banner726
banner598
banner655
28 Nisan 2017 Cuma 21:06
Şevki Yılmaz: Referandum sonuçları hayra alamet değil
banner719

Yaşanan tartışmaların sona erdirilmesi ve Erdoğan ile Gül-Davutoğlu arasında 'fitneye' izin verilmemesi çağrısında bulunan Şevki Yılmazı’ın açıklamasında şu ifadeler yer aldı: Bilhassa gençlik arasında ve üniversitelerimizde iktidarımıza destek giderek azalmaktadır! İktidarımızın destekçileri ihtiyarlaşmaktadır!

Bu hayra alamet değildir!

Referandumda kabul edilen Başkanlık sistemiyle inşallah bundan sonra kıyamete kadar mason birinin, din ve vatan düşmanlarının başkan seçilmesi imkânsız olduğundan tilki kurnazlığını deneyeceklerdir!

CHP, HDP ve tüm Siyonist ve haçlı dünya cephesi, milleti aldatabilecek ÇAKMA ADAY OYUNU’nu planlıyorlar!

Erdoğan’ın karşısına, ‘’Makamkolik’’ hastalığına yakalanmış içimizden birilerini aday gösterme gayreti içindedirler!

Evet oylarıyla getirdiğimiz hak ve hürriyetler, işbirlikçiler ya da bir takım hainlerin eliyle zulme dönüşebilir!

Onun için bugün; birlik, dirlik ve kardeşlik ruhuna dünden daha çok muhtacız!

Pireye kızarak, vatan yorganını yakmadan yolumuza daha güçlü ve kararlı bir şekilde devam etmeliyiz!

Beraber ıslanıp, beraber yürüdüklerimizi yolda bulduklarımıza tercih etmemeliyiz!

‘’Kim hayır verdi’’? tecessüsünü bırakarak, kişileri yıpratmak isteyen fitnebaz tuzakkoliklere fırsat vermemeliyiz!

Aldatılarak hayır veren milyonlarca kardeşimizi öfkelendirici, küstürücü, hakaretvari sözleri bilerek söyleyen içimize gizlenmiş Fetosalcı ve ulusalcıprovokatörleri susturmalıyız!

Ak hareketinin ve mazlum coğrafyanın dualı lideri Receb Tayyib Erdoğan kardeşimizle beraber yürüyüp, ıslanan Gül ve Davudoğlu kardeşlerimizin arasını açmaya ve fitne çıkartma çabasında olmaya devam eden arabozucu dalkavuklara karşı uyanık olmalı ve onları dışlamalıyız!

“Hayvanlar koklaşarak, insanlar da konuşarak anlaşır!” gerçeğini unutmamalıyız!

Arabozucu fitnekolikler yerine arabulucu ehli hal ve ilim ehliyle akil heyetleri acilen yeniden oluşturmalıyız!

Allah’ımızın ihsanıyla Receb Tayyib kardeşimize ikram edilen halkımızın sevgi rüzgârını, dalga kıran gibi kıran, içimizdeki rüzgâr kıranları tüm teşkilat, belediye ve bürokrasiden acilen tasfiye etmeliyiz!

Unutmayalım ki deniz asla leş kabul etmez!

Son Güncelleme: 30.04.2017 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yobazsavar 2017-05-05 19:03:01

Bu zat eskilerde mehdiyim diye ortalarda dolaşmıyomuydu

Avatar
VATAN 2017-05-01 22:56:38

Eskiden cok saygı duydugum deger verdigim hoca olarak tanıdıgım zaattın simdiye gelince coook farklı çıkarcı menfaatçı yani din isine siyaseti ve ticareti karıştırdıgın icin suzde hocalıgın kalmadıgını dusunenlerdenim

Avatar
Ali 2017-04-30 20:55:53

Ulan Oflu Ahmet nasıl Hemşerecilik yapıyorsun taraf tutuyorsun oflumu aman aman bi kürt olsaydı böyle konuşmazdın

Avatar
OFLU ahmet 2017-04-30 16:07:01

Şevki HOCAM her zaman doğruları söyler onun kalbindeki nuru sizin gibi nursuzlar keşfedemez onu RABBİM bilir

Avatar
2019-2029-2049 @Gebzeli 34 2017-04-30 11:17:03

Umut fakirin ekmeği ye Gebzeli yee.....

Avatar
Kartepeli 2017-04-30 02:01:50

Ne oldu, ceketle oy alma dönemi çabuk mu bitti. Garip ve gurabaya yönelik icraat yapmayinda amuda tez kalkın.

Avatar
Mühendis 2017-04-29 17:55:28

Yanlış mı hatırlıyorum bu adam 16 nisandan sonra referandumla ilgili ayet ve hadis açıklayacak kişi değilmiydi. Açıkladılar ben duymadım mı?

Avatar
dinsiz sümüklü çocuk @Özizmitli 41 2017-04-29 14:51:32

zina ayetini kaldıran kafirin peşinden koşan senin gibi dinsizler israile amerikaya köpek oldunuz köpek oldunuz

Avatar
Hüseyin 2017-04-29 13:33:04

Müslümanlara şu anda feto adı altında zulüm yapıldığının bir itirafıdır.Ama bunların vebalini bu dünyada olmasada ahirette çekeceklerdir.

Avatar
Sümüklü Çocuk @Özizmitli 41 2017-04-29 12:11:32

Salyaları sana bulaşırsa sen de kaçacak delik ararsın,yurt dışına gidecek zamanın olmayabilir.

