banner783
banner826
banner840
banner828
06 Ocak 2019 Pazar 17:07
Serhan Gürkan Kocaelispor için sert konuştu
banner728

Kocaelispor Kulübü eski Başkanlarından Serhan Gürkan sessizliğini bozdu. 10 yıl iftiraya uğradığının altını çizen Gürkan, yaşadıklarını yaptığı yazılı açıklama ile duyurdu. Gürkan açıklamasında Kocaelispor Futbol Kulübü Başkanı Bahri Yavuz’a da çağrı da bulunarak,’’ transfer sezonunu açamıyorsan 9 Ocak’ta anahtarı Vali beye teslim et’’ ifadesini kullandı. 

İşte Serhan Gürkan’ın yaptığı o yazılı açıklama;

“ BÜYÜK KOCAELİSPOR Ailesinin Dikkatine; 2003-04 sezonu İzmit Büyükşehir Belediyesi ve Kocaelispor Kulüp Başkanı Sn. Hikmet Erenkaya başkanlığında önce alt yapıdan sorumlu Yönetim Kurulu üyesi, sonra A takımı Futbol Şube sorumlusu, 2004-05 sezonunda ise Sn. İbrahim Saral başkanlığında Futbol Şube ve Altyapıdan sorumlu Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yaptım. 2007-08 ve 2008-09 sezonlarında Kocaelispor Kulüp Başkanlığı yaptığım, ilk günden itibaren büyük bir onur ve gururla sürdürdüğüm ancak sağlık problemlerimden ötürü kendimin ve ailemin kararı ile bu kutsal görevimi bırakalı; yaklaşık 10 yıl oldu. Başkanlık görevimden ayrıldığım günden bugüne kadar, şahsıma yönelik gerçeklik payı olmayan sayısız iftiraya maruz kaldım. Dönemin Vergi Dairesi Başkanı’nın 7 yıl sonra gelen itirafında başkanlık döneminde didik didik incelendin deyince şok olmuştum FETÖ terör örgütü üyesi çıkan Emniyet Amiri NEZİR Ö, Baş komiser Abdurrahman D. tarafından yapılan, gerçek hedeflerinin Kocaelispor’u ele geçirmek olan operasyonlar neticesinde cezaevi de gördüm.   “Söz gümüş ise sükût altındır” diyerek sineye çektim.

  “Zaman herkesi bir gün layık olduğu yere getirir. Neye layıksa… “  Sözündeki gerçeklik payına inandım.  Rabbimin İlahi Adaletine sığındım. Benden sonra Kocaelispor’da birçok kişinin başkanlık yaptığı hiçbir dönemde, herhangi bir kimse hakkında olumlu ya da olumsuz bir açıklamam ve yorumum olmadı. Gündemde olmak için herhangi bir çaba göstermediğim halde, mütemadiyen dedikoduların içine çekilmeye çalışıldım.  Ben sabır ve sükûnet ile devam etmekte olan mahkemenin sonuçlanmasını beklerken her transfer döneminde yine benim adım anıldı ve benimle beraber ailem ve aile şirketlerimiz hedef alındı.

Yine sustum ve ya sabır dedim. Ben sessiz kaldıkça bu saldırıların boyutu çirkinleşerek artmaya devam etti. Ama son olarak, geçtiğimiz hafta Cuma günü Dolphin Nikah Salonu’nda Kocaelispor Kulüp Başkanı Sn. Bahri Yavuz önderliğinde gerçekleşen ve Kocaelispor taraftarları ile yapmış oldukları görüşme sonrasında şahsım, akrabalarım, köylülerim hakkında ortaya atılan ifadeler bardağı taşıran son damla olmuştur. Başkan Bahri Yavuz’un Kocaelispor sevgisinden şüphem yoktur ancak görev yaptığı zaman zarfında bana yapılan suçlamalara kendisi sürekli olarak zemin hazırlamıştır. Biliyorum ve görünen odur ki bu ne ilk ne de son olacaktır. Tesis satışından gelen çok önemli maddi kaynağa rağmen transfer yasağını kaldırmada elle tutulur çaba harcamamaları, bir birini tutmayan rakamlar telaffuz etmeleri, gayri ciddi görüşülen hatta hiç görüşülmeyen futbolcu ve teknik adamların olması, onların bu yasağı kaldırmamak için beni kullanmaya çalıştıklarının birer kanıtıdır. Beni her sezon öncesi ve devre arası transfer dönemlerinde Kocaelispor camiasına hedef gösterdiler. Sevgili Kocaelispor sevdalıları…

