banner830
29 Mart 2019 Cuma 16:23
Ünlü’nün  mitingi  ses getirmedi!
banner728

31 Mart 2019 yerel seçimlerine 2 gün kala MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü, sosyal medya mitingi düzenledi. Canlı yayın sadece 15 bin kişi tarafından takip edildi. Mitingde konuşma yapan Ünlü şu ,ifadeleri kullandı; “Hayallerimden vazgeçtim. Ama ideallerimizden vazgeçmedim. İdeallerimiz uğruna çok doğru karar vermişiz. Ülkücüler kurumsallaşacak. Ülkücülerin çocukları da belediyelerde işe girecek. Biz okuyamadık ama çocuklarımızı okuttuk. Herkes Cumhur İttifakı’nın başarısı için mücadele etmek zorunda. Devletin bekası için ben canımı veririm ama benim çocuğumu işe sokun

ANKET SONUÇLARINI AÇIKLADI

13-0 yapmak boynumuzun borcudur. Yüzde 60’ın üzerinde oyu Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın alacaktır ve 30 büyükşehir içerisinde en yüksek oy Kocaeli’nin olacaktır. 2 bin 306 sandık görevlilerimizin verdiği verilerle bu anket yapılmıştır. İlçelerde sonuç 13-0 olacaktır. Başiskele’de Cumhur İttifakı’nın oyu yüzde 60’ın üzerindedir. Cumhur İttifakı Dilovası’nda 50’nin, İzmit’te 57’nin, Kandıra yüzde 50’nin, Çayırova yüzde 50’nin, Gölcük yüzde 59’un, Karamürsel yüzde 55’in, Kartepe yüzde 50’nin üstünde oy alacaktır. Sonuçlarımız geçtiğimiz gün ıslak imzalı bir şekilde genel merkezimize gönderildi.”

Son Güncelleme: 29.03.2019 22:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İZMİTLİİİ 2019-03-30 12:21:22

SADECE SEÇİMDEN SONRA YAPACAKLARINI SÖYLEMİŞSİN.SANKİ ŞİMDİYE KADAR YAPMAMIŞ GİBİ.KRABA-İ TAALLUKATLAR YERLEŞTİKLERİ BELEDİYELERDE RAHATÇA HUZURLA OTURABİLİYORLAR MI?1 NİSAN DA DA GÖRÜŞELİM...

Avatar
neco bey @Neco 2019-03-30 11:24:00

o dediğini malum partilerda yapıyor. söyle onlar da aynı şeyle şey yapmaya çalışıyor :)

Avatar
GAZİ. 2019-03-30 10:58:21

Bunlar milletine ve tabanına ihanet etmişlerdir.Yazıklar olsun.Böyle olmasaydı İzmit te kuyruklarını kıstırılmış gibi gezemezler.

Avatar
Neco 2019-03-30 09:18:27

başkasının şeyiyle gerdeğe girip birde övünmek.. yazık siyaset ne halde,, kimlere kalmış

Misafir Avatar
neco bey 2019-03-30 11:24:00 @Neco

o dediğini malum partilerda yapıyor. söyle onlar da aynı şeyle şey yapmaya çalışıyor :)

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatansever Ülkücü 2019-03-30 09:15:45

Sen şaşırmıssın hocaya git kendini okut . Kimliğini yok ettiğiniz Ülkücülük,Miliyetçilik Merkezi olan MHP,yi derhal 1 Nisan,da boşaltın.
Yoksa MHP,yi siz boşaltacaksınız.

Avatar
Melih 2019-03-30 09:12:48

Vay!ünlü vay!insanoğlu +40/-40 yaşayabilen canlı değilmi?Birde senin gibi bukalemunsa tadından yenmez

Avatar
rüya 2019-03-30 08:33:53

arkadaşlar boşuna çene yormayın banada çarşının göbeğinde cafe verseler bende akp li olurdum

Avatar
sanalman 2019-03-30 00:04:28

aç tavuk - darı - rüya üçlemesi...

