banner768
banner598
24 Haziran 2018 Pazar 10:40
Şevki Yılmaz’dan ağır hakaretler: Kafirler, zalimler, münafıklar...
banner728
Bugün 24 Haziran. Türkiye, önemli ve kritik bir seçime gidiyor. Oy kullanma işlemi saat 08.00’de başladı, saat 17.00’ye kadar sürecek. Seçimler, demokrasinin gereği… Halk bugün ne derse o olacak. Milletin iradesi sandığa yansıyacak. Ama gelin görün ki bir yarışa giren adaylara ve partilere ağzına gelen hakareti savuran zatlar bir hayli fazla. O isimlerden biri de oğlu AKP Kocaeli Milletvekili olan eski Rize Milletvekili ve belediye başkanı, Yeni Akit Gazetesi yazarı, bu ülkenin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’e hakaretleri ile tanınan Şevki Yılmaz. Desteklediği aday olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan için Facebook hesabından dualar eden Şevki Yılmaz, kantarın topuzunu kaçırarak Erdoğan’ın rakiplerine hakaretler savurdu. Erdoğan’ın karşısındakileri kafir, zalim, münafık, Siyonist, haçlı ve hasetçi piyonlar olarak tabir eden Şevki Yılmaz, Erdoğan’dan ise İslam’ın öğrenilmesi, yaşanılması ve vatanın güçlenmesine yardım eden lider olarak bahsetti.

Not: Rasulullah (asm): “Herhangi bir kimse, din kardeşine ‘Ey kafir!’ derse, bu tekfir sebebiyle ikisinden biri muhakkak küfre döner. Eğer o kimse dediği gibi ise ne ala. Aksi takdirde sözü kendi aleyhine döner’ buyurdular. (Müslim 1/319).”

İŞTE ŞEVKİ YILMAZ’IN PAYLAŞIMI

“Allahım!‬

İsmi Azamın hürmetine,
‪Ana Hayat Yasamız Kuranı Kerim, Ramazanı Şerif, Kadir Gecesi ve Peygamberimiz Hz.Muhammed (s.a) Efendimiz hürmetine 24 Haziran yani Bugün, Siyonist ve Haçlıları matem ve tüm Müslüman Coğrafyayı Bayram ettirecek ezici bir zaferle Tayyib Kaptanımızı ve ekibini galib eyle!
Dinin İslamın öğrenilmesi ve yaşanılmasına ve Vatanımızın güçlenmesine yardım eden Tayyib Erdoğan kuluna ve destekleyen tüm Kullarına yardım eyle!
Dinin İslamın emir ve yasaklarının öğrenilmesini ve yaşanılmasını yasaklayan ve Vatanımızın zayıflaması ve bölünmesine çalışan Kafirleri, zalimleri, münafıkları, Masonları, Siyonistleri, Haçlıları ve Hasetçi Piyonlarını mağlub eyle!
Zelil ve rezil eyle!”

Son Güncelleme: 24.06.2018 12:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hadi Yorgun 2018-07-01 01:11:52

Din arkasına sığınıp me fast eden bir alçak. Bir de yavrusu var maalesef Kocaeli Milletvekili

Avatar
Murat 2018-06-30 13:38:05

Bunların hepsi yiyici rantçı. Devletle milletle dinle kitapla alakası olmayan rantçı sahte Müslümanların. Anlayın artık

Avatar
Saldır Co 2018-06-30 10:45:48

Eveeet,,Şevki Beyin duası kabul oldu Haçlılar,siyonistler, münafıklar,kafirler boylarının ölçüsünü aldılar,kahırlarından ölüyorlar.....Siz cehapeliler gene pervasızca,hayasızca ona saldırmaya devam edin....Her defasında yenildiniz,doymadınız.

Avatar
Müslim 2018-06-30 09:56:17

Her sene Vatikan a ziyarete kim gidiyor şeytan efendi .

Avatar
ümit çevik 2018-06-29 17:20:49

Sanane Şevki
Sanane
Dini senden mi öğreneceğiz..
Sana mi kaldi
Üstelik sen kimsin...
Bu arada içmek haram ise çalmak da haram ..

Avatar
Millet 2018-06-29 12:32:40

Bir insanın kafir veya mümin olması son nefesini vermeden bilinmez buna idda da bulunan şaşkın dan başka birşey değildir

Avatar
Ersoy Kandemir 2018-06-28 05:24:11

Allahım dinimizi kişisel çıkarları için kullananları,siyasete ve yanlış emelleri uğruna alet edenleri DAVUL EYLE,kem ve kör gözlerini aç,sakal bırakıp sahtekarlık yapmalarını engelle,rüzgar nereden eserse huyları yerine MİLLETİNİN ÇIKARLARINI DÜŞÜNMESİNİ sağla,kul hakkı yetimin hakkını her zaman düşünmelerini sağla,dilsiz şeytanlık etmelerini engelle yarabbim.

