banner783
banner826
banner840
banner828
12 Mart 2019 Salı 14:31
Ünlü’den Hürriyet’e:  Kralınız gelse işçinin ekmeğiyle oynayamaz
banner728

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, haftalık olağan basın açıklamasını bugün il binasında gerçekleştirdi. Aydın Ünlü Hürriyet’i hedef göstererek, "Seçime 18 gün kaldı. Partilerin siyasi çalışmaları hızlandı. Cumhur İttifakı'nın başarısı için sahadayız. İlçelerde çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor. 17 Mart Pazar günü İzmit SKM'mizi açacağız" dedi.

“ÇILDIRDILAR!”

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, haftalık olağan basın açıklamasını bugün il binasında gerçekleştirdi. İlk olarak İstiklal Marşı'nın kabulünün yıldönümünü kutlayan Ünlü, sözlerinin devamında, İYİ Parti İl başkanı Şanbaz Yıldız’ı eleştirdi. Ünlü, "Son günlerde MHP İl Başkanlığı üzerine yapılan saldırılar var. Biz özellikle Kocaeli'de sağduyunun hakim olmasın istiyoruz. MHP'ye söz söyleyenler önce kendisine baksın. Samimi olmadıklarını söyledim. Çıldırdılar" dedi.

"TERÖRİST CENAZESİNDE AĞLAYANLARLA"

CHP Milletvekili Gamze İlgezdi'nin İzmit'te Fatma Kaplan Hürriyet'in seçim ofisi açılışına katılmasını da hatırlatan Ünlü, "Terörist cenazesine katılarak tabut başında ağlayan sözde milletvekili Gamze İlgezdi ile kurdele kesenler kendilerine baksın. Terör cenazesinde ağlayanlarla kurdele kesmeyi Allah bize nasip etmesin. Ezan ıslıklanıyorsa buna cevap vermeyenler, PKK'ya terör örgütü demeyenlerle aynıdır. Her şey oy mudur? Bayrak inmez ezan susmaz diyemeyenler utansın" diye konuştu.

"KRALINIZ GELSE!"

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü'nün hedefinde son olarak CHP İzmit Belediye Başkan Adayı Fatma Kaplan Hürriyet vardı. Ünlü, "İzmit belediye başkan adayının, belediye işçilerini tehdit etmesi ve bugün çıkıp işçinin ekmeğiyle oynamayacağını söylemesi manidardır. Kralınız gelse işçinin ekmeğiyle oynayamaz. İşçinin tokadı sert olur. Siz kimsiniz ki işçinin ekmeğiyle oynayacaksınız?" şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 12.03.2019 18:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2019-03-13 12:56:03

T.C ibaresi neden zoruna gider bunuda anlatsınlar

Avatar
Turan Bozkurt 2019-03-13 09:55:07

Bir halt edecek ne gücün var ne yeteneğin ama esmesen'de gürle böylece gündemde kalırsın

Avatar
Tatar 2019-03-13 00:42:42

AND'ımız okullarda yasaklansın okunmasın diye hdp ile aynı oyu kullandınız çakma Mhp'li...

Avatar
Erdoģan 2019-03-12 23:56:17

Fatma hanım her konuşmasında özellikle hiç bir çalışanı ekmeğinden etmiyeceğini söylemesine raģmen böyle algı oluşturup yalan söylüyorsunuz ayıptır milleti böldünüz iyice.

Avatar
Engin 2019-03-12 23:09:52

Babalar biskevit evine gotüremiyor diyenler..Patates soğan domates yemeyin demeye başladılar...Kapatin partinizi oy falan yok sizlere. Milleti kandirdığınız yıllar geride kaldı..Yol yaptık köprü yaptık Osmangazi köprüsü kaç para biliyonmu Buraya kadar...Hesapta köprü yaptılar parasını millet ödüyor. .

