banner783
31 Ocak 2019 Perşembe 16:57
Veral İnşaat  hakkında  suç duyurusu!
banner728

İzmit Veliahmet ve Hacıhızır mahallelerinde riskli alan ilan edilmiş söz konusu alanda kentsel dönüşüm çalışmaları başlamıştı. Kentsel dönüşüm işini üstlenen Veral İnşaat ile mahalle halkı arasındaki anlaşmazlığa AKP Kocaeli Milletvekili Fikri Işık da müdahil olmuş taraflar Hacıhızır Mahallesi’ndeki toplantıda karşı karşıya gelmişti. Toplantı sonrasında Veral İnşaat’ın Kocaeli Yetkilisi Abdulkadir Gültekin sosyal medya hesabı Facebook üzerinden Fikri Işık’a hakaret içeren ifadelerle yüklenmişti. Işık bu paylaşımlar nedeniyle Gültekin hakkında suç duyurusunda bulundu. Yapılacak inceleme sonrasında Gültekin hakkında dava açılıp açılmayacağına karar verilecek.

Son Güncelleme: 01.02.2019 12:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy @Banko Ersoy 2019-02-02 15:34:54

Tutmaya çalışan çok yakalayan yok:)))Vecizeler sözlüğü SPEEDY alıntı:))

Avatar
Banko Ersoy @Dr Ersoy Kandemir 2019-02-02 12:53:58

Yürrü bre Bolubeyi KİM TUTAR SENİ?

Misafir Avatar
Ersoy 2019-02-02 15:34:54 @Banko Ersoy

Tutmaya çalışan çok yakalayan yok:)))Vecizeler sözlüğü SPEEDY alıntı:))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bora Zan 2019-02-01 12:11:01

VERAL KAYSERİ'DEN GELİP BU ŞEHRİN RANTINI YİYECEK,İzmit'in çocukları sokak arşınlayacak, sebep Çevre ve Şehircilik Bakanı Kayserili de ondan.ŞİMDİ DE ANKARA B.BELEDİYESİNE ADAY, ORAYA DA KAYSERİLİ İTHAL EDER.Fikri bunlara karşı çıkmıştı, hakaret yemiş.

Avatar
Dr Ersoy Kandemir 2019-02-01 01:35:06

İLİN eski bakanı yeni milletvekili sizin hiçbir icraatınızı beğenmeyen ve eleştiren bir İzmit Çocuğu olarak,KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI BAĞIMSIZ Adayı olarak sizi canlı yayında tartışmaya davet ederim,mümkünse yanınızda tüm AKPli belediye başkanlarınıda getirebilirsiniz,bu arada başta Derince Limanı
konusunda,ÇÖP FABRİKASI,yerli araba ve kışlada zehirlenen askerler olmak üzere birçok konuda sorularım var!

Misafir Avatar
Banko Ersoy 2019-02-02 12:53:58 @Dr Ersoy Kandemir

Yürrü bre Bolubeyi KİM TUTAR SENİ?

Beğenmedim! (0)

banner354

banner820

banner824

banner781

banner599

banner328

banner482