banner768
banner598
banner749
27 Nisan 2018 Cuma 09:30
Tecrübeli genç isim İYİ Parti’den aday
banner728
İYİ Parti’nin genç ve siyaseten tecrübeli iş adamlarından olan, STK ve odalarda aktif rol alan Haluk Tamyüksel, İYİ Parti İzmit İlçe Siyasi İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcılığı görevinden istifa ederek milletvekili aday adayı olduğunu açıkladı. Geniş bir kesim tarafından tanınan ve sevilen Tamyüksel’in aday adaylığı büyük ilgi gördü. İstifaların son günü olan dün istifa eden İzmit doğumlu 35 yaşındaki siyasetçi Tamyüksel, geçmişte de hem İzmit, hem de İzmir’de Demokrat Parti ve MHP’de siyaset yaptı. Kocaeli’de Konak Emlak ve İnşaat Firması’nı işleten Tamyüksel, Ülkü Ocakları’nda yetişen bir isim. Değişim hareketi ile birlikte MHP’den ayrılan ve İzmitli Meral Akşener’in safında yer alan Tamyüksel, doğup büyüdüğü Kocaeli’ye hizmet etmek için “Ben de varım” dedi.

HALUK TAMYÜKSEL KİMDİR?
1983 İzmit doğumlu. İlk ve ortaokul gibi liseyi de İzmit’te tamamladı. Kocaeli Anadolu Lisesi’nden mezun oldu. Ardından Ege Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı bölümünü bitirdi. Ülkü Ocaklarında yetişip, 2005-2007 arasında Demokrat Parti İzmir İl Gençlik Kolları Başkanlığı, 2007’de İzmit Genç Siyasetçiler Birliği Başkanlığı yaptı. 2009'da MHP’den İzmir’de belediye meclis üyesi adayı oldu. 2011'de Kocaeli’ye döndü ve Konak Emlak&İnşaat firmasını kurarak ticarete atıldı. 2014'ten bu yana Kars Ardahan Iğdır Sanayici ve İşadamları Derneği yöneticiliğini yürütüyor. Geçen dönem de Ahmet Pekin’le ile birlikte Kocaeli Emlakçılar Odası Denetim Kurulu Üyeliği yaptı.



Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meltem 2018-04-28 14:16:52

dürdane hanım neden bukadar taktınız haluk bey sadece aday adayı sızde aday olun dıcem ama sıyasetten pek anladıgınızı dusunmuyorum 1.5 yıl oncesı ıcın fatagraf gostermesını istıyorsunuz yenı kurulmus bır partı baskanıyla hangi aday adayı olan milletvekili gördünüz resmi olan adı ustunde yenı kurulan bır parti ve bu partıyı destekleyen insanlar milletvekil aday adayı olmak için gecmıse donuk fotografı olması zorunlu degıl bilgili siyasetten anlayan ve eğitim düzeyi yuksek olması yeterlidir ilk etapta insanlara güzel dilekler iletmek varken yargılamanız cok sacma sizin haluk beyle kisisel bir sıkıntınız var kesın o yuzden karalamaya calısıyorsunuz çok çalısın belki sizinde olur.

Avatar
Muhsin 2018-04-28 14:05:19

Gençlerin önü açılmalı ki Ülkemiz daha iyi ve güzel yerlere gelsin kendi menfaatini düşünen kişilerden ülkemiz bir kurtulsun..Haluk kardeşimizi çok iyi tanımasakta aldıgımız duyumlara ve referanslara binayen bu işlerde tecrübeli bilgili olduğu kararındayım.Herkes igneyi önce kendisine sonra baskasına batırmalı bence çamur at izi kalsın denmemeli..Bu yolda Haluk başkana basarılar diliyor hayırlısıyla bu yoldan Alnı ak bir şekılde çıkmasını temenni ediyorum .Türkiye sizin sayenizde IYI olucak..ihtiyacı. Olduğu heran yanındayız kardeşim

Avatar
Akmillet 2018-04-28 11:12:22

Haluk kardeşimiz on numara beş yıldız yanlışı olmayan bir insan inşAllah olur vekil memlekete faydası olur

Avatar
Nur 2018-04-28 10:43:56

Durdane hanım okuduğunu iyi anla ..sen emlak mesleğini çok basite almışsın..herhalde kuyruğun sıkıştı

Avatar
Fadime 2018-04-28 00:50:02

Dürdane hanım bu bilgilere sahip isen Haluk beyin çok yakınındasın ...Haluk Tamyüksel lı bence çok iyi bilmiyorsun eksik lerin var Peyzaj mimarı olduğundan haberin yok..emlak mesleğini hafife aldığınıza göre bi kuyruk yaranız var...bunlar genç dinamik gençler ..cesaretin varsa git sende aday ol

Avatar
Fadime 2018-04-28 00:39:22

Dürdane hanım benim tanıdığın Haluk Tamyuksel 13 yaşından beri siyasetin içind e . 13 .yaşından 18 yaşına kadar ülkü ocaklarında...18 yaşından sonra İzmir demokrat parti il gençlik kollarında başkanı. O genç yaşında belediye meclis üyeliği..istersen haberde yazan yazıyı tekrar okumani tavsiye ederim.... yoksa bi yaranıźmı var...ben sana isteğin resmi yollayayım... Yürü ArkadaşIm can dostum Haluk Tamyüksel...