Avatar
kerem akgul 2019-03-29 23:15:56

Az utanman varsa, Ülkcüler belediyeye işe girecekmiş ayıp ya gerçi yeğenini koymuşsun belediyeye, utanma varmı ki sizde AKP eş başkanı. kafeler, silah ruhsatları daha neler neler. İdeolojiler bitmiştir ideoluji =çıkar,menfaat, para

Avatar
.... 2019-03-29 23:08:33

Zaten akp 13.0 mhp burda hic bir katkisi yok daha dune kadar neler soyluyodunuz simdi akp cimi oldunuz

Avatar
ülkücü 2019-03-29 22:36:58

Nasıl fetocular millete ihanet etti bunlarda kendi tabanlarına yani milliyetçi insanlarına aynı fetocular gibi ihanet ettiler.Nokta.

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-03-29 21:30:11

Hayret o kadar da iddialı konuşuyor!

Avatar
Arkadaş @vatandaş 2019-03-29 19:59:24

Seninde ağzın çok bozuk..

Avatar
vatandaş 2019-03-29 19:26:00

haber almak için bu gazateyi okuyorum ama kitlesi çok iğrenç!

Misafir Avatar
Arkadaş 2019-03-29 19:59:24 @vatandaş

Seninde ağzın çok bozuk..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aydın Abeş 2019-03-29 18:55:18

Muhterem, şöyle demiş; 13-0 yapmak vefa borcudur, kafemizin borcudur, bunu bir biçimde ödemek gerek. Her kim ki çıkarı için ülkesine zarar verecek en küçük bir şey yapıyorsa rabbim ateşlerde kavursun. Yemeyi nasip etmesin. Amin...

Avatar
osman 2019-03-29 18:43:36

MHP'li olup ta MHP'ye oy veremeyecek tek parti başkanı sensi ne kadar salak bir adamsın sen çok üzülüyorum koskaca KOCAELİ vilayetinde kendi partinden bir aday çıkartamadın şimdi neyin muhabbetini yapıyorsun 13-0 mış salak herif

Avatar
Gurcu 2019-03-29 18:34:17

Zamanın yediğiniz hurmalar bu seçimde biye rinizi tırmalar

Avatar
Vatandaş 2019-03-29 17:22:41

Siz uykuya devam edin pazar günü 22.30 gibi korkulu bir rüya ile uyanacaksın

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-29 17:03:38

Kaçırdık bu palyaçonun showunu kendime kızıyorum.Palyaço 13-0 yapabilirsiniz,zaten bu kadar çok cahil cühela varken,kendi çıkarlarını arzulayan insansılar varken başka bir sonuç beklenmez ama o oy oranları da baya bir atmasyon olmuş oda ayrı.Palyaçonun derdi daha iyi anlaşıldı demek amaç bir gönül birlikteliği değil,bir gelecek ve rant kaygısı.Palyaço şimdini bilmem ama gelecekte sizin gibi milliyetçi görünen çakallar bu ülkenin altını oymakla itham edilecekler..

Avatar
Eski ak partili 2019-03-29 16:43:48

Ünlü kim kim kim partisi parti kaldımı zamanında ak partiye kızdığımız zaman MHP ye oy verdik Bahçeli moruğu reisi Cumhurbaşkanı yaptırmayacaktı ne oldu ya REİS açığını yakaladı yada paraya boğdu bütün ülkücüler MHP liler aynı şeyi söylüyor ne oldu kel

Avatar
Millet 2019-03-29 16:38:30

Aydıncığım bütün olmayımız çocukları işe vermek diyorsun yani.

Avatar
:)) 2019-03-29 16:35:01

sen bizi bu seçim zamanın da çok güldürdün :) gerisini ne yazık ki getirmeyeceğim :)))

banner354

banner820

banner482

banner599

banner846

banner328