10 yıldır uzak ve sessiz kaldığım bu zaman diliminde bilmenizi isterim ki, susmam, suçlamalara cevap vermemem, verecek cevabımın olmadığından değil Kocaelispor menfaatlerini ön planda tutmamdan dolayıdır. Ancak şimdi konuşma zamanı… Bundan sonra sessiz kalmayacağımı büyük Kocaelispor camiasına ilan ediyorum. Eğer 10 sene boyunca temcit pilavı gibi durup durup sözde benden hesap soruluyorsa şayet ben de geri dönüp bu hesabı kapatmaya karar verdiğimi bugün açıklıyorum.  Artık yeter. Sn. Bahri Yavuz’a açık çağrımdır. Ya taraftarların sesine kulak ver, bu transfer yasağını kaldır ve takımı hedeflerine taşı. Ya da ben bu transfer yasağını kaldıramıyorum veya kaldırmıyorum deyip, bu yasağın bir an önce kaldırılması için 9 Ocak 2019 Çarşamba gününe kadar Sayın Valimize kulübün anahtarını teslim edip bu yasağı kaldıracaklara, Kocaelispor’u Süper Lig’e en kısa zamanda taşıyacak olanlara görevi devret. Bu yasağı kaldırmadığın, benim adımı da buna istinaden devamlı olarak zikrettiğin sürece, ben Serhan Gürkan, bu kutsal göreve yeniden talip olduğumu ama bugün ama yarın fark etmez, ilk kongrede karşında olacağımı beyan ediyorum. El mi yaman, bey mi yaman, hadi bakalım, Hodri Meydan… Saygılarımla,

Son Güncelleme: 06.01.2019 23:19
Anahtar Kelimeler:
KocaelisporSerhan Gürkan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet günay 2019-01-15 21:17:27

Bahri yavuz ve arkadaşları başarılıdır,bahri yavuz on bin kişilik bir ailenin ferdidir.

Avatar
Hüseyin 2019-01-15 02:32:51

Menfaat için toplumun gözdesi olmak içinmı başkan oldun ,her sıkıştığında serhat öyle yaptı böyle yapamıyorum şöyle yaptı böyle olmuyor demek içinmi başkan oldun başkan icraat bekliyoruz hedef süper lig olsun seriden serhat gürkan bahanesiyle kocaeli spor için canını hiçe sayanları uyumayı askıya al .

Avatar
Atilla 2019-01-13 15:31:20

Bakıyorumda kocaelinde bir çok amatör spor klüpleri var herşeyi ofsayt olan adamlar yönetici başkan olmuş havadan para kazanıyor ülkeye ne faydası var bu kulüplerin millet aç geziyor

Avatar
Neco 2019-01-09 20:51:10

Sevgili kocaaliler Serhan GÜRKAN efendi kulübün borcunun azaldığı nı gördü.Şimdide konuşmaya başladı.Sanırım otobüslerin yenileme zamanı geldi.Yanlız unutma bu takıma sen değil Kocaeli de yaşayanlar sahip çıktı. SEN ARTIK BU KULÜBÜN KAPISINDAN İÇERİ GİREMEZ SİN.

