiha Doğan ve Baybars Sağlam, “Biz Bambau Gayrimenkul İnş Taah. İth. İhr. San ve Tic. Ltd. Şti. ve Rekan Yatırım Turizm Sanayi İç ve Dış Tic Ltd Şti şirketlerinin Yeminli Mali Müşaviri olarak Sabiha Doğan ve Avukatı olarak Baybars Sağlav 26.02.2019 tarihinde gazetenizde yayınlanan iki şirketle ilgili haberleri onaylamadığımızı Kocaeli kamuoyuna duyururuz” dedi.

Son Güncelleme: 27.02.2019 12:28
Anahtar Kelimeler:
262 TowersBambauRekan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Izmitli 2019-03-06 00:24:13

Dere kenarinda anayol ve fabrika manzarali lux daireyi kim tercih eder ki! Onca para fabrikaya anayola ve dereye nazir ev icin mi veriliyor. Berbat proje

Avatar
ruhuna fatiha @Çalışan 2019-02-28 22:24:09

he canm he burçin trolü

Avatar
Bilirkişi 2019-02-27 23:51:36

Proje çok iyi. Arap yatırımcı kocaeliye güzel bir yatırım yaptı .Bu işi rezil eden kişi Burçin şahin denilen zattır.Eline yüzüne bulaştırdı .İşi ehli olana vereceksin kardeşim .

Avatar
Haydar @Vatandaş 2019-02-27 15:51:15

Arapta bol para var duymazsın böyle haber hırsız Allahsız akp basınında

Avatar
Osman Sülünsever 2019-02-27 15:49:56

İnsan hisselerini babasının oğluna bedelsiz devretmez bu devirde. Karanlık işler dönüyor ne iş. ya haci fiş fiş bende var dolaaar euroooo. işime takoz koyanı vermek ben var mahkeme vermek çuval dolusu dolar euro yeterki olsun bana müsbet karar ayvaaaaa.

Avatar
Vatandaş 2019-02-27 12:16:52

Saçma haberlerle, saçma sapan şekilde insanları üzerken bu açıklamaya ne diyecek birileri?????

Misafir Avatar
Haydar 2019-02-27 15:51:15 @Vatandaş

Arapta bol para var duymazsın böyle haber hırsız Allahsız akp basınında

Beğenmedim! (0)
Avatar
okuyucu 2019-02-27 11:37:15

Yahu adam taraflardan gelen açıklamaları yazıyor. Yorum yapmıyor. Tek yorumunu köşesinde, "Burçin Şahin'le ilgili' olarak yaptı. Kimseyi karaladığı yok. Hiçbir çalışanı zan altında bıraktığı yok. Tarafların açıklamalarını peşi sıra yayınlıyor. Aybars Sağlav madem Muhammed Al Kattan'ın da avukatı neden onun adına açıklama yapamıyor? Neden bu açıklama Muhammed Al Kattan'a ait değildir diyemiyor.
Al Kattan'ın vekaletinin kimde olduğu biliniyor. Türkiye'deki bütün işlerini kimin yürüteceği biliniyor. Burada önemli olan Arap yatırımcının zarar görmemesi.

Avatar
Acısulu 2019-02-27 11:19:10

PATLAYACAGI BELLI IDI INSAATTAN UZAK DURUN

Avatar
Çalışan 2019-02-27 11:05:00

Ne oldu uğur enç bey böyle her haberi araştırmadan etmeden haber yaparsan bunun sonuçlarına da katlanacaksın bütün çıkış verilen personeller olarak bugün sizlere dava açarak hukuki sürecimizi başlatacağız. Adam karalamak kolay demi yazık yazık sizin haber anlayışınıza

Misafir Avatar
ruhuna fatiha 2019-02-28 22:24:09 @Çalışan

he canm he burçin trolü

Beğenmedim! (0)
Avatar
İDİ AMİN 2019-02-27 11:03:18

DÜN ÇIKAN HABERLER GERÇEĞİ YANSITMIYORDU.BU HABERDEN MUHAMMED BEYİN DE HABERİ YOK.PROJEYİ SABOTE ETMEK İSTİYORLAR.

banner846

banner820

banner354

banner482

banner599

banner879

banner328