banner768
banner598
20 Mayıs 2018 Pazar 15:23
SP’nin mitingine öyle bir sanatçı geliyor ki?
banner728

24 Haziran seçimlerine yönelik ciddi çalışmalar yapan Saadet Partisi’nin Kocaeli’deki miting tarihi belli oldu. 2 Haziran’da saat 17.00’de İzmit Perşembe Pazarı Meydanı’nda gerçekleştirilecek olan mitinge, Saadet Partisi’nin Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Adayı Temel Karamollaoğlu katılacak. Öte yandan parti yetkililerinin mitingde konser vermesi için Haluk Levent ya da Grup Abdal’ı getirteceği iddia edildi. Konserle ilgili kesin açıklama yapılmazken konunun ilerleyen günlerde netleştirileceği tahmin ediliyor. Saadet Partisi’nin Kocaeli mitingine 10 binlerin katılımı bekleniyor. Saadet Partisi ilginç ve başarılı işlere imza atıyor.

Son Güncelleme: 20.05.2018 20:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali Çağıl 2018-05-21 06:16:51

Saadet Partisinin belirgin vir çizgisi vardır.. Maksat iğdiş ermek Ama Durduyan bunu başaramayacaktır. "Durduyanın" Yani Oğuzhan Asiltürk bilinen adıyla Akrabası Temel in, Abdulla Gül flortüyle Fetö bağlantısı ve HDP politikasıyla ERBAKAN çizgisini bozma hesabındadır. BAŞARAMAYACAKLAR!

Avatar
Kocaeliii 2018-05-21 03:41:33

Bu adama olan sempatim her geçen gün artıyor gelde dinleyelim seni şirin baba sen nerdeydin yıllardır

Avatar
Cellat29 2018-05-21 02:33:27

La zenci doğru önüne geçen herkesi ezip geçiyor karşısina çıkmaya Cesaret bile edemiyosunuz tenekelerindeki OYLAR SONUNA KADAR TEMEL REİS e bi mhpli olarak söylüyorum...

Avatar
Ahmedo 2018-05-20 23:28:50

Merakla bekliyorum son zamanların en gözde siyasetçisini

Avatar
Ruhi @Confiçyüs 2018-05-20 22:01:15

Tayyip erdoğanı ve akpyi çok iyi anlattın. Tebrikler

Avatar
Arap Donlu Kadri @Zenci musa 2018-05-20 21:42:49

lan akp dallaması gel senide sahneye çıkaralım senide artiz yapalım ağlama

Avatar
Server tansel 2018-05-20 20:20:39

Saadet partisinin durusuna çıkışina ve adımlamalarına saygi duymak gerekiyor..kendilerini tebrik ediyorum ... Sivas Katliamı ile ilgili ciddi bir öz elestiri yaparsa sayin genel başkan tam bir lider olabilit..

Avatar
Zenci musa 2018-05-20 17:42:02

Beraber okulda namaz kılan çocukları çekerler.Irtica ararlar.

Avatar
Confiçyüs 2018-05-20 17:16:10

Bu millete KÜRT,TÜRK ,ALEVİ ayırımı yapma....
Emperyalizme FEÖŞ e uşaklık yapma
,Hayin oğlu hayin olma .90 yıllık asimileyi,inkarı bırak.
İnsan ol insan...

Misafir Avatar
Ruhi 2018-05-20 22:01:15 @Confiçyüs

Tayyip erdoğanı ve akpyi çok iyi anlattın. Tebrikler

Beğenmedim! (0)
Avatar
milletin ittifakı 2018-05-20 16:42:57

zoruna mı gitti miilettin megri megri he gerisini siz anlayın

Avatar
sp li 2018-05-20 15:56:09

zorunamı gitti zenci musa. ne yapsaydı yani yalaka yandaş pkklı iboyumu getirseydi

Avatar
Zenci musa 2018-05-20 15:53:57

Temel freni boşalmış kamyon gibi başaşağı gidiyor. Uğur Dündar ile Ruşen Çakır da olabilir.

Misafir Avatar
Arap Donlu Kadri 2018-05-20 21:42:49 @Zenci musa

lan akp dallaması gel senide sahneye çıkaralım senide artiz yapalım ağlama

Beğenmedim! (1)

banner761

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482