Avatar
İzmitli 2019-03-12 22:37:08

Bu şahıs hangi vasıfla açıklama yapma gereği görüyor

Avatar
büyükşehir 2019-03-12 20:33:39

sen harbiden dayanılamaz iki yüzlü şahsiyetsiz bir yaratıksın .... bu ne şefef yoksunluğudur bu ne aymazlık ne adiliktir bi silkelen kendine gel bırak cebini ülke gidiyor alooooooooooooooo milliyetçi sözde vatansever anasını ağlattınız değer kalmadı satılmayan ülkede bi silkelen lan

Avatar
Tatanga 54 2019-03-12 20:25:23

Rüzgar yapma yalakalık yapıyorsun sizide barajlardan sandıkta biz kurtardık köpeklerde geçmişini unutma

Avatar
Cumhuriyet 2019-03-12 19:12:11

Çakma milliyetçi bak bugün peşinden koştuğunuz Recep Erdoğan Irakın kuzeyine Kürdistan diyor.Hey palyaço Türkmeneli ne zaman kürdistan oldu diye soracakmısın Tayyip efendine ve şürekasına.Senin aleni ajan olan artık ayakta duramayan genel başkanın soracak mı?Yok sormaz ve soramazsınız çünkü siz akp ülkeyi çökertirken akp ye manivela olmuş çakma milliyetçilersiniz.Megri megri habur sınır kapılarına,Dolmabahçe sarayına hiç girmeyeyim...Tamam mı boş adam bir kafe uğruna milliyetçiliği ayaklar altına alanlarlara haysiyetinizi satarsınız..

Avatar
Yakamozum 2019-03-12 18:57:43

İşiniz gücünüz yalan dolan çamur atmak .

Avatar
Gazi 4141 2019-03-12 17:52:18

Sen aydın ünlü niye şeker fabrikaları nın işcisi atılırken nerdeydin Sakarya tank palet fabrikasını devir ederken nerdeydin şimdi gündemde kalmak için uyuyup duruyorsun hele belediyeler özellikle izmit ve kandıra belediyelerini millet ittifakı kazanırsa en az 5 ismi başkanlara ben vereceğim bir nevzat doğanın akrabaları 2 Ünal KÖKENİN hanımı ve akrabası hadi bakalım sende engelle izmit sanatı kaldı

Avatar
İzmitli yerli 2019-03-12 17:00:44

Sen kimsin seni kale alan varmı ünsüz boşuna çamur atmayın gördük sizi mecliste EYT li olarak size oy yok bunu bilin bizimle olanın yanındayız sizi sandığa eyt gömecek merak etmeyin kıvraklara oy moy yok.

Avatar
Vatandaş 2019-03-12 16:55:52

Gözlük spor kel sen ne içtin öyle neyin kafasını yaşıyorsun mendebur sesini çıkarma

Avatar
Murat 2019-03-12 16:18:13

Cok konusma yiyorsa Katara satılan tank palet fabrikasını konus varsa cesaretin çözüm sürecinde akp dediklerini unutmadik

Avatar
Çiçeroo 2019-03-12 16:11:05

Boş konuşuyor, milleti iyice kendinizden soğuttunuz.. Size biraz sevgi besleyenler şimdi nefret ediyor, bunları bilin!!.

Avatar
Melih 2019-03-12 15:49:36

Ününü yitirmemişmiydin?Nedir bu çabalar?

Avatar
Milli And 2019-03-12 15:09:44

Düğünü bu yapıyor,gerdeğe başkası giriyor.Yahu ne soyası adamsın sen..

Avatar
Ülkücü 2019-03-12 14:58:06

Kimse bu başkanın açıklamalarına yorum yazmasın. Gündemde kalmak için kendi çapında eğlenip dursun.

Avatar
??? 2019-03-12 14:49:44

Bu kim ? neden haberini yapıyorsunuz ? bizim zamanımızı bunun için harcıyorsunuz ?

Avatar
Çoşkun 2019-03-12 14:38:07

şeker fabrikalarını kapatıp işçileri kapının önüne koyan akpnin ihanet ortağı ağzında salya herkese saldırıyor.

Avatar
AHMET 2019-03-12 14:33:44

sayın ünlü
ittifak kurdugun partinin geçmişte diyarbakırdaki açılışı kimlerle yaptığını unuttun galiba....

banner354

banner820

banner831

banner824

banner599

banner328

banner482