Avatar
Halktan biri 2019-01-07 14:15:45

Otobüsler eskidi heralde yenilemek için sponsor arıyo. Hiçmi utanmıyosun Serhan bey KOCAELİSPOR senin Çifliğin değil önündenye senin gibiler yüzünden KOCAELİSPOR'umuz bu halde duydunya Tff bütün Kulüplerin borcunu yapılandırıcak bugün açıklama yapıcaklar Ziraat bankasıyla o u duymuş olucakki Serhan bey Akbabalar gibi üçüşmeye başladılar nerdeydin bu zamana kadar Serhan gürkan..

Avatar
Ferhan Tuluğ 2019-01-07 10:00:54

Heyyt be aslan parçası konuşmuş :) Biz Bal'da ki açılımının ne olduğunu bilmiyor olabilirsin, söyleyeyim. Bölgesel Amatör Lig'de sürünürken bu aslan parçası neredeydi acaba? Kim ısıtıyor bu ismi Kocaelispor için? Yüz milyon lira ile gelse ister miyiz? Davids yalanı ile bizi ülkeye güldürdüğünü unutur muyuz?

Avatar
Güler Tilmaç 2019-01-07 09:58:08

Bahri Yavuz çok iyi bir başkan olmayabilir, hataları olabilir, eksikleri olabilir. Ama bildiğimiz şey onurlu olduğudur ve Kocaelispor'a her zaman onurlu bir başkan hizmet edecektir. Çok net cümle, anlamayan 900 defa okusun. Onurlu insanlar zaten ne demek istediğimi ilk anda anlayacaklardır.

Avatar
Hasan Güler 2019-01-07 09:56:05

Pes diyorum, başka bir şey demiyorum, diyemiyorum. Ülkemizin neden bu halde olduğunu, anlayabiliyorum ama.

Avatar
Leyla Çulha @Selo 41 2019-01-07 09:54:52

Aslan parçası! (T)aşkıran özel isimdir, büyük olmalı. nahaptı (ne yaptı?) soru cümlesidir, soru işareti ile biter, doğru yazımı da budur. or(a)da olmalı. Ölünce mi? Mii ayrı olmalı, soru işareti ile bitmeli. Ancak; hatalarının tamamını yazsam buraya sığmaz, zaman yetmez, okuyana yazık. Kaç yaşındasın, eğitimin ne bilmiyorum ama anlayabiliyorum.

Avatar
HAsan Ali Kula 2019-01-07 09:50:32

Bi git işine ya, yine dönebilir miyim kamuoyu yoklaması yapıyor kurnaz. Neredeydin lan Bal'da sürünürken? 200 kişilik stadlarda 1.500 - 2.000 kişi dışarıdan destek sağlarken?

Avatar
Mustafa Kalender 2019-01-07 09:21:11

Bi git işine, hala konuşabiliyor musun? Kayıp milyonlar konuşmanın hiçbir bölümünde yok, yoksa kaybolmadılar mı? Yoksa sen Kocaelispor'daki ağır cezalık davanın sonrasında filonu genişletip Karaosmanoğlu'nun dünürü ile Efe Tur a ortak olmadın mı? Sen varsın diye, Pamukkale Turizm'le seyahat ediyoruz. Ne Efe Tur ne Gürkan Turizm'i kullanmıyoruz. Bu kadar nefret almışken bu cesaret nereden?

Avatar
Mehmet ali 2019-01-07 02:57:31

Gel bizde kongrede seni bekliyor olacagiz canim ,,,

Avatar
Selo 41 2019-01-07 01:16:22

Özgür taşkıran nahapti size aklınız orda ulan serhat ölmese kimse ses çıkarmıyordu adam serhat ölüncemi kötü oldu ormanda kötüydü niye dirilmediniz karşısına Biz serhan istifa dedik özgür abiye yüz kere Çarşı çocukları Dikildi karşısına . Tek başkanımız Bahtı yavuz Hodrimeydanin Tek lideridir savaş aslan Enver abide çarşıyı Temsil eder oda bizim Başkanımızdır sevdiğimiz abimizdir Unutmayın paşa kuruçeşme derince Çarşı Tribünün baş semtlerdir gerisi sonrada Gelme ..