Avatar
savaş @Dürdane 2018-04-27 17:04:00

Dürdane Hanım düğünü Kasım 2016'da oldu.Müsavat Dervişoğlu'nun Mhp il başkanlığı döneminde siyasette aktif olarak rol aldı.Kaldı ki bugün İyi Parti'den milletvekili adayı olacak ya da açıklayan hangi milletvekili adayın Akşener'le resmi var ? Resim ile iş bitecekse çıkartsın koysun o da resimleri.Ben şahsen kendisini tanıyorum ve siyasete bakış açısı sizin düşündüğünüz gibi değil,hangi toplantısına katıldınız da kendisini dinlediniz? Kendisini nerden tanıyorsunuz da kelepir arsa bina peşinde diyorsunuz ? Ayrıca eşinin değil kendisinin nikah şahidiydi Akşener Müsavat Dervişoğlu ile birlikte.İyi partinin kuruluş sürecinde Ankara'da ve Genel Kurul sürecinde Ankara'da önemli görevlerde bulundu.Keşke size gösterebilecek imkanımız olsa da kendisinin resimlerini size gönderebilsek

Avatar
Ali Osman KARA 2018-04-27 14:51:32

Tecrübe bu gençlerin özgüvenleri ile yola çıkmaları sonucu oluşur.. Onları teşvik ve motive etmek biz büyüklerin borcudur.. Unutmamalıyızki bu Ülkenin geleceğini bugün tecrübesiz dediğiniz gençlere emanet edeceğiz.. Ben kardeşimizi özgüveninden dolayı tebrik ediyor.. Hakkında hayırlısını temenni ediyorum..

Avatar
Dürdane 2018-04-27 13:46:54

Savaşcım tamam İYİ partinin kuruluşu 5 ay oldu ama öncesi genel başkan adaylık süreci 15 temmuz sonrası hadi seni kırmayalım 1,5 yıl öncesi akşenerin yanında olduğuna dair bir resim koysun facabookuna

Misafir Avatar
savaş 2018-04-27 17:04:00 @Dürdane

Dürdane Hanım düğünü Kasım 2016'da oldu.Müsavat Dervişoğlu'nun Mhp il başkanlığı döneminde siyasette aktif olarak rol aldı.Kaldı ki bugün İyi Parti'den milletvekili adayı olacak ya da açıklayan hangi milletvekili adayın Akşener'le resmi var ? Resim ile iş bitecekse çıkartsın koysun o da resimleri.Ben şahsen kendisini tanıyorum ve siyasete bakış açısı sizin düşündüğünüz gibi değil,hangi toplantısına katıldınız da kendisini dinlediniz? Kendisini nerden tanıyorsunuz da kelepir arsa bina peşinde diyorsunuz ? Ayrıca eşinin değil kendisinin nikah şahidiydi Akşener Müsavat Dervişoğlu ile birlikte.İyi partinin kuruluş sürecinde Ankara'da ve Genel Kurul sürecinde Ankara'da önemli görevlerde bulundu.Keşke size gösterebilecek imkanımız olsa da kendisinin resimlerini size gönderebilsek

Beğenmedim! (0)
Avatar
Savaş 2018-04-27 11:54:45

1.si Meral Hanım Haluk Bey'in düüününde şahitlik yapmadı.İyi Parti kurulalı 10 yıl oldu da biz mi bilmiyoruz Dürdane Hanım ? Partinin kurulışu zaten 5 ay,Haluk Tamyüksel'i tanımadan daha önce siyasette nerde ne şekilde görev aldığını bilerek yorum yapın.Zira bilmiyorsanız boşunuza nefes tüketmeyin.2005-2007 arasında Demokrat Parti İzmir İl Gençlik Kolları Başkanlığı, 2007de İzmit Genç Siyasetçiler Birliği Başkanlığı yaptı. 2009'da MHPden İzmirde belediye meclis üyesi adayı oldu.

Avatar
Berkun 2018-04-27 11:49:17

Adam gibi adamdır adil bir insandır efendidir.
Doğru karar kardeşim seninleyiz her zaman yanındayız.

Avatar
Suat Taner 2018-04-27 10:08:30

Bu kardeşimiz iyi partinin kurulduğu günden önce sayın Akşenerin her hangi bir etkinliğinde bulunduğuna dair bir resmini yayınlasın o zaman diyecem Akşenerin yol arkadaşı tamyükselin yaptığı siyaset armut piş ağıma düş

Avatar