banner783
banner598
12 Şubat 2019 Salı 12:15
Sibel Gönül, kazanırsa o ismi başkan vekili yapacakmış!
banner728

Adalet ve Kalkınma Partisi İzmit Belediye Meclis üyesi listesi, son anda değişiklikler yapılmazsa kesinleşti. Listede sürpriz isimler yer alırken AKP İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül’ün olası seçim zaferinde belediye başkan vekilliğine hangi ismin getirileceği merak konusu oldu. AKP kulislerinde öne çıkan bir isim var. Bu isim meclis üyesi listesinde üçüncü sırada yer alan eski Fazilet Partisi meclis üyesi, eski İl Genel Meclis üyesi, AKP kurucu İl Yönetim Kurulu üyesi ve eski İl Başkan Yardımcısı Fikret Hocaoğlu… Sibel Gönül’ün, bıçak sırtı olan seçimi kazanması durumunda Hocaoğlu’nu belediye başkan vekili yapmayı düşündüğü öne sürülüyor.

Son Güncelleme: 12.02.2019 13:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KOMANDO 2019-02-15 02:11:30

NASIL OLSA KAZANAMAYACAK KAFANIZI YORMAYIN.FATMA KAPLAN HÜRRİYET SEÇİMİ AÇIK ARA KAZANACAK.BAKIN KEYFİNİZE İZMİTİMİZE HAYIRLI OLSUN.

Avatar
mbzyılmaz 2019-02-12 19:10:14

fikret abi sen her şeyin en güzeline layıksın,sen herkesten çok hakedenlerden birisin.ancak İbrahim kılıç,ersin Alpaslan varsa kusura bakmayın oy vermem ve verdirmem bu listeye yeminim var.sana anlatayım dedim ama sende dinlemedin beni.telefonuma bile çıkmadın.eğer bu liste doğru ise sakın beni aramayın.doğru değilse buyur başım üzerinde yerin var.beytül mala el uzatanlara ben oy vermem,hele sen selam bile vermezsin biliyorum.sana başarılar dilerim.

Avatar
Akp 2019-02-12 17:43:26

Yakışır fikret başkana

Avatar
Akp 2019-02-12 17:43:04

Yakışır fikret başkana

Avatar
ERDOĞAN BAYRAKTAR 2019-02-12 16:12:27

FİKRET HOCAOĞLU İZMİT LİLERE HAYIRLI OLSUN TEMİZ BİR SİSAYETCİDİR HER GÖREV YAKIŞIR

Avatar
Süleymancılar 2019-02-12 15:59:57

asysel başgana söz vermişti sibel hanım fikret nerden çıktı.

Avatar
Şinasi 2019-02-12 13:06:25

İçinde "MİLLET" YOK. Hep kendi yandaşlarına şov yapmak var, Halktan kopmuş halkı kendi kölesi gibi gören emrettiğinde oturup kalkacak köle olarak gören rantçı akpliler 31 martta hakettiğiniz cevabı alacaksınız

Avatar