banner598
banner608
28 Nisan 2017 Cuma 21:06
Şevki Yılmaz: Referandum sonuçları hayra alamet değil
banner610

Yaşanan tartışmaların sona erdirilmesi ve Erdoğan ile Gül-Davutoğlu arasında 'fitneye' izin verilmemesi çağrısında bulunan Şevki Yılmazı’ın açıklamasında şu ifadeler yer aldı: Bilhassa gençlik arasında ve üniversitelerimizde iktidarımıza destek giderek azalmaktadır! İktidarımızın destekçileri ihtiyarlaşmaktadır!

Bu hayra alamet değildir!

Referandumda kabul edilen Başkanlık sistemiyle inşallah bundan sonra kıyamete kadar mason birinin, din ve vatan düşmanlarının başkan seçilmesi imkânsız olduğundan tilki kurnazlığını deneyeceklerdir!

CHP, HDP ve tüm Siyonist ve haçlı dünya cephesi, milleti aldatabilecek ÇAKMA ADAY OYUNU’nu planlıyorlar!

Erdoğan’ın karşısına, ‘’Makamkolik’’ hastalığına yakalanmış içimizden birilerini aday gösterme gayreti içindedirler!

Evet oylarıyla getirdiğimiz hak ve hürriyetler, işbirlikçiler ya da bir takım hainlerin eliyle zulme dönüşebilir!

Onun için bugün; birlik, dirlik ve kardeşlik ruhuna dünden daha çok muhtacız!

Pireye kızarak, vatan yorganını yakmadan yolumuza daha güçlü ve kararlı bir şekilde devam etmeliyiz!

Beraber ıslanıp, beraber yürüdüklerimizi yolda bulduklarımıza tercih etmemeliyiz!

‘’Kim hayır verdi’’? tecessüsünü bırakarak, kişileri yıpratmak isteyen fitnebaz tuzakkoliklere fırsat vermemeliyiz!

Aldatılarak hayır veren milyonlarca kardeşimizi öfkelendirici, küstürücü, hakaretvari sözleri bilerek söyleyen içimize gizlenmiş Fetosalcı ve ulusalcıprovokatörleri susturmalıyız!

Ak hareketinin ve mazlum coğrafyanın dualı lideri Receb Tayyib Erdoğan kardeşimizle beraber yürüyüp, ıslanan Gül ve Davudoğlu kardeşlerimizin arasını açmaya ve fitne çıkartma çabasında olmaya devam eden arabozucu dalkavuklara karşı uyanık olmalı ve onları dışlamalıyız!

“Hayvanlar koklaşarak, insanlar da konuşarak anlaşır!” gerçeğini unutmamalıyız!

Arabozucu fitnekolikler yerine arabulucu ehli hal ve ilim ehliyle akil heyetleri acilen yeniden oluşturmalıyız!

Allah’ımızın ihsanıyla Receb Tayyib kardeşimize ikram edilen halkımızın sevgi rüzgârını, dalga kıran gibi kıran, içimizdeki rüzgâr kıranları tüm teşkilat, belediye ve bürokrasiden acilen tasfiye etmeliyiz!

Unutmayalım ki deniz asla leş kabul etmez!

Son Güncelleme: 30.04.2017 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ayhan 2017-04-28 22:10:24

hasta laz bozuntusu

Avatar
Eso 2017-04-29 02:14:43

Benim kararımda senin sözlerin çok etkili olmuştu. Peygamberin hadisi var açıklayacam demiştin. Uyduramadın heralde bişey açıklamayınca bende hayır verdim. Zira sahtekarlık yapmamak lazım. Din siyasi bir araç değil amaç olmalı.

Misafir Avatar
Sahtekar 2017-04-29 12:06:26 @Eso

senin hayırın hayırsız çıktı,altta kaldın.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Cemal 2017-04-29 08:04:32

Sen bu başkanlık sistemini ömür boyu senin elinde falan mı kalacak zannettin. bak şunu hiç bir zaman unutma , cahili dinden kandırırsın, ama akıllının elinde ilimi, bilimi, kalemi, interneti, akıllı telefonu, sosyal medyası var, cahiller azaldıkça oy oranım düşmeye başlamış demek yerine , iktidarın destekçileri ihtiyarlamaktadır yazmışın. Korkma yeni nesil, hem dinini öğreniyor, hem ilimi , hem bilimi ama sen iktidarı bu insanlar sayesinde kaybedeceksin. Gelelim Avrupa oylarına iyi analiz et. Oralarda hep sosyal demokratlar kazanıyor, bizim vatandaşlarımız orda sosyal demokratları destekliyor, burda sizi .ama unutma onlarda yaşlandı, çoçukları okudu ilim bilim sahibi oldu. Eğitimin olduğu yerde seni kimse kaale almaz. Sen ancak din bezirganlarına anlatıcan bu hikayelerini

Misafir Avatar
Bezirganbaşı 2017-04-29 12:09:41 @Cemal

Dinsiz bir hayat, oh ne rahat mı diyorsun?...Din hayatın içinde olmalıdır,referans kaynağın olmalıdır.Yoksa ne için var olduğunu,neden gönderildiğini açıklaman lazım.Din adamları,kanaat önderleri de dini anlatmakla;müslümanım diyen de anlamakla mükelleftir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gebzeli 34 2017-04-29 11:53:13

HAYIRCILAR OYACAK SENİ KERPETENLE TEK TEK TIRNAKLARINI ÇEKECEKLER AMA SEN O BEĞENMEDİĞİN HAKARET BEDDUA ETTİĞİN ALMANYAYA KAÇARSIN ARTIK DEVRAN DEĞİŞTİ MANDA GÖZÜNÜ AÇTI 2019 HAYIR ÖNDE BİTİRECEK SEN ŞİMDİDEN KAÇMA PLANINI YAP

Misafir Avatar
2019-2029-2049 2017-04-30 11:17:03 @Gebzeli 34

Umut fakirin ekmeği ye Gebzeli yee.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özizmitli 41 2017-04-29 09:09:41

Hadi oradan menfaat müslümanı asıl o planı senin gibi yobazlar yapar sıkıştığı zaman yurt dışına kacarsın değilmi zavallı çakma din adamı yine salyalarını akitmaya başladın

Misafir Avatar
dinsiz sümüklü çocuk 2017-04-29 14:51:32 @Özizmitli 41

zina ayetini kaldıran kafirin peşinden koşan senin gibi dinsizler israile amerikaya köpek oldunuz köpek oldunuz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sümüklü Çocuk 2017-04-29 12:11:32 @Özizmitli 41

Salyaları sana bulaşırsa sen de kaçacak delik ararsın,yurt dışına gidecek zamanın olmayabilir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
hacı 2017-04-29 10:12:05

Ne demişler atalarımız, alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

Avatar
izmitli 2017-04-29 11:03:24

Ak Parti senin gibi Dini Çıkar, Menfaat ve Maddiyat anlamında kullanıp Makam, Mevki, Şöhret ve Para delisi olanlar yüzünden kaybediyor ve önlem almazsa 2019 Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kaybedecek....

Avatar
hayri 2017-04-29 10:10:38

Selamünaleyküm arkadaşlar.Şu devirde müslümanlar hain feto adı altında zulüm içerisinde olduklarından vede işlerinden ekmeklerinden olmuşlardır. Bunlarında ahı yavaş yavaş tutmaktadır.Bunuda sayın Şevki Yılmaz anlamış ayrıca Tayyip Erdoğanda anlayacaktır.Kalın sağlıcakla.

banner634

banner636

banner354

banner630

banner328

banner633

banner653

banner599

banner482