Misafir Avatar
Leyla Çulha 2019-01-07 09:54:52 @Selo 41

Aslan parçası! (T)aşkıran özel isimdir, büyük olmalı. nahaptı (ne yaptı?) soru cümlesidir, soru işareti ile biter, doğru yazımı da budur. or(a)da olmalı. Ölünce mi? Mii ayrı olmalı, soru işareti ile bitmeli. Ancak; hatalarının tamamını yazsam buraya sığmaz, zaman yetmez, okuyana yazık. Kaç yaşındasın, eğitimin ne bilmiyorum ama anlayabiliyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mustafa Özcan 2019-01-07 00:25:41

Se hade hodri meydan biz bekliyoruz bir istifa ettir bir başkan ol artiz serhan

Avatar
Lale Bakçı 2019-01-07 00:23:55

Hodri Meydan dediğin başkanlığın zamanında serhan istifa diye bağıran taraftarın üzerine saldığın özgür ve tayfası mı? Rüyamda görürsün Kocaelispor'u.

Avatar
Doğruca Davut 2019-01-06 23:56:31

Adam haklı 2013 te Kocaelispor kulübü Kayıp 120 milyon TL için takip davası açmıştı sonra ne oldu süreç mevcut yönetim ile muhtemelen takip edilmedi e zaman aşımı süresi doldu adam aklandim talibim diyor şimdi bence birazda bu sorgulanmalı acaba davalara niye müdahil olunmadı ?

Avatar
Ssbri tekin 2019-01-06 23:39:28

SERHAN NE OLDU SEN İYİ KOKU ALIRSIN..NE O Bİ KOKU MU ALDIN..

Avatar
izmitli 2019-01-06 23:30:50

kocaeli sporda bışı olmaz cahıl yonetım var bunlardan bısı beklenemez gurkan denen zat kocaelili değil verdıgı zarar ayrı

Avatar
Haldun Başer 2019-01-06 22:31:37

Git başka kapıda sert yap ağır ceza dosyan ne oldu?

Avatar
Musa Sert 2019-01-06 22:25:26

Başka kapıya gülüm. Yazık bir insan nasıl bu kadar geniş ve rahat olabiliyor?

Avatar
Ali Bulaç 2019-01-06 22:23:37

Hacı Serhan para mı lazım? Başka kapıya!

Avatar
Hacı Dayı 2019-01-06 22:22:34

Davids i de alacak mısın yalancı Serhan? Efe Tur un ortağı nasıl oldun? Kendini kandırma tarih seni ve ağır cezadaki dosyanı unutmayacak.

Avatar
Yalçın Akdoğan 2019-01-06 22:20:09

Hacı dayı ne Kocaelispor un kayıp milyonlarını ne Karaosmanoğlu nün dünürü Efe Tur ile filonu genişleterek ortak olduğunu ne taraftarın üzerine saldıran beslemelerini unutmadık. Uzak dur...

Avatar
Tamam Serhancım 2019-01-06 22:17:39

Serhan önce Kocaelispor'a ait ağır cezada yargılandığın paraları öde. Sonra Özgür efendi önderliğinde Serhan İstifa diye bağıran taraftarın üzerine saldıran Hodri Yandan'ı da al git. Sen bu kulübe uğrayamayacaksın bile.

Avatar
Baki Demet 2019-01-06 18:45:00

SERHAN NEYİ YASIYON...HAYALLERDESİN..OTOBUS İŞİ İYİ GİTMİYOR HERHALDE..CEK ELİNİ SANLI KOCAEJ
LİSPORUN ÜZERİNDEN..

Avatar
enes 2019-01-06 18:37:45

adama sorarlar bu takım amatöre düştüğünde sesin soluğun cıkmıyorken,borçlar bitmeye başlamışken ortalıga cıkman neyi ifade eder diye?

Avatar
Faruk 2019-01-06 17:17:33

Serhan efendi hala konuşmaya yüzün varmı senin.Senin için yazılan söylenen herşey az bile .Bu kulübü bu hale sen getirdin

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482