banner783
banner598
21 Ocak 2019 Pazartesi 01:32
Sibel Gönül, Cedit’i resmen engelledi! Tepki büyük
banner728
İzmit’in merkez mahallelerinden olan ve 7 binin üzerinde vatandaşımızın yaşadığı Cedit Mahallesi’nde başlatılan kentsel dönüşüm projesi, mahalle halkını mağdur etti. Ve İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, halkın tepkisini görmezden gelmeye devam ediyor. Görünen o ki AKP’nin İzmit Belediye Başkan adayı Sibel Gönül de Cedit Mahallesi sakinlerinin tepkilerine kör ve sağır. Bugün yaşanan gelişme, bunu açıkça ortaya koydu. Cedit Mahallesi Dayanışma Platformu’nun sosyal medya hesabından Sibel Gönül’e bir mesaj gönderildi ve Gönül, bu mesajı gördü ancak cevap dahi vermeden platformu engelledi. Sibel Gönül’ün bu davranışı sonrası öfkelenen platform, yaşanan bu gelişmeyi ekran görüntüsü ile paylaştı ve üzerine şu notu düştü: “An itibariyle İzmit Belediye Başkan adayı Mimar Sibel Gönül tarafından engellenmiş durumdayım. Demokrasi bunların yanından bile geçmemiş. Eleştiriye kulakları kapalı, sadece yandaşların yorumları duruyor. Eleştirenlerin tamamı siliniyor ya da engelleniyor.”

Sibel Gönül’e platform tarafından atılan mesajda bir serzeniş ve çözüm arama çabası var, engel gerektirecek bir hakaret de söz konusu değil. Platform, AKP Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan adayı Tahir Büyükakın tarafından dikkate alınırken Sibel Gönül tarafından engelleniyor. Cedit Mahallesi gibi AKP’ye yoğun oy çıkan bir mahallede halkın evlerine değerinin altında bir rakam biçilmesi ve buna gösterilen tepkileri görmezden gelmek ve üstüne engellemek 1 oyun bile değerli olduğu İzmit’te AKP için siyaseten intihardır.

Cedit Mahallesi Dayanışma Platformu Başkanı Ayhan Şenyiğit, daha önce basına yaptığı açıklamada, “İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan bizlerle yaptığı toplantılarda bizim mağdur olmayacağımıza ve evlerin değerinin verileceğine dair söz verdi. Fakat sözünü tutmadı. Bu Cedit Mahallesi’nde yapılması planlanan kentsel dönüşüm için devletin katkısı sağlanmalıdır. Buradaki insanların gelirleri eşit değil. İnsanlar normalde burada otururken aidat ödemiyor. Fakat kentsel dönüşüm sonrası aidat ödemeye başlayacak. Kredi ödemeye başlayacak. Bu insanlar bu kadar yükün altından kalkamaz. Amaçları bizleri buradan uzaklaştırmak olacak. Başkandan tek ricamız bu projeyi buradaki insanlara rağmen değil, buradaki insanlarla birlikte yapmalıdır. Biz zor duruma düşeceksek önce belediye ye gideriz. Olmadı Ankara’ya kadar gideriz” demişti. Ancak tüm bu uyarıları dikkate almayan Doğan’dan sonra Sibel Gönül’ün de tavrı belli oldu. Sibel Gönül, sosyal medya konusunda biraz amatör, 12 Ocak’ta bu mecraya giriş yaptı. Sosyal medyasını bizzat kendisi mi yönetiyor, yoksa kurduğu bir ekip mi bu işi yürütüyor bilmiyoruz. Bilinen tek bir gerçek var ki Sibel Gönül’ün şahsına ait sayfada bir mahallenin mağdur kesimini temsil eden bir platform, engellendi.




Son Güncelleme: 21.01.2019 09:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-27 21:30:52

Aktrollere birkez daha milletimizi yanıltmak için her yolu deneyen karakterleri,kelimeleri ve bıyıklarıyla her ortamda kendilerini belli ettiklerini ifade eder,TOPLUMUMUZA BU ZİHNEYETTEKİLERİ HAKETTİKLERİNİ verdikleri için birkez daha teşekkür ederim.