Avatar
Bezirganbaşı @Cemal 2017-04-29 12:09:41

Dinsiz bir hayat, oh ne rahat mı diyorsun?...Din hayatın içinde olmalıdır,referans kaynağın olmalıdır.Yoksa ne için var olduğunu,neden gönderildiğini açıklaman lazım.Din adamları,kanaat önderleri de dini anlatmakla;müslümanım diyen de anlamakla mükelleftir.

Avatar
Sahtekar @Eso 2017-04-29 12:06:26

senin hayırın hayırsız çıktı,altta kaldın.

Avatar
ha ha ha..... 2017-04-29 12:06:16

2019 da kendi elinizle iktidarı teslim edeceksizin gibi dayı...

Avatar
Ali 2017-04-29 11:58:57

SURATINDA NUR VARMI ALLAH İÇİN KONUŞUN

Avatar
Gebzeli 34 2017-04-29 11:53:13

HAYIRCILAR OYACAK SENİ KERPETENLE TEK TEK TIRNAKLARINI ÇEKECEKLER AMA SEN O BEĞENMEDİĞİN HAKARET BEDDUA ETTİĞİN ALMANYAYA KAÇARSIN ARTIK DEVRAN DEĞİŞTİ MANDA GÖZÜNÜ AÇTI 2019 HAYIR ÖNDE BİTİRECEK SEN ŞİMDİDEN KAÇMA PLANINI YAP

Misafir Avatar
2019-2029-2049 2017-04-30 11:17:03 @Gebzeli 34

Umut fakirin ekmeği ye Gebzeli yee.....

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmitli 2017-04-29 11:03:24

Ak Parti senin gibi Dini Çıkar, Menfaat ve Maddiyat anlamında kullanıp Makam, Mevki, Şöhret ve Para delisi olanlar yüzünden kaybediyor ve önlem almazsa 2019 Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kaybedecek....

Avatar
hacı 2017-04-29 10:12:05

Ne demişler atalarımız, alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

Avatar
hayri 2017-04-29 10:10:38

Selamünaleyküm arkadaşlar.Şu devirde müslümanlar hain feto adı altında zulüm içerisinde olduklarından vede işlerinden ekmeklerinden olmuşlardır. Bunlarında ahı yavaş yavaş tutmaktadır.Bunuda sayın Şevki Yılmaz anlamış ayrıca Tayyip Erdoğanda anlayacaktır.Kalın sağlıcakla.

Avatar
Özizmitli 41 2017-04-29 09:09:41

Hadi oradan menfaat müslümanı asıl o planı senin gibi yobazlar yapar sıkıştığı zaman yurt dışına kacarsın değilmi zavallı çakma din adamı yine salyalarını akitmaya başladın

Misafir Avatar
dinsiz sümüklü çocuk 2017-04-29 14:51:32 @Özizmitli 41

zina ayetini kaldıran kafirin peşinden koşan senin gibi dinsizler israile amerikaya köpek oldunuz köpek oldunuz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sümüklü Çocuk 2017-04-29 12:11:32 @Özizmitli 41

Salyaları sana bulaşırsa sen de kaçacak delik ararsın,yurt dışına gidecek zamanın olmayabilir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cemal 2017-04-29 08:04:32

Sen bu başkanlık sistemini ömür boyu senin elinde falan mı kalacak zannettin. bak şunu hiç bir zaman unutma , cahili dinden kandırırsın, ama akıllının elinde ilimi, bilimi, kalemi, interneti, akıllı telefonu, sosyal medyası var, cahiller azaldıkça oy oranım düşmeye başlamış demek yerine , iktidarın destekçileri ihtiyarlamaktadır yazmışın. Korkma yeni nesil, hem dinini öğreniyor, hem ilimi , hem bilimi ama sen iktidarı bu insanlar sayesinde kaybedeceksin. Gelelim Avrupa oylarına iyi analiz et. Oralarda hep sosyal demokratlar kazanıyor, bizim vatandaşlarımız orda sosyal demokratları destekliyor, burda sizi .ama unutma onlarda yaşlandı, çoçukları okudu ilim bilim sahibi oldu. Eğitimin olduğu yerde seni kimse kaale almaz. Sen ancak din bezirganlarına anlatıcan bu hikayelerini

Misafir Avatar
Bezirganbaşı 2017-04-29 12:09:41 @Cemal

Dinsiz bir hayat, oh ne rahat mı diyorsun?...Din hayatın içinde olmalıdır,referans kaynağın olmalıdır.Yoksa ne için var olduğunu,neden gönderildiğini açıklaman lazım.Din adamları,kanaat önderleri de dini anlatmakla;müslümanım diyen de anlamakla mükelleftir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Eso 2017-04-29 02:14:43

Benim kararımda senin sözlerin çok etkili olmuştu. Peygamberin hadisi var açıklayacam demiştin. Uyduramadın heralde bişey açıklamayınca bende hayır verdim. Zira sahtekarlık yapmamak lazım. Din siyasi bir araç değil amaç olmalı.

Misafir Avatar
Sahtekar 2017-04-29 12:06:26 @Eso

senin hayırın hayırsız çıktı,altta kaldın.

Beğenmedim! (3)
Avatar
ayhan 2017-04-28 22:10:24

hasta laz bozuntusu

banner354

banner630

banner328

banner599

banner482