banner729
banner598
28 Mayıs 2017 Pazar 17:16
Kocaelisporlu taraftarın rüyası
banner728

Play Off final maçında Altay’a penaltılarda elenen Kocaelispor’un bir üst tura çıkma hayali bir sene daha uzamış oldu ancak taraftar moral bozmuyor. Öyle ki takımına daha sıkı sarılmış durumda, üyelik kayıtları yaptırıp, takımına destek oluyor. Öte yandan bir kesim Kocaelispor Yönetim Kurulu Başkanı Bahri Yavuz’un başkanlığı bırakmaması için çaba sarf ediyor, bir kesim ise Hodri Meydan’ın eski başkanı Özgür Taşkıran’ı tekrar Hodri Meydan’ın başına, Hodri Meydan’ı da tekrar tribünlere istiyor.

Tüm bu yaşananlar taraftarların rüyalarına kadar girmeye başladı. Samet Özpınar isimli genç bir taraftar, Başka Kocaelispor Yok adlı sosyal medya sayfasında gece gördüğü Kocaelispor rüyasını paylaştı. Özpınar, rüyasını şöyle anlattı: “Bu gece bir rüya gördüm Kocaelispor Erzincan ile maç yapıyordu. Maç başlamadan futbolcular ÖZGÜR abi ile konuşup tribünlere söz verdiler. 3-0 çok rahat kazanıyorduk. Yeni stat hınca hınç doluydu BAHRİ Başkanımız el sallıyordu tribünlere uyandım. Rabbim Ramazan ayında bu rüyamı hayra yorsun. Kocaelisporumuz eski günlerine dönsün inşallah.”

Son Güncelleme: 29.05.2017 13:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muhammet 2017-06-01 17:56:21

Özgürü kötüleyenler paşalı serseriler farkettiniz mi değerli okurlar ?

Avatar
şirintepeli 2017-05-30 12:02:03

gerçek taraftar antalyada takımınn yanında olmuştur, sekiz bin kişiyle üç günde muhteşem bir organizasyon yapılmıştır, birilerinin zoruna gitti tabi bu organizasyon,

Avatar
izmitli @Hodrimeydan89 2017-05-30 11:41:17

sevmeyen yol alırmış bak sen şuna, tamam abi hemen yol alıyorum. gerçek taraftar antalyada tribündeydi gerisinin ne peşinde olduğunu bütün izmit bilyor, size çorba yok artık, bakın dalganıza, ister gelirsiniz ister gelmessiniz bizi baglamaz,

Avatar
Hodrimeydan89 2017-05-29 14:39:06

Herkes burda goy goy yapmasın varsa adamsanız gerçek isminizle yorum yapsanıza cakallarornek surdan verim özgür abi en son antalya maçında herkes otobüs sıkıntısı çekti özgür reis orda olmuş olsaydı kimse kıçını başını oynayamazdı ve kimsede otobüssüz kalmazdı şunu söyliyeyim özgür taşkıran tribüne dönecek fuat celik dönecek mustafa abinin açıkladığı gibi önümüzdeki sezon hodri meydan trübünde olacak seven sever sevmeyen yol alır gider hadi bakalım( yunus )

Misafir Avatar
izmitli 2017-05-30 11:41:17 @Hodrimeydan89

sevmeyen yol alırmış bak sen şuna, tamam abi hemen yol alıyorum. gerçek taraftar antalyada tribündeydi gerisinin ne peşinde olduğunu bütün izmit bilyor, size çorba yok artık, bakın dalganıza, ister gelirsiniz ister gelmessiniz bizi baglamaz,

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2017-05-29 09:18:46

yalan, gerçek taraftar antalyaya gelen taraftardır, kimsenin malum şahsı istedigi falan yok, pişman oldular geri dönmek için yol yapıyorlar, gerçek taraftar zaten tribünde birdaha onları görmek istemiyoruz

Avatar
Seyyar Köfteci 2017-05-29 00:45:12

Izmit özgür Kenesi.Yeter kan emdiğin

Avatar
Mustafa İnan 2017-05-29 00:42:27

Özgür köyüne dönsün Hodri Meydan bu dakikadan sonra gerçek sahiplerinindir!

