banner422
05 Ocak 2017 Perşembe 22:53
Kocaelispor'un yıldız futbolcusu kadro dışı bırakıldı

İlk yarıya kötü giriş yapan ama sonra toparlanan Kocaelispor'da huzur tılsımı bozuldu.

2. yarı hazırlıklarını Antalya'da sürdüren Kocaelispor'da bugün şok bir gelişme yaşandı. Sinan Pektemek kadro dışı bırakıldı. Pektemek'in kadro dışı bırakılması ile ilgili Kocaelispor Yönetim Kurulu bir açılama yaptı. Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verdi;

Profesyonel futbolcumuz Sinan Pektemek, kamptaki ve son hazırlık maçındaki kendine ve camiamıza uygun olmayan davranışları nedeniyle Yönetim Kurulumuz tarafından kadro dışı bırakılmıştır. Kocaelispor camiasına saygıyla duyurulur.

KOCAELİSPOR YÖNETİM KURULU

 

Son Güncelleme: 07.01.2017 00:28
Anahtar Kelimeler:
KocaelisporSinan Pektemek
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özizmitli 41 2017-01-06 09:14:52

sayın yönetim ve başkan yarın lazım olursa af adeceğiniz bir durumu bu gün neden gündem yapıyorsunuz sinan pektemet e kadar daha ne topcular var kadro dışı lakin bu lüksünüz olmadığından gücünüz o topcuya yetti değilmi bu anlayışla bir yere varamazsınız.

Misafir Avatar
Mert 2017-01-06 13:17:19 @özizmitli 41

Burak dene kocaelili hemen oran buran oynamasın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
burak 2017-01-06 11:11:54 @özizmitli 41

yönetim artık kimseye mecbur değil. sinan ayağını denk alacak. bizim çıkıp çıkmamamız manevi değerlerimizden üstün değil . helal olsun yönetime .

Beğenmedim! (2)
Avatar
özizmitli 41 2017-01-11 12:39:35

arkadaş şu yorum yapanlara bakıyorumda hep işkenbeyi kuburdan atıyor ben 63 yaşında yılların kocaeli spor taraftarıyınm yerii geldi deplasmanlarda dayak yedik araçlarımız taşlandı şimdi kalkıyorsunuz transfer yasağımız var sinan gibi bir oyuncuyu kadro dışı bırakıyorsun al hoca başladı kıvırmaya keşke olmasaydı diye yarın bu oyuncuyu diğerleri gibi af edersen ne diyeceksin oma kalırsa hamza daha çok hak etmiyor mu kadro dışı olmayı ama olmaz neden kaptan çünki

Avatar
yekta 2017-01-06 16:42:01

Bahri baskan ne derse o gerekirse gol atmayalim stad 20 bin doluyosa onun kente asiladigi UMUT tur arma herkesden onde gelir

Avatar
Köseköy İstasyonlu Ayhan 4154 2017-01-07 17:37:22

Kocaeli spor büyük ir takimdir.Kimse kocaeli sporun üstünde degildir.Yönetim kurulu kendisine ve kocaeli spora yakişmayan hareket yapti diyorsa dogrudur.Sinan iyi bir futbolcudur,külüp icin gereklidir ama kimse vazgecilmez degildir.Herkez yerini bilecek kendisi icin degil kocaeli spor icin mücadele edecektir.

banner354

banner328

banner509

banner498

banner482