Avatar
İbrahim köylü 2018-06-24 13:22:43

Tövbe yarabbim bu ne diyor

Avatar
PAŞALI 2018-06-24 12:49:57

HARBİDEN BUNUN TOPU İNŞAATA KAÇMIŞ UFAKKEN

Avatar
24 Haziran 2018-06-24 12:48:05

4 yıl önce ramazanda plajda içki içen biri bu sene ramazanda Eyüpteki türbe kapısında takla atıyor....Şevki bey onu kastedmiştir...

Avatar
Şevkimiz bizim @EBUZER 2018-06-24 12:44:46

İyiki gitmiş,
boş yere hapis mi yatacaktı 28 şubat haydutlarının marifetiyle...

Avatar
Cumhuriyet 2018-06-24 12:43:18

Bunu direk baytara götürün kuduz olmuş hemen.Ks41 evladım sen ne anlatıyorsun ya oğlum sen adamın ne dediğini okuyor musun yada okumayı biliyor musun?Hadi tutuşun elele baytara çabuk hemde..

Avatar
UMUT Kim 2018-06-24 12:41:01

2 gün önce cuma namazında yurt dışındaki müslüman ülkelerde RTE için dua edildi....Bunu siz anlayamazsınız laikçi yobazlar ve sahte Atatürkçüler.....

Avatar
izmit 2018-06-24 12:36:42

HALKI KİN VE NEFRET OLUŞTURMAK TAN HAKKINDA YASAL İŞLEM YAPILMALI DERHAL AKP Lİ OLMAYAN BIR DEVLET YETKILISI BU ŞARLATANI ARTIK SUSTURMALI TAHRİK TEN BAŞKA BİR EYLEMİ YOK BU İNSAN DEMİYORUM ZATIN MAHLUKUN

Avatar
Cemal 2018-06-24 12:35:13

Allah inananların dualarını kabul eder, inanmayanlar zaten direk cehenneme gidecektir. Tasalanmaya çığırtkanlık yapmaya, din bezirganlığı yapmaya gerek yoktur. Bazen saçma sapan , akılsızca şeyler yazıyorsun. İnsanlara itici geliyorsun. Yorum yazarken yapıcı, birleştirici, insanları aşağılamayan, çamur ve iftiralardan, insanları zan altında bırakan yazılardan uzak durursan, sadece beraber yürüdüklerin değil inanan herkes sever seni.

Avatar
Zenci musa 2018-06-24 12:32:00

Doğru söylemiş. Yanlış mı?

Avatar
izmit 2018-06-24 12:20:37

cahıl ks haçlı kendisi ne kaçmış haçlının kucağına TÜRKİYE yi kötüledi oralarda almancı çakma hoca hırsız

Avatar
Ks41 2018-06-24 11:47:19

Ne varki bunda doğru söylemiş bütün siyonist haçlılar ülkemizin üstüne gelmiyor larmi adamı karalamayin ben Tv'de izledim Atatürk'e hiçbir laf söylemedi Atatürk u kullanıp onun üstünden siyaset yapan lara laf söyledi hatta Atatürk u kullanacağınızı Atatürk'e dua ediniz dedi

Avatar
Ayhan 2018-06-24 11:32:04

Allahım SÜMÜKLÜ fetoyla yalap şalap ağlayan 14 yıl ülkeyi beraber yönetip mahvedenleri ZELİL EYLE
Allahım Fetoya övgüler dizenleri sonrada kıvıranları zelil eyle rezil eyle
Allah ım DİNİ Kullanan her konuda dini alet eden kafirleri zelil eyle
Allahım Dini kullanıp adı bilinmeyen ülkeler için para toplayıp servet yapanları zelil eyle
Allahım Dini kullanıp din kitabı ayet satan muska satan bunu duvara as bu olacak diye para toplayan sahtekarları zelil eyle
Amin

Avatar
EBUZER 2018-06-24 11:29:55

Bu canlı, şeyi sıkışınca nereye hangi ülkeye gitmişti, şimdilerde küfrettiği hangi ülkenin kollarının arasına kendini atmıştı hatırlarmısınız

Misafir Avatar
Şevkimiz bizim 2018-06-24 12:44:46 @EBUZER

İyiki gitmiş,
boş yere hapis mi yatacaktı 28 şubat haydutlarının marifetiyle...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bahcecikli 2018-06-24 11:04:31

Insanda haysiyet seref namus olur.terorist fetoyla kolkola gez simdi millete yaptigin yakistirmalara bak.IDAM ISTIYORUZ DEVLETI SOYAN HAINLIK EDENLERE İDAM

banner354

banner630

banner328

banner599

banner733

banner482