banner1046
banner1038
banner1066
CHP KOCAELİ İL BAŞKANI KİM OLSUN?
CHP KOCAELİ İL BAŞKANI KİM OLSUN?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ertem 2020-02-29 15:00:15

2004 te belediyeyi hikmet Erenkaya kaybetti eyvAllah. Peki 2004 de SHP de siyaset yapan saray bahçede alikahyada aday çıkarıp bize belediye kaybettiren o zamanın SHP li leri suçlu değil mi. Tek başına mı kaybetti Erenkaya. Harun CHP varlığını sürdürürken neden siyasete SHP ile başlamış sordunuz mu?

Avatar
Nagihan Cömert e ithafen.. 2020-02-29 12:03:06

Bilmedigin okadar çok şey varki..bizler amcana hakaret etmiyoruz.Ranti paylaşmaktan bıkmadınız mi diyorum.Sefa Sirmen, Alpaslan Seymen çocukları emekçi CHP liler sayesinde Istanbul gecelerinde sefa sürüyorlar magazinden düşmüyorlar.. Birde bu ekipten varolmuş AKP ihaleleri ile hayat bulan Harun Yildizlimi aynılarını yapsın.. Nokta...

Avatar
halıl 2020-02-28 09:24:58

artık genclere ıhtıyacımız var bırakın dınazorları harun baskan olsun

Avatar
Partili 2020-02-27 23:19:49

2004 seciminde İzmiti kaybetririp kazandığı takım elbiseyle mi il başkanlığı yapacak Erenkaya. Cok ayıp ya..

Avatar
CHP'Lİ hakan 2020-02-27 15:58:34

İL Başkanmım diyeceğim kişi partiye aidiyetliği tescilli ve güçlü olmalı yıldızlıya benim agzım Başkanım demez,diyemez.bize agabey lazım

Misafir Avatar
Partili 2020-02-27 23:22:13 @CHP'Lİ hakan

Bıkmadınız abilerden. Yerine birisi gelmesi için illa ölmesinii mi bekleyeceğiz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Nagip cicek 2020-02-27 15:52:48

Takim elbisesine chp kaybedicek diye iddaya giren 2014 secimlerinde resmen akp ye calisan adami desteklemiyorum hikmet sefa olayi bitsin yeni yuzler gelsin

Misafir Avatar
Nagip çiçek 2020-02-28 01:25:26 @Nagip cicek

Benim adıma yapılan yorum asılsızdır

Beğenmedim! (4)
Avatar
Abdullah Başkan 2020-02-27 14:30:05

Adayların kadrolarına bakarak oy kullanacağım

Avatar
Erdal 2020-02-27 13:06:55

Kim olur bilmem . Kimin olması da benim için önemli değil. Lakin dün evindeki yırtık perdelere başka bir şeyi olmayan ve Büyük Şehir Başkanlığı doneminde Derince Bozaltı Hastanesini Ünibele nasıl almaya çalıştığını çok iyi bildiğim Erankaya mı ? Yoksa Sefa ve Erankaya döneminde belediye doğrudan temin ile ihaleleri nasıl alan Yıldızlı mı? İkisi de benim için aynı. Gerçi gençler bunları bilmez. Aysun hanım belki bilir , De yazar mı?

Avatar
Vatandaş 2020-02-27 10:43:26

İzmit Sefa Sirmen Hikmet Erenkaya Kavgası yüzünden bir yere varamadı. Kimseyle çekişmesi olmayan yeni yüz genç bir aday umut oldu. Umarım Harun yıldızlı kazanır. Bu kavgalar biter. Bizimde yüzümüz güler.

Avatar
chp liyim 2020-02-27 04:11:58

Tabiki harun yıldızlı başkan olacak

Avatar
Ben Chp liyim 2020-02-27 04:05:23

Tabiki harun yıldızlı olacak tabiki değişim olacak dinamık olacak erenkaya olmaz tutmaz sefa sirmen Ile hikmet erenkaya hiç bir zaman kavgaları bitmez ya partiye zarar veriyor lar bende diyorimki eskiler çekilsin bende ekibimle hikmet erenkaya secilirse partisan istifa edeceğiz akpartiye oy veren başkan adayı istemiyoruz baskan adaylarına başarılar dileriz

Avatar
CHP'li 2020-02-26 23:24:15

Harun Yıldızli tabikiiiiii....