Avatar
Ümit ölmez 2017-05-28 23:03:58

Özgür taşkıran enver güler bunları mukayese etmeyın benım bildiğim enver abı özgürü tanır bılır sever özgür abi su an yok enver abı devam edıyo kolpalık yapmayın ıkısıde hızmet etmışlerdır ıbnelık fesatlık yapmayın

Avatar
Mücahit Kaya 2017-05-28 22:28:57

Nankör herifler az delikanlı olun bu takım babaeskide tarlada maç oynarken özgür abi ve kardeşleri yanındaydı alayınıza Hodri Meydan

Avatar
Serdar cangokce 2017-05-28 21:48:10

Özgür gibi vizyonu dar birinin başkanlık yapması hatadır özgürsün hiçbir sosyal katkısı yoktur

Avatar
Derya 2017-05-28 21:33:04

8 senedir ne başkanlığı yeter babasnin topulu malımi bura yedi yedi doymadı Enver başkan yola devam Antalya maçında gördük tribün süperdi bi tane bile olay bile çıkmadı bide Eskişehire bakin

Avatar
Hodrimeydan 2017-05-28 21:31:23

Yorumlara bakiyorumda aklima şu atasozu geliyor.''Kurtlarin olmadigi yerde çakallar kendilerini kral zannedermiş.''

Avatar
Hodri meydan 2017-05-28 20:32:54

Özgür Tirbüne gelir yanlız burda sahte isimle yorum yazanlar sizler bir daha tirbüne girmek sokakta gezmek benim abim gelir herkes hak ettiğini alır çakallar sadece ulur algı ile insanları karalıyanlar sizleride göreceğiz

Avatar
Kerem 2017-05-28 20:18:39

Özgürün çoluk çocuk hesapları akılları sıra algı yaratmaya çalışıyorlar. Geçiniz. Özgür denen şarlatanın rolü bitmiştir. Enver Güler ve Kerem Erman tribünün gerçek liderleridir.

Avatar
KOCAELİSPOR 2017-05-28 19:53:42

Özgür arkadaşlarıyla birlikte maddd kullansın başkanlık onun neyine

Avatar
PAŞALI 2017-05-28 19:25:56

NE ÖZGÜRÜ KARDEŞİM KENE DEN ZOR KURTULDUK BAKSIN İŞİNE BU SAATTEN SONRA DÜMENAJCI

Avatar
Hasan 2017-05-28 18:50:45

Özgür Taşkıran kimsenin bilmediği nedenle takımı yalnız bırakmıştır . Okadar zorluğa rağmen bırakmayan insan yas tutmak için de bırakmaz. Yas falan bahane etmeyin artık. Onun peşine uyup maclara gelmeyenler de hatalarından döner inşAllah. Yas tutalım acımızı yaşayalım . Bırakın bunları

Avatar
Hüseyin 2017-05-28 17:42:34

Özgür Taşkıran yıllarca cezaevinde yatmış bir adam
Yasal olarak hiçbir derneğin başkanı olamaz
Nasıl yönetirsen öyle başına öyle musibet ğelir türübünde adam ölmesi tesadüf deyil Özgür Taşkıran Kocaelispor a zarar veriyor

Avatar
Erkan Sağlam 2017-05-28 17:32:19

Oktay öztürk abimiz de tribüne dönecektir. Hep beraber daha mutlu oluruz

Avatar
Ismet 2017-05-28 17:29:34

Özgür bu saatten sonra dönecekse Kars'a dönsün. Artık bu tribünlerin abisi değildir

Avatar
Necati 2017-05-28 17:28:19

Bizim başkanımız bizi terkedip giden özgür değil bize sahip çıkan Enver Gülerdir bu saatten sonra

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482