Avatar
Mert Zenciyeçoksert @Zenci musa 2019-01-21 20:00:17

Turşu Musa, bu haberi oku. Oku da için ferahlasın. Cehaletin tavan yaptığı herif. http://www.haberci53.com/siyaset/rizeli-eski-vekil-ak-parti-kadin-kollari-genel-baskanligindan-istifa-etti-h20534.html

Avatar
Zenci Musa 2019-01-21 19:58:56

Sevgili büyüklerim kçüklerim önce hepinizden özür dilerim bir süredir bu gazetede yaptığım olumsuz haberler konusunda. Gerçekten iyi bir şey yaptığımı düşünürken sevgili Azize Sibel Gönül ablamızın önce doğum yeri sonra aslen nereli olduğu ve kardeşleri ile ilgili bilgiler aldım. Hacıhasan Mahallesi ne 1967 yılında gelmişler mesela. Herkez hakkını helal etsin ne olur, Fatma ablanın da hakkına girdim.

Avatar
Musa Sert 2019-01-21 19:53:44

Lan ırkçı musa, Sibel İstanbul doğumlu ve Rizelidir. Zeki Aygün Rizeli, İbram Trabzonlu, Nevzo Gümüşhaneli, bir tek sana Fatma Kaplan Hürriyet'in Tekirdağlı olması mı dokundu? Alçakça memleketler üzerinden insanları ayrıştırma, sen kimbilir nerelisin? Çıkmışsın ırkçı herif, memleketçilik üzerinden ahkam kesiyorsun. Senden olsa olsa çamaşır suyunda beyazlatılmış zenci olur, o da Michael Jackson'a benzer.

Avatar
ALİ @ALİ 2019-01-21 17:09:34

Ak PARTİLİ DEĞİLİM VE NEVZAT DOĞANDANDA HİÇ HAZ ETMEM BU PROJEDE İLKTEN BENDE KARŞIYDIM AMA MANTIKLI GELDI BEN BU PROJE BITTIKTEN SONRAKİ MAL VARLIĞIMA FİYATINA BAKARIM BENIM EVIME KIRACI GELMIYO BEGENMIYO AMA ILERDE HER TÜRLÜ KIRACI DA BULURSUN DEĞERİNDEDE KİRALARSIN İSTİYEN VERMEZ İSTİYEN VERİR &68 LİK KISIMA SAYGI GÖSTERMEK ZORUNDASINIZ BU PROJEYİ HİÇ KİMSE İSTEMİYORMUŞ GİBİ LANSE EDEMEZSİNİZ BENİM MALAEMDE BİR KİŞİ BİLE KALMADI EVİNİ VERMEYEN HAYLA İNSANLAR İSTEMİYO DİYOSUNUZ !!!

Avatar
Veliahmetli 2019-01-21 17:05:54

Direnin komşular bizide sizin gibi Yapma ya çalışıyorlar..İlk tokadı seçimde vuralım..

Avatar
Ulvi @ALİ 2019-01-21 15:31:39

Yalan konuşma. Riskli alan yalanıyla insanları kandırıp ellerinden ucuza evlerini alan rantçıların sözcülüğünü yapma. Mahallenin asayiş sorunu varsa iktaidardaki akp ne iş yapar. Senin dediğin bölgede evlerini suriyelilere evini kiralayanlara bak kim akpli olduğunuda yaz buraya. Suriyelilerden şikayetçiysen Recep Tayyip Erdoğana ilet. Türkiyedenin her yerinde olduğu gibi Suriyelilker buraya kendi istekleriyle gelmedi.40 milyar dolar para ödedi bu millet suriyileiler için. Suriyeliler içim şikayet etmeye hiçbir akplinin hakkı yok.

Avatar
ALİ 2019-01-21 14:02:41

&68 İ imza attı bu proje için bekliyor siz neyin haberini yapıyosunuz bir gün gelin ceditte oturun arabanızı çizsinler kediler tırmalasın sarhoşlar dan rahat bulama serserıler cirt atsın surıyelıler dolsun biz böyle biyer istemiyoruz huzur istiyorum bir an önce yeni projenin hayata başlamasını istiyoruz

