banner783
banner826
banner840
banner828
18 Şubat 2019 Pazartesi 23:17
Sibel Moralı’ya büyük şok!
banner728

Körfez Ticaret Odası eski Başkanı Sibel Moralı, AKP Körfez Belediye Meclis üyesi aday listesinde kendisine yer bulamadı. KTO Başkanı Recep Öztürk'ün de referans olduğu Moralı'nın listeye girmesine kesin gözüyle bakılıyordu ancak Moralı, son anda liste dışı bırakıldı. Sibel Moralı aynı zamanda 24 Haziran seçimlerinde milletvekili aday adayı olmuş ve listeye girmemişti.

Son Güncelleme: 19.02.2019 00:18
Anahtar Kelimeler:
Sibel Moralı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ender 2019-02-19 11:11:50

siyasette dakikalar önemlidir.Ayrıca meclis üyesi olmamakla anneliğin ne alakası var?
demek ki tepkiler dikkate alınmış.iyi de olmuş. halkın vicdanı rahatlamış oldu.

Avatar
şakire cevap 2019-02-19 11:02:51

siyasette 1 saat bile önemlidir.açıklama emek vermemiş olması ,partinin aldığı tepkiler sibel hanımın oy potansiyelinin olmadığının anlaşılması olabilir.siyaset bu son dakika bile değişebilir

Avatar
Şakirin defterinden 2019-02-19 10:44:50

Bir bayana ve bir anneye yapılabilecek en büyük hakarettir. Son akşama kadar listede 2. sırada olduğunu bizzatihi belediye başkan adayının kendisine iletmesine rağmen listeden çıkartılmasını Başkan adayı ve İlçe başkanının çok haklı gerekçeleri ile kamuoyuna sunması icab eder.. Bekliyoruz.... daha 38 gün var...

Avatar
ak gönüllü 2019-02-19 10:25:07

superr oldu

Avatar
emektar 2019-02-19 09:34:13

TEK ÖZELLİĞİ TESADÜFEN 1 YILLIK TİCARET ODASI BAŞKANLIĞI.
EĞİTİM,DONANIM EKSİK.GÖRSELLİK İYİ AMA.SANIRIM AÇIKÖĞRETİMİ HENÜZ BİTİRMEDİ.AK PARTİYE EMEK VEREN ONCA İNSAN VARKEN SİBEL HANIMIN LİSTEDE OLMAMASI ÇOK ADALETLİ BİR DURUM.

Avatar
Körfezli 2019-02-19 09:10:59

kesinlikle doğru karar.sibel hanım meclis üyesi olsa kul hakkı olurdu.

Avatar
YARIMCALI 2019-02-19 08:32:09

SİBEL HANIM SİZİN AKP DE NE İŞİNİZ VAR SİZ SİYASETİ İYİ PARTİDE YAPMALISINIZ KIYMETİNİZİ ORASI BİLİR BİR DOST TAFSİYESİ

Avatar
Ak partiliHi 2019-02-19 07:25:20

Hiç sürpriz değil.Korfeze ne emeği olmuş? Ak Partiye ne emeği olmuş? Korfe z halkı 15 temmuzdan sonra her gece meydanlarda iken bir kere meydanlara cikmismi? Körfez halkında ne emeği var? Eğitimi nedir? Kısa süre seçilmeden ticaret odası başkanlığı yapmakla olmuyor bu işler.Herkesin tepkisi ses getirdi.

banner354

banner820

banner831

banner824

banner846

banner599

banner328

banner482