banner783
banner598
18 Ocak 2019 Cuma 16:32
Ünlü: Gönül rahatlığı ile oy vereceğiz
banner728
AKP İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül, bugün MHP İl Teşkilatını ziyaret etti. Gönül’e ziyarette AKP İzmit İlçe Başkanı Ali Güney, AKP İlçe Kadın Kolları Başkanı Betül Yazıcı, İlçe Genlik Kolları Başkanı Aykut Çağlayan, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan ve AKP İl Başkanı Abdullah Eryarsoy eşlik etti. Burada konuşan Ünlü, “Devlet Bahçeli’nin yol arkadaşı isek bize 31 Mart seçimini Sibel Hanım’a kazandırmak düşer” ifadelerini kullandı.

“BAYRAĞI SİBER HANIM’A DEVEREDECEĞİM”

Ziyarette ilk sözü alan AKP İl Başkanı Abdullah Eryarsoy, “Bundan sonra hep beraber güzel bir süreç yaşayacağız. En güzel destek cumhur ittifakından gelecek” şeklinde konuştu. Ardından İzmit Belediyesi Başkanı Nevzat Doğan söz alarak, “Gönül birliği, kader birliği yaptığımız daha önemlisi memleket davası yaptığımız bir yolda yürüyoruz. İzmit’imiz için buradayız. 10 yıl sonra bayrağı Sibel Hanım’a devredeceğim. İzmit’e kadın eli değecek ama AK kadın eli değecek. Ben çok daha güzel noktalara getireceğine inanıyorum. MHP olarak Cumhur İttifakında son derece uyumlu samimi bir şekilde davamız için çalışıyoruz” dedi.

GÖNÜL ŞU İFADELERİ KULLANDI

Sonrasında ise Sibel Gönül bir konuşma yaptı. Gönül, şunları kaydetti: “Cumhur ittifakına olan bağlılığımı ifade etmek istiyorum. Bu süreçte yaptıkları çalışmalardan dolayı çok teşekkür ediyorum. Yaptığınız açıklamadan dolayı da bir teşekkür ziyareti yapmak istedik.”

Son olarak sözü alan Aydın Ünlü ise “Öncelikle şunun altını çizmek isteriz; Cumhur ittifakına inanan bir partiyiz. Evet MHP’nin adayı yok hepsi AK Parti adayı ve gönül rahatlığı ile oy vereceğiz. Devlet Bahçeli’nin yol arkadaşı isek bize 31 Mart seçimini Sibel Hanım’a kazandırmak düşer. İzmit’i beraber yöneteceğiz söylemi ile lafı icraata dökeceğiz. Saha çalışmalarında da ne kadar ciddi ve iddialı olduğumuzu herkes görecek. Bizim aramızda fitne fesatlara izin vermeden Cumhur ittifakının kazanması için mücadele edeceğiz. Başaracağımıza inanıyoruz. Millet ittifakı kaybedecek. Tecrübelerim var biliyorum. Cumhur ittifakının ruhunu hiç kimse bozamayacak. Bu ruhu bozmamak adına bu birlikteliği gösterdiğimiz sürece onlarda yıkılıp gidecek” dedi. Gönül, MHP İl Teşkilatından sonra İlçe Teşkilatına da ziyarette bulundu.





Son Güncelleme: 19.01.2019 09:11
Anahtar Kelimeler:
RahatlıkAydınÜnlüMHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İzmitli milliyetçi 2019-01-20 23:00:50

Benim oyum Fatma Kaplan Hürriyete partisi için değil kadın bir sene öncede sahada insanların derdine çare arıyordu şimdide seçim davası gütmedi hiç bir zaman

Avatar
Asabı bozuk adam 2019-01-19 10:53:39

Ünlü bey, 56 yaşındayım 18 yaşımdan bu yana MHP ye oy verdim. Biz MHP ye oy verdigimiz için hiç utanmamıştık. Sizi MHP nin temsilcileri olarak görmüyoruz. Tarih sizi davasına ihanet etmiş kişiler olarak not düşecektir.

Avatar
Türk Titrer 2019-01-19 10:46:28

1972 yılından beri Ülkü ocaklarına kayıtlıyım hiç bir seçimde başka partiye oy vermedim şimdi sizin gibileri fırıldakları palazlandırdığım için vicdan azabı çekiyorum. Sen gönlün kimi çekiyorsa ona verebilirsin mal senin . Bu sefer benden MHP'ye ilk defa oy yok.

Avatar
Türk Titrer 2019-01-19 10:41:16

Siz Siyasetçisiniz menfaat işlerine dalıp Türklüğünüzü unuttuğunuz için gönül rahatlığıyla Arapçı AKP'ye oy verebilirsiniz ama içinizde hala bir çok Türklüğünü unutmamış gerçek BOZKURTLARIN size katılıp oy vereceğini hiç sanmıyorum.

Avatar
orhan gazi 2019-01-19 10:14:37

Gönül rahatlığı ile ancak sen verirsin.Gerçek MHP liler ve ülkücüler Tayyip erdoğanın kuyruğuna takılanları af etmeyecek.Bununda böyle bilin.

Avatar
hasan gezer 2019-01-19 09:46:46

Umuttepeye çöp fabrikası gündemde olduğu sürece işiniz zor

Avatar
asi 2019-01-19 09:11:19

sayın ünlü siz il binasımda 15 kişisiniz biz izmit sokaklarında binlerce tabanız sen ver sıkıntı yok bizim adımıza konuşma

Avatar
izmitli 2019-01-19 02:18:15

komik bunlar ..... parka götursunler bunları

Avatar
Körfez 2019-01-18 22:16:26

Hanı en az 3 belediye istiyodun ne oldu ahkam kesiyorum yalama

Avatar
Latife Hatipoğlu 2019-01-18 20:06:49

Allahım tiplere bak, sonra bir de oy ver...

Avatar
Musa Sert 2019-01-18 20:03:15

Siber Hanım????? Az saygı ve intizam lütfen. Ünlü, sen kime vereceksen ver biz vermeyeceğiz :) Bu adamı haber yapmayın.

Avatar
CCC 2019-01-18 19:55:13

Sen verebilirsin ama gerçek ülkücüler asla oy vermeyecek.

Avatar
Ersoy 2019-01-18 18:34:29

Amcalar abiler teyzeler ablalar kime oy veriyorsunuz bırakın ya bu sefer de bana oy veriniz:))))))))

Avatar
Ömer 2019-01-18 17:37:44

Zamlar Milletin belini bükmüş, millet aç işsiz. Türkiyeyi Milleti yok etmek için amerika-israilin emriyle biraraya gelmiş Vatan haini ihanet ittifakısınız.

Avatar
Lemi 2019-01-18 17:22:18

ameika-israil kuklası iktidar ve CIA ajanı devlet bahçeli taraftarları

Avatar
Alpaslan 2019-01-18 17:21:10

Ünlü,yağ çekmekten usanmadın mı? Ülkücü olupta sizlerin ağzına bakanın Allah B ..... versin. Sizin çıkarlarınız için mi uğraşacağız. Maalesef biz artık İyi partiye oy vereceğiz. Akp ye geçin siz ,çıkarcı herifler. İş aldın mı akp den oraya bak.

Avatar
Mehmet 2019-01-18 16:59:10

Sen vericanda başkası

banner354

banner820

banner630

banner733

banner781

banner599

banner328

banner482