Misafir Avatar
ALİ 2019-01-21 17:09:34 @ALİ

Ak PARTİLİ DEĞİLİM VE NEVZAT DOĞANDANDA HİÇ HAZ ETMEM BU PROJEDE İLKTEN BENDE KARŞIYDIM AMA MANTIKLI GELDI BEN BU PROJE BITTIKTEN SONRAKİ MAL VARLIĞIMA FİYATINA BAKARIM BENIM EVIME KIRACI GELMIYO BEGENMIYO AMA ILERDE HER TÜRLÜ KIRACI DA BULURSUN DEĞERİNDEDE KİRALARSIN İSTİYEN VERMEZ İSTİYEN VERİR &68 LİK KISIMA SAYGI GÖSTERMEK ZORUNDASINIZ BU PROJEYİ HİÇ KİMSE İSTEMİYORMUŞ GİBİ LANSE EDEMEZSİNİZ BENİM MALAEMDE BİR KİŞİ BİLE KALMADI EVİNİ VERMEYEN HAYLA İNSANLAR İSTEMİYO DİYOSUNUZ !!!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Ulvi 2019-01-21 15:31:39 @ALİ

Yalan konuşma. Riskli alan yalanıyla insanları kandırıp ellerinden ucuza evlerini alan rantçıların sözcülüğünü yapma. Mahallenin asayiş sorunu varsa iktaidardaki akp ne iş yapar. Senin dediğin bölgede evlerini suriyelilere evini kiralayanlara bak kim akpli olduğunuda yaz buraya. Suriyelilerden şikayetçiysen Recep Tayyip Erdoğana ilet. Türkiyedenin her yerinde olduğu gibi Suriyelilker buraya kendi istekleriyle gelmedi.40 milyar dolar para ödedi bu millet suriyileiler için. Suriyeliler içim şikayet etmeye hiçbir akplinin hakkı yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cemal Öner @MehmetAli 2019-01-21 12:43:53

Koçum Cedit Mahallesinde ortalık boş değil. İstersen mahalleyi basmayı bir dene burdayız

Avatar
Hasan @MehmetAli 2019-01-21 12:39:47

Yeni evi olanlarında evlerini çok düşük fiyatla ve üstüne borçlandırarak almaya çalışıyor belediye. Yeni evi olanlar da mağdur o yüzden evlerini vermiyorlar. Yeni evi olanları suçlaman ahlaksızca iğren bir davranış.

Avatar
İhsan @MehmetAli 2019-01-21 12:35:31

aktrollerin yazılarında kelimeler bile aynı. İzmitin en eski güzide mahallesi cedit Mahallesindeki trilyonluk rant için Türkiye'yi, Kocaeli'yi, İzmit'i soyan akp rantçılarını canhıraş savunan yine pastadan pay kapmak için çalışanlar

Avatar
Necati 2019-01-21 12:30:47

İşte akp algı operasyonu devam ediyor. Çoğunluk kentsel dönüşüm istiyor algısı yalanı. Resmi olarak kabul edenlerin sayısı açıklanamıyor. Ranttan pay kapmak için her türlü yalan haber fısıltı gazetesi, kandırma, şantaj, korkutma Cedit Mahallesi sakinlerine 1 yıldan beri yapılıyor. Ranta hırsızlığa soyguna dur diyen hakkını arayan toprağını evini rantçılara hırsızlara teslim etmeyen Cedit Mahallesi sakinleri

Avatar
Ulvi @MehmetAli 2019-01-21 12:30:15

Mesela Tavşantepe kentsel dönüşümü desteklemiyor. Ama hp akpye oy veriyor. Bu durumda senin düşüncene Tavşantepe akpye oy vermeyecek. Yalan atarken bile destekli at millete kendini güldürme

Avatar
Necati 2019-01-21 12:27:35

İşte akp algı operasyonu devam ediyor. Çoğunluk kentsel dönüşüm istiyor algısı yalanı. Resmi olarak kabul edenlerin sayısı açıklanamıyor. Ranttan pay kapmak için her türlü yalan haber fısıltı gazetesi, kandırma, şantaj, korkutma Cedit Mahallesi sakinlerine 1 yıldan beri yapılıyor. Ranta hırsızlığa soyguna dur diyen hakkını arayan toprağını evini rantçılara hırsızlara teslim etmeyen Cedit Mahallesi sakinleri

Avatar
Ulvi @MehmetAli 2019-01-21 12:27:02

Bend e Cedit Mahallesi olarak afet riskli alan deyip evimi 1 liradan alıp 5 liraya bana geri satan beni borçlandıran adı ne olursa olsun ben istemiyorum. Senmi Cedit Mahallesi sakinisin yoksa benmi

Avatar
MehmetAli 2019-01-21 12:18:09

Biz cedit mahallesi olarak bu işi istiyoruz.. evlerimiz dökük halde , yeni evi olanlar kimseyi düşünmeden ortalığı karıştırma derdinde , kentsel dönüşümü kim desteklicekse mahhalleli olarak oyumuz onadır!!!! Bizlerin sesi çıkmıyor diye ortalığı boş sandılar , çoğunluk zaten imzasını attı sabırsızlıkla bekliyor ...