Avatar
sürgün 2020-02-26 16:25:54

harun yıldızlı chp kocelinin en kökü dönemini yaşatan bir il başkanının döneminde o da yönetim kurulunda değilmiy di tapki hikmet erenkaya bu fırsatı değerlendirecek ben sayın erenkayayı şimdiden kutluyorum .

Avatar
Ahmet almaç 2020-02-26 13:49:54

Bu kentte siyaseten en yüksek noktalara gelmiş Büyük Şehir Belediye Başkanlığı, milletvekilliği yapmış, yaşı kemale ermiş insanların hırslarından vazgeçmelerini ve genç partililere yol açmalarını ve onlara destek olmalarını diliyorum. Bu kent hala Erenkaya'da israr ederse yazıklar olsun bu kente de, CHP'ye de.

Avatar
GERÇEK 2020-02-26 11:34:17

Gerçek şudurki yıldızlı'yı seçtirmek dolayısı ile bir dönem daha haydar Akar ve tahsin yeniden aday yapabilmek her ikiside bulunmaz hint kumaşı'ya ama yemezler ERENKAYA Süpürecek

Avatar
CHP aşktır a itfafen 2020-02-26 10:12:03

Siz eleştiri ve hakaret kavramları hakkında bilgi sahibi olun lütfen. Benim amcam öldü gitti lütfen....... Sizin dediğiniz "seviyesiz " kelimesi hakarettir. Lütfen ben sizzi saygıya davet ediyorum...

Avatar
Cihan 2020-02-26 00:55:51

Harun Yıldızlı'ya yakışır..

Avatar
Neşe 2020-02-25 20:23:45

Harun Özgür Yıldızlı genç dinamik artık yaşlılar bir kenara çekilsiler lutfen büyüklük yapsinlar

Avatar
kadir 2020-02-25 17:33:21

sevgili editör harun yıldızlı hakkında gerçek olan bir eleştiri yapmama niçin izin vermiyorsunuz.üniversitede doğrudan temin yöntemiyle ( ihalesiz ) halen işler alıp yapmıyormu .

Avatar
Gerçekçi olalım 2020-02-25 17:09:20

Partimizin gençleşmeye ihtiyacı olduğu bu dönemde, gelin hep birlikte Harun YILDIZLI'yı destekleyip yerelde ve genelde İktidar hedefimizi perçinleyelim.

Avatar
Ali 2020-02-25 17:08:00

Ben akpye gönül vermi,ş bir vatandaş olarak, Hikmet ERENKAYA il başkanı olduğu takdirde CHP'ye üye olacağım...

Avatar
kadir 2020-02-25 17:06:42

Hikmet erenkaya bu görevi çok büyük özveri ile yürütecektir. ben ve chp. kamuoyu inanıyorumki partimizi kocaelide kısa sürede her alanda yükseltip,ondan sonra il başkanlığını hak eden ,çalışkan ,her açıdan örnek olan kişiye devredecektir.

Avatar
kocaeli ovası bozkurt yuvası 2020-02-25 16:24:06

Kocaeli'de CHP büyükşehiri kazanmak istiyorsa, mhp seçmeninin desteğini almak istiyorsa, Milliyetçi tabana hitap etmek istiyorsa oylar Bozkurt usluya
KOCAELİ OVASI BOZKURT YUVASI

Avatar
Gökhan 2020-02-25 10:41:54

Oyumu erenkayaya verecegim

Avatar
doğan 2020-02-25 10:10:51

Oyum ,
Hikmet ERENKAYA ya dır.

Avatar
delege 2020-02-25 08:14:56

2001.de seçim olabilir tabiki tecrübeli donanımlı il başkanı olmalı bir dönem sonrası için hazırlıklar yapılıp gençleşmeli .

Avatar
ayhangüney. 2020-02-25 01:27:50

inşAllah bozkurt uslu bey dahaiyi.yakışır efendi.babayiit adamdır

Avatar
kızıl 2020-02-24 23:58:19

Hikmet Erenkaya tam bir dava adamı destekliyorum. Harun daha çok genç

Avatar
izmitli 2020-02-24 19:24:05

biz büyük fotoğrafı gördük yemezler Yıldızlı:)mı ?şaka'mısınız yer mi bunu chp delegesi hemde il delegesi:)

Avatar
delege 2020-02-24 18:21:09

izmit ilçe bizim adımıza karar veriyor. Hikmet Erenkayaların kaybettiği belediyeyi 15 sonra fatma hanım zor aldı. Bırakın artık hikmeti sefayı yeni yüzlere yeni isimlere yol açın

Avatar
Bir Bilen 2020-02-24 17:04:16

AKP ve yaratılan sistem YILDIZLI DİYOR Boşunamı besliyorlar kaç yıldır koü den ihaleler ile beslendi.ama CHP Delegesi bu tiyatroyu gördü ve bunu yemez

Avatar
1 mart 2020-02-24 16:57:47

1 martda herkes görecek ki harun yıldızlı başkan olacak ve parti genç yeni taze kana bürünecek hikmet erenkaya diyenler yaşını başını almış bu parti için hiç bir faydası olmayan insanlardır yaşlı adamın il başkanlığında ne işi var evinde torun sevme vakti artık onun #HARUNYILDIZLIBAŞKANOLACAKHERŞEYÇOKGÜZELOLACAK

Avatar
murat kurt 2020-02-24 16:36:27

Allah aşkına herkes taraftar gibi düşünüyor. bu üç aday içinde hem kişiliği, hem kapasitesi, hem görmüş geçirmişliği hem de insanlığıyla il başkanlığı makamının hakkını verecek tek kişi bozkurt beydir. fetöcüler atatürkçüleri hapse tıkarken ergenekon kumpaslarına karşı yıllarca türkiye çapında mücadele vermiş ADDyi diri tutmuştur. bugün türkiye fetö belasından kurtulduysa en büyük emekleri veren Bozkurt bey ve yol arkadaşlarıdır. üstelk Körfezi de kazanacakken elinden alanlara rağmen efendiliğini korumayı bildi. bilge bir insan. samimi bir insan siyasetçi gibi değil.

Avatar
aydın 2020-02-24 16:01:13

YILDIZLI VE ERENKAYAYI aynı potada değerlendirmek partiye ihanettir tabiki ERENKAYA

Avatar
GEBZELİ 2020-02-24 15:56:56

Erenkayanın ağırlığı,donanımı ve yıllardır pğatiye olan aşklı ortada Yıldızlı kimdir yahu sesini duymadık içimize sokulan kriptolardan olabilir.

Avatar
Nagihan cömert 2020-02-24 15:51:20

Tabiki Harun Yıldızlı ya yakışır. Donanımlı, yenilikçi Kocaeli de chpye değer kaaticak bir isim Erenkaya degilmidir zamanında sefa başkan belediye başkanı adayı olduğunda bile takım elbisesine iddiaya giren. Artık sıkıldık çekememezlik hallerinden.gitsin otursun benzinliginde.

Misafir Avatar
CHP aşktır.. 2020-02-24 16:14:08 @Nagihan cömert

Sayın Nagihan kardeş.Chp ayrı bir dünya,Cömertler kadar bu partide ekmek yiyen kimse olmadı.Rahmetli amcan müdürlük yaptı.Şimdi hakarete varan seviyesiz üslup ile parti büyüğümüze ithamlarda bulunuyorsunuz.Sefa başkanı cezaevine gönderen Haydar Akar' ın Akrabası Hidayet Akar degilmiydi.Ne işi var ozaman şimdi Haydar beyin Sefa ekibiyle.Yazik çok yazık babanız çok güzel bir insan lutfen partili büyüklere saygı..Herkes birşeyler deşerse bu parti kapanma noktasına gelir unutmayınız..Saygılar..Kazanan Tecrübe olmalı gençlik ateşi İL BŞK. İçin tutmaz nokta..

Beğenmedim! (34)
Avatar
Alper 2020-02-24 15:48:18

Hikmet Erenkaya

Avatar