Misafir Avatar
Cemal Öner 2019-01-21 12:43:53 @MehmetAli

Koçum Cedit Mahallesinde ortalık boş değil. İstersen mahalleyi basmayı bir dene burdayız

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hasan 2019-01-21 12:39:47 @MehmetAli

Yeni evi olanlarında evlerini çok düşük fiyatla ve üstüne borçlandırarak almaya çalışıyor belediye. Yeni evi olanlar da mağdur o yüzden evlerini vermiyorlar. Yeni evi olanları suçlaman ahlaksızca iğren bir davranış.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İhsan 2019-01-21 12:35:31 @MehmetAli

aktrollerin yazılarında kelimeler bile aynı. İzmitin en eski güzide mahallesi cedit Mahallesindeki trilyonluk rant için Türkiye'yi, Kocaeli'yi, İzmit'i soyan akp rantçılarını canhıraş savunan yine pastadan pay kapmak için çalışanlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ulvi 2019-01-21 12:30:15 @MehmetAli

Mesela Tavşantepe kentsel dönüşümü desteklemiyor. Ama hp akpye oy veriyor. Bu durumda senin düşüncene Tavşantepe akpye oy vermeyecek. Yalan atarken bile destekli at millete kendini güldürme

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ulvi 2019-01-21 12:27:02 @MehmetAli

Bend e Cedit Mahallesi olarak afet riskli alan deyip evimi 1 liradan alıp 5 liraya bana geri satan beni borçlandıran adı ne olursa olsun ben istemiyorum. Senmi Cedit Mahallesi sakinisin yoksa benmi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Necati 2019-01-21 12:16:10

Cedit Mahallesi sakinleri vurgunu rantı ortaya koyuyor. Akpliler bu konuda suskun konuşmuyor. Milletten kopmuş tamamen kendi çıkarları için, rant için çalışan akp kesimi elbette Cedit Mahallesi sakinlerini duymaz, görmez.

Avatar
Musa 2019-01-21 11:53:10

Çoğunluk kentsel dönüşümü istiyor zaten !!! Herkes anlaştı güzel ev hayalleri kurarken 3/5 kişi ortalığı karıştırmaya çalışıyor , sırf onlar istemiyor diye onca kişinin hayalleri suya mı düşşün.. para kabul edenlerin evleri zaten yıkıldı gittiler paralarını harcadı bile millet... ev kabul edenler ise bekliyor ve bizde bir an önce olsun istiyoruz ..

Avatar
Zenci kadrolu musun? @Zenci musa 2019-01-21 10:26:48

Zenci Musa, mübarek bir ismin önüne bir ırk takısı ekleyip saçma sapan yorumlar yapmaktan öteye gittiğin yok. Kadrolu mu çalışıyorsun aktrol olarak?

Avatar
Zenci musa 2019-01-21 07:19:14

Kuduruyorsunuz. Sibel Gönül başkan olacak diye. Günlük yaptığınız haberin yarisi Sibel Gönül haberi. Reklamını iyi yapıyorsunuz. Tekirdağlı kızmasın sonra.

Misafir Avatar
Mert Zenciyeçoksert 2019-01-21 20:00:17 @Zenci musa

Turşu Musa, bu haberi oku. Oku da için ferahlasın. Cehaletin tavan yaptığı herif. http://www.haberci53.com/siyaset/rizeli-eski-vekil-ak-parti-kadin-kollari-genel-baskanligindan-istifa-etti-h20534.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Zenci kadrolu musun? 2019-01-21 10:26:48 @Zenci musa

Zenci Musa, mübarek bir ismin önüne bir ırk takısı ekleyip saçma sapan yorumlar yapmaktan öteye gittiğin yok. Kadrolu mu çalışıyorsun aktrol olarak?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mahmut 2019-01-21 07:08:23

Algi algi diyorsunuz. Medya da algının en guzel örneklerini siz veriyirsunuz. Ama naparsanuz yspin 1 nisanda Dİ SİBEL GONUL BASKAN!!

banner354

banner820

banner630

banner733

banner781

banner599